Komentari

poucneprice.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Ummu-Talha

    Da te Allah nagradi mila moja za tvoj rad i trud...Amin

    bubim

    Es Selamu alejkum nahlice :)))

    avatar

    15.08.2007. (13:28)    -   -   -   -  

  • opet ja

    selam drage moje....

    samo da znas da te citam redovno, al ne stizem da komentarisem....

    nahlici i ummu-talhici mahsuz selam

    avatar

    15.08.2007. (13:40)    -   -   -   -  

  • Helada

    Molim te, prevedi mi La havle la kuvvete illa billah.. Inače, kakve su misli bolesne?

    avatar

    17.08.2007. (03:19)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ummu-Talha amin na tvoju dovu, i tebe, amin
    Ve alejkumusselam

    Ve alejkumusselam i ummu-aiši
    Znam ja da mi ti svratiš ;)
    Cmok za tebe

    Helada, drago mi je da si i ti svratila:)
    prevod je Nema snage niti moći osim Božije
    A bolesne misli, pa sve što nije dolično i grijeh pomisliti,nešto što samim tim mišljenjem moge navesti na grijeh... poput bludne radnje i slično...

    avatar

    17.08.2007. (12:07)    -   -   -   -  

  • zrnoBibera

    Selamun alejkum:)
    Dok ja ne navracah, ti si uveliko vrijedna bila. Beli ce sad pauza nekad cim se i ja pojavih:)
    Al' masAllah.
    Prejaki savjeti.Valja ovo u srce zakljucati i primjenjivati. Ili bar pokusati.
    Selam ti od srca, sestro, iz Seher Sarajeva! :)

    avatar

    17.08.2007. (18:39)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ve alejkumu selam zrnoBibera, i tebe odavno nije bilo:)
    Drago mi je da si svratila.
    Pa biće pauze taman hehehe, dok završim sa ovim savjetima i katanac :))))))
    Mahsuz selam i tebi, iz Sandžaka :)

    avatar

    18.08.2007. (14:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...