Komentari

poucneprice.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Helada

    Zašto treba pokušavati biti kao i svi ostali?

    avatar

    30.08.2007. (10:40)    -   -   -   -  

  • Ummu_Talha

    samo da poselamim

    Es Selamu alejkum...jel sve ok :))

    Bubim...

    Es Selamu alejkum

    avatar

    02.09.2007. (21:38)    -   -   -   -  

  • opet ja

    selami i od mene seko,

    odavno ovdje nisam navracala, izbriso mi se ovaj tvoj link, pa se nekad i zaboravim...

    kako ti, pisi na pm....

    selam

    avatar

    05.09.2007. (19:48)    -   -   -   -  

  • nahla

    @Helada, izvini sto kasnim sa odgovorom. Nemam bas odgov.na tvoje pitanje,
    a valjda se misli sa time da se u svome drustvu ne izdvaja svojim izgledom (previse) a ne
    bukvalno da bude kao i svi ostali. Opet ne znam. Zavisi kako ko shvati.Pozdrav za tebe.

    @Ummu-Talha, ve alejkumuselam, evo ja kasnim sa odgovorima, bila sam zauzeta kuci
    vazda, za net veoma slabo, a onda kao sto znas, jer smo se cule u medjuvremenu ;),
    bila malo bez neta dok nisam sredila, pa onda ostale obavezice i sad pogledah blog pa da se
    javim. Cmoka za tebe pa se mi cujemo insaAllah.
    ps: halali za ono vece kad nestah odjednom sa msn-a, iskljucio mi se net i nisam mogla uci:(

    @Ummu-aisa, ve alejkumuselam, i ti si mi tu, ja ti prije taman pogledala tvoj blog, nisam
    odavno, pa vidim novo ruho:) al neka prelijepo je ;)
    Ja dobro elhamdulillah, valjda mi se navici posle dva m. kuci opet na ovaj grad i sve ovo, al hajr.
    Javim ti se ako Bog da na pm ili mail ;)
    I nemoj vise da ti se brise link hehe kako ces me naci ;)

    avatar

    06.09.2007. (13:44)    -   -   -   -  

  • SPES

    prekrasne misli, ali onaj tko zna ovako izabrati misli zasigurno još ljepše zna poredati i svoje vlastite. pokušaj

    avatar

    11.09.2007. (09:28)    -   -   -   -  

  • nahla

    Hvala 'suzo didova'

    Nemam zadnjih 20tak dana bas vremena za blog, cak ni da prepisem nesto .. a hvala na ideji, mozda i pokusam u slobodnom vremenu tako nesto i napisati, mada mislim da mi ne ide to bas od ruke, ali nikad nisam ni pokusavala, mozda vrijedi bar probati ako nista drugo :)

    lijep pozdrav tebi

    avatar

    11.09.2007. (10:10)    -   -   -   -  

  • Ummu_Talha

    RAmazan Mubarek Olsun!!!

    Es Selamu Alejkum we rahmuetullahi we berekatuhu!!!

    avatar

    12.09.2007. (17:49)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ve alejkumuselam ve rahmetullahi ve berekatuhu

    I tebi Ummu-Talha zelim Ramazan Mubarek Olsun

    Selam i cmoka :)

    avatar

    13.09.2007. (09:02)    -   -   -   -  

  • djani

    Esselamu alejkum

    Baš mi je godilo ovo pročitati sve,da te Allah nagradi :)
    ljubim i selamim:)
    djani

    avatar

    22.09.2007. (01:50)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ve alejkumu selam djanumko :)
    Otkud li ti vamo...nije te bilo odavno;)
    Amin, we ijjaki.

    Mahsuz selam i tebi

    avatar

    22.09.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • MINAA

    Alejkumu selam duso draga :)
    Allah dž.š. te obilato nagradio.
    Njegovim brojnim blagodatima.
    MINAA Jasmina

    avatar

    22.09.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • Ummu_Talha

    Selam alejkum curo..jel sve ok?
    nemam kad da se posebno javim pa te ovdje maksuz selamim..

    Es Selamu alejkum nalice :)

    avatar

    27.09.2007. (11:17)    -   -   -   -  

  • nahla

    @MINAA Ve alejkumu selam ve rahmetullah
    Amin, we ijjaki. amin

    @Pahuljice Ve alejkumu selam
    Jeste, elhamdulillah sve je ok.
    Neka si mi se ti javila:) makar i na kratko.
    Mahsuz ti selam :)

    avatar

    27.09.2007. (15:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...