Komentari

neeskvik.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • linčine

    čuo sam za to a strašno.......

    avatar

    16.07.2007. (16:41)    -   -   -   -  

  • No Control

    Ne volim šta se ovo stavlja na blog,ali ok...Jebiga mala,nekad nećemo nikad saznat razloge zašto ljudi rade neke stvari,možda i bolje....

    avatar

    17.07.2007. (15:12)    -   -   -   -  

  • ivanaramone

    a jbga dado...opet sranja u mene cut cemo se...

    avatar

    17.07.2007. (22:20)    -   -   -   -  

  • X...LuTkA...X

    ivana.......ajme ža mi je... užas,..volim te punooooo.....
    fališ mi.... nadam se da ćemo se čut.. kiss

    avatar

    20.07.2007. (14:02)    -   -   -   -  

  • linčine

    Novi post

    avatar

    22.07.2007. (13:25)    -   -   -   -  

  • neskvik

    ma kakav novi post...neman inspirejšn!!!

    avatar

    25.07.2007. (15:43)    -   -   -   -  

  • whitepower13

    dobar post i blog hehe ramonsi rulaju aj pa navrati i do mene oi oi oi d klosra poozz

    avatar

    26.07.2007. (16:22)    -   -   -   -  

  • linčine

    Novi makarski blog. Zanimljiva tema. Svrati. Nećeš se pokajati.

    avatar

    30.07.2007. (02:18)    -   -   -   -  

  • mali zločesti

    aj neka te!!! ostavi mi komentar

    avatar

    01.08.2007. (13:48)    -   -   -   -  

  • nothing makes sense anymore...

    aaaa Ivana moja.... :D
    kad cemo ic plesat?? ahahahaha...

    avatar

    03.08.2007. (11:07)    -   -   -   -  

  • ***2ludache***

    AKO SI OVO OTVORIO/LA MORAS POSLATI DALJE A AKO MI SE NE VRATI PRETPOSTAVIT
    CU DA MI NISI PRIJATELJ AKO TE NEKO JAKO VOLI ISKOPIRAJ OVO I POSALJI 15
    LJUDI SA TVOJE LISTE I TVOJA PRAVA LJUBAV CE TE NAZVATI ZA 5 MINUTA ILI CE
    TI POSLATI PORUKU. ZACARAN SI. U PONOC CE TVOJA PRAVA LJUBAV SHVATITI DA JOJ
    SE SVIDAS. NESTO LIJEPO CE SE DESITI OKO 1.42 UJUTRO. MOZES BITI BILO GDJE.
    SPREMI SE ZA NAJVECI SOK SVOG ZIVOTA. AKO PREKINES LANAC IMAT CES LJUBAVNIH
    PROBLEMA U NAJVAŽNIJEM TRENUTKU ZIVOTA. POSALJI OVO 15 LJUDI ZA 15 MINUTA NE
    PREKIDAJ LANAC DA NE BI BIO NESRETAN!!!!

    avatar

    05.08.2007. (15:06)    -   -   -   -  

  • 19hiphopgirl92

    Hello Ivana..... moja sućut zbog rođaka... Gorana sam poznavala, bio je prijatelj mojim roditeljima... svaki bi nas put, kad bi došli na predstavu, on sio na neko misto, tj. reka nan di ćemo sist......usput bi popričali i tako.......... dolazio bi u nas u cvjećarnicu.....šalio bi se....on i Mlikota bi nas nasmijavali.......tu kobnu večer Goran nan nije reka di ćemo sist, ali nam je mahnio sa druge strane...to san baš materi komentirala kad smo sili (zašto Goran nije doša do nas)........... primjetila san kad se diga u po predstave, ali nisan se obazirala.........sutra ujutro san čula da se ubio i šokirala san se!!!!!!!...........nisan virovala dok nisan vidila osmrtnice, ali i tada san bila sumnjičava......................... ostani mi pozdravljena...............Ružica (maja nas je nekidan upoznala)...

    avatar

    13.08.2007. (16:31)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...