Komentari

juraifilm.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • homo sapiens

    jura je kralj

    avatar

    10.07.2007. (17:21)    -   -   -   -  

  • obozavateljica

    zlocesti novinari
    bas su jadni

    avatar

    10.07.2007. (18:12)    -   -   -   -  

  • Andrej

    Sve je to OK, ali pjevat grade Beograde volim te???? Al dobro, pijan čovjek radi svašta. Jura ne daj se. Veliki pozdrav i dođi u Osijek

    avatar

    11.07.2007. (10:26)    -   -   -   -  

  • obozavateljica

    ma nije on to pjevao,

    novinari izmisljaju da vijest bude senzacionalnija

    avatar

    11.07.2007. (11:34)    -   -   -   -  

  • Milos

    @Andrej i obozavateljica

    Nemojte da pricate nesto u sta niste sigurni. Bio sam na koncertu u KST-u, u prvom redu, i cuo sam kada je pevao "grade Beograde, volim te". Ni malo mi nije jasno zasto novinari a i ljudi na forumima, od komarca prave magarca? Pa sta ako je pevao? Zasto ljudima to toliko bode usi? Ti stihovi samo govore o tome koliko im je lepo bilo kod nas u Beogradu i koliko su uzivali i uzivaju svaki put kada imaju koncert. I ja bih istu stvar puna srca uradio u Zagrebu zato sto smatram da je Zagreb predivan grad (iako sam iz Beograda i iako mi je BG grad koji najvise volim), grad u kome imam jako puno prijatelja, i svaki put kada sam dolazio bilo mi je predivno. Juro, ako ikada ovo budes citao, znaj da I TEBE GRAD BEOGRAD VOLI I DA SE RADUJEMO SLEDECEM KONCERTU!!!

    Novinari nisu spomenuli da je Jura u toku koncerta jednu pesmu posvetio svom preminulom prijatelju Cavke-u. Za one koji nisu upoznati, to je bivsi bubnjar Beogradske grupe Elektricni orgazam, koja takodje pripada Novom valu. Kada je predstavljao clanove benda i govorio ko je iz kog kvarta u Zagrebu, dobili su neverovatne aplauze. U jednom trenutku se neko iz publike proderao "Sesvetski kraljevac" pljes pljes (aplauz :) ), pa je onda to prihvatila i publika, tako da su svi do jednog skandirali. Malo kasnije su skandirali i Dubrava.

    Svo vreme koncerta, publika je trazila da peva "Bili cvitak" i "E, moj druze Beogradski", ali ih nisu odsvirali.

    Pozdrav svim ljudima dobe volje iz Beograda.

    avatar

    11.07.2007. (17:20)    -   -   -   -  

  • obozavateljica

    pijani ljudi svasta kazu

    ;))

    avatar

    11.07.2007. (18:42)    -   -   -   -  

  • bananko

    Dobro si ovo reko Miloš, skidam kapu.

    Pročitam neki članak o koncertu, gdje se čak relativno dobro navedu neke činjenice... a onda počnu bisere sipat... Problem je u tome jer o tome pišu kao da je nešto loše. Fakat mi je puna kapa tih debilnih mišljenja. Žele uništiti i to malo dobre volje među ljudima!

    Ili ih možda izjeda ljubomora... zavidni su što Jura i Film su sposobni napraviti spektakl i izvan granica lijepe naše... na njima mrskom teritoriju. A da je recimo u Americi ili šta ja znam gdje to bilo, pisali bi o tome isključivo kao komercijalno isplativom potezu.

    Onda Miloš javi jel dolaziš na pijaču na Bundek ili gdje već ;-]

    avatar

    11.07.2007. (21:04)    -   -   -   -  

  • Andrej

    OBOŽAVATELJICE ODAKLE SI?
    Pozdrav Juri. Nemam ja ništa protiv Beograda, ali tamo ide pjevat,a u Osijek neće doći. Osijek je uvijek bio poznat po rocku.

    avatar

    12.07.2007. (08:45)    -   -   -   -  

  • Milos

    Pa to nije problem do Jure nego do Vas u Osijeku :) Cim ih budete pozvali i organizovali koncert, siguran sam da ce doci ;)

    avatar

    12.07.2007. (17:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...