Komentari

dalibor.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • borut

    Lijepa izlozba, a i lijepo da si se opet "probudio" na blog.hr prostorima. Nego i ja bih trgnio jedan Amaro, pa ako dolazis provjeriti golansku ostru stvarnost - donesi:-)

    avatar

    05.08.2007. (18:46)    -   -   -   -  

  • deanie

    Super blog,meni jako interesantan.
    Nastavi samo pisati....
    Svratiti ću i ja...
    Eh, da točno je rečeno -lijepa izložba .Lijepi pozdrav.

    avatar

    06.08.2007. (00:32)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    kaj sise vrnul? zanavek ili nas zajebavleš samo? ;P

    avatar

    08.08.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    @ Borut- Ima još ovdje nekog posla na Blog.hr pa gdje da onda ja zaspim :) Dario se dodatno nabrusio na napaduvanje pozicije br. 1 posjećenosti internet stranica u RH.
    A ispijanje Amara na Golanskoj visoravni je gotova stvar ;)
    @ deanie - Ajde, drago mi je. Samo kud si nestala ? Pročitao sam onaj tvoj jedini post ? Zakaj si obrisala blog ? I znaš kaj ti bum rekel, svoje društvo ne naplaćujem, pa ako ti ikad zatreba...Znaš ?
    @ kcwoman ( zlevanka , jelte ) - Ja nisam nikam ni otišel. Malo zajebavlem, al kad je tak slađe : D
    Samo za tvoju obavijest.
    U jednom selu Podravine uskoro će se oblikovati turistički proizvod '' Dan zlevanke''.
    Nije zajebancija. Cijeli jedan dan biti će posvećen zlevanki ( priprema i konzumacija ), a postati će tradicionalna ugostiteljska ponuda.

    Ja se nemrem sjetiti kad sam zadnji put konzumiral zlevanku .

    avatar

    09.08.2007. (21:16)    -   -   -   -  

  • mojobrok

    Poštujem sve što čovjeka čini boljim, a posebno me veseli kada je to vezano uz užitak :)

    avatar

    10.08.2007. (22:49)    -   -   -   -  

  • (ma kakav nadimak) vladek

    :-) e moj dalibore, kaj da ti velim... mislil sam ono prije (jako davno) da je zivljenje samo obicna tombola, al' vec neko vrijeme znam da to i nije bas tak! kad si mi se kao prvi gost malog ljetnog "kulturnog cirkusa" u bojani predstavil, skoro sam se skljokal! cuj, nemoj mi to vise delat! :-) tak me "prestrasit"! :-) nakon tih nekih pet godinica kak smo bili samo najobicniji virtualni prijatelji da mi se nenajavljeno pojavis - (gdje?) - u bojani... s time nisam nit u slucaju racunal! ne bih ti sad tu htel cmizdrit od veselja, al' zbilja mi je susret s tobom bio svakako jedno od najugodnijih iznenadjenja sa otvaranja izlozbe! koristim priliku zahvaliti se na ovom tvojem promidzbenom cinu i veselim se nasoj mozebitnoj buducoj suradnji! nemam pojma koje vrste al' bumo mozda nekaj jaaaaako pametno zmislili! :-)
    hvala na pitanju, jucer smo se vratili zivi i zdravi u knezevinu nam lijepu nasu :-) dofural sam si za s'aki slucaj i "zenu u crvenom" a kak bi mi "sunceko na prozorcicu" svjetlucalo jos toplijim UV-zrakama! i tak: zivot je lijep... :-)

    avatar

    11.08.2007. (21:48)    -   -   -   -  

  • JALŽE I POL!

    prasec jeden brezobrazni! kaj si nam ono rekel? kak se same moreš tak zražavati z nami? moraš ti još pono žganci pojesti koj buš kok mi! srom te bilo, neodgojeni prosec!

    avatar

    13.08.2007. (20:28)    -   -   -   -  

  • sakica

    Dalibore, koliko informacija! Milo mi je što si se zabavljao!

    avatar

    18.08.2007. (10:49)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    @ moj obrok - na tvojem ti obroku ja zavidim,
    @ vladek - daj si nadimka zmisli , a onda nek si ga zmisli i ''žena u crvenom'' jer bude se prijela pisati bloga. Nekak predosjećam ;- )
    @ jalže i pol ! - A kaj bi vi morti po žabe štele ? :D To se treba tek ispitati el ste cele ili ima još i te polovice o kojoj se tuliko falite :))
    @ sakica - Informacija je moja hrana draga moja instruktorice zabave. Došao bih u Istru po nove lekcije o tome kako se zabaviti. Jesi li u igri ? :D

    avatar

    28.08.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Sad si mi napravio zazubice. Možda se i ja uputim u Bojanu :) Pozdrav veliki! :)

    avatar

    29.08.2007. (20:44)    -   -   -   -  

  • sakica

    Instruktorica zabave javlja da u Istru navraća kad se treba zabaviti, a nalazi se svakodnevno u Rijeci. Kak je u Koprivničici? Svidjela mi se tvoja slija Rječine, a i ona bljabbljab (?) nije loša. Ja želim UBUNTU (ako ima još).

    avatar

    30.08.2007. (13:06)    -   -   -   -  

  • mojobrok

    Radio sam godinu dana na ribnjacima kod Čazme i poznavao sam Bojana, koji naravno nema veze sa ovom pričom, ali eto, asocijacije su me odvele u sjećanja na zanimljive dane. Prve tri slike iz galerije su mi odlične, ostale baš ne doživljavam u ovom trenutku, ali ima dana, ako Bog da, ili tko već knjige života vodi :)

    avatar

    30.08.2007. (19:53)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    @ aquaria - Odi, zaputi se, vidi. Nikad nije kasno. I javi kakvi su kukuruzi sada. Bili su zeleni kad sam ja bio zadnji put.
    @ sakica - Nešto sam onda krivo povezao, a tada nisam bio ko ti onomad na OMV benzinskoj ;) U tom selu koje spominješ ( Koprivničici ) je bio nedavno renesansni festival i htjeli su me buzdovanom tući. No da, bljabbljab. E nemam više Ubuntu onih koje sam fotkao. Nestalo, sve razdavao. Kasniš.
    @ moj obrok - tvoj obrok su danas i kremšnite, joj stari...

    avatar

    11.09.2007. (19:52)    -   -   -   -  

  • sakica

    Ma nema veze. Htjeli su te buzdovanom tući?? Pa, nije ti onda dosadno...Meni jest. Nikad dosta te zabave. Kad se i zabavim (jedva) odmah se rastužim...Ah, tko bi shvatio te napol melanhonične duše?

    avatar

    20.09.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Dalibore il ne bore, ne znam, al znam da ti znaš Branka i reči mu nek se vrne jer bom hmrla. Atreso mi reči i ja bom otišla tam i i i.. ne znam. Nemrem napisati komentara tam pri njemu, ne znam zakaj. Jel ti morti znaš? Jer ja ne znam. Al ak mi ti veliš zakaj, i ja bi znala zakaj. Nemrem Branka pitati, makar on se zna, kad ga nega nigdi. Help mi pliz! Nestal je kak golub na vetru. Puf.
    Kak si ti, Jelibore? Si dobro? Žena, deca, punica? Ide..

    avatar

    20.09.2007. (16:39)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    @ Sakica - Ja si utvaram da ponekad shvaćam melankoliju. Imaš visoku toleranciju na zabavu te o tom nećemo raspravljati :D
    @ zlevanka - Ovo s ''da'', ''ne'', ''jeli'' nikaj ne kužim. Kakvi su to prefiksi ? Ti si nekaj pogrešno shvatila. Ja NE POZNAM Branka . A kuliko sem videl, legenda ''jaši'' i dalje, a bez da mu ja kaj moram reći ;) On je svoj gazda. Kak sem ja, pitaš ? Jel će biti veliki klišej ako ti velim da je bilo i boljih dana ?

    avatar

    26.09.2007. (18:52)    -   -   -   -  

  • JALŽE I POL!

    Nekaj se prebolno za se dogodilo.ak očeš znati kuj, zkomentiraj nam novega posta.

    avatar

    28.09.2007. (18:54)    -   -   -   -  

  • teuta

    Uhhh, koji post (mislim na duljinu ha ha ha). Neka, probat ću nešto napisati iako skrušeno priznajem da ga nisam cijelog pročitala. Koliko vidim jako si dobro upućen u umjetnost, posebice slikarstvo. Kliknula sam na jedan link i pogledala neke slike. Teško da mogu dati neko stručno mišljenje, iako je moj hobi baš slikanje...ali ti sigurno niti ne očekuješ neko takvo mišljenje, zar ne?
    Ja ti spadam u one ljude koji vole vidjeti na slici ono što mogu prepoznati ha ha ha. Dakle, čisti realista, bar što se toga tiče. Vidiš, interesantno...kao što sam spomenula, volim slikanje (često slikam aktove i portrete), pa ipak vrlo sam malo upućena u slikarski život pravih slikara.
    Pa ipak, zahvaljujući tebi valjda ću i na tom planu nešto ispraviti. Pozdrav i laka noć...cmokkkk.

    avatar

    19.11.2007. (23:20)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Unaprijed se ispričavam što nisam pročitala post, ali ovdje se radim o problemu svih nas blogera, i treba djelovati odmah!
    Ovo se tiče i tebe!
    Već par blogera je zaskočio hakeri blogovi su samo nestali, a help desk nije želio pomoći!
    Molim te!
    To se sutra može i tebi dogoditi
    dođi na ovaj link i samo daj svoj potpis
    treba minuta vremena a doći će do odjeka
    Hvala

    Prava na očuvanje bloga

    avatar

    29.11.2007. (02:15)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Kaj z dragom? Bivša je? Y??

    avatar

    29.12.2007. (14:35)    -   -   -   -  

  • The Fallen

    alajvvvvvvvvvvv? :D

    avatar

    04.01.2008. (18:55)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    @ zlevanka - da, tako je kako je
    @ The Fallen - Jesam, još uvijek, iako pomalo hodam ovim svijetom mutav ko' zombi

    avatar

    10.02.2008. (20:51)    -   -   -   -  

  • Gamezzz

    :) ZeroGames ZootGames WormGames AxeGamez

    avatar

    24.07.2008. (02:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...