Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • moja razmišljanja,moji snovi

    ej...evo da ti se javim sada kasno u noć....samo sanjaj kako što kaže tvoj naslov posta. ja sanjam i ne mogu više prestati .....pozzz

    avatar

    02.07.2007. (23:59)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    ;) tako treba! zagrljaaaj!
    p.s. kako su prošli upisi??
    :-*

    avatar

    03.07.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  • ... Ples nevjernih godina ...

    joooj kak nježna prekrasna slikica.. a i sam naslov
    bloga je primamljiv, fenomenalan.. na toliko te razmišljanja potakne.
    .. u svima nama živi malo dijete.. velika pusa

    avatar

    04.07.2007. (14:32)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    I neka ti se sve ,u štogod krenula, pretvori u najljepši san!
    Pusa

    avatar

    04.07.2007. (18:43)    -   -   -   -  

  • detalj

    Neka ti je lijepo i odmorno u zagrljaju Onoga koji nas obuhvaća svojom ljubavlju. Kišni pozdravčić!

    avatar

    04.07.2007. (21:17)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    hello. sorry nema me vec neko vrijeme. malo sam zaokupljen zadnjim tjednima faxa pa sam cili u tome. tako da ces mi morati oprostiti na dugom neposjecivanju tuđih blogova. u svakom slucaju mogao bi napisati jedan novi post. al lin sam hehe.
    pozdrav od čovjeka s mora...

    avatar

    04.07.2007. (22:47)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Obožavam taj film...

    avatar

    05.07.2007. (07:53)    -   -   -   -  

  • daj SANJAJ

    ...pokušavam se PROBUDITI - da konačno počmem živjeti svoj SAN!!!! pusa

    avatar

    05.07.2007. (09:23)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    EEJ!
    Ajde čestitaaaam, srednjoškolko!!! Nadam se da ćeš biti zadovoljna sa školom.

    JA? treniram, pa popodne u mame (u rodilištu je), pa navečer vani..u međuvremenu nešto na msn, al uglavnom se navečer kasno vratim pa ne stignem... Inačeeee....DOBILA SAM JOŠ JEDNU SEKU! mama je jučer rodila.... :D :D :D :D
    Tako da se sinoć do kasno feštalo... i u kuhinji me čeka toooona šporkog suđa, mašina za rublje koju trba upalit, itd... ali, sve je ok sa mamom i bebom i to je najbitnije! *zagrljaj!*

    :) živila! (pa se čujemo možda veečeras na msnu...) ;)

    avatar

    05.07.2007. (10:04)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    koliko me dugo ovdje nije bilo
    propustih lijepe tekstove

    R.

    avatar

    05.07.2007. (10:11)    -   -   -   -  

  • diana11

    Po tko zna koji put,
    Opet ja se čudim
    kako mi je ljepo kod tebe

    avatar

    05.07.2007. (11:04)    -   -   -   -  

  • prorok

    Slatke te snove ti želim
    topli pozdrav šaljem.

    avatar

    05.07.2007. (14:21)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Malo utočište ljepote,
    širom rastvoreno do zvijezda.
    Čuvajte se. Ovuda lutaju
    svakojaka bića.

    avatar

    05.07.2007. (16:22)    -   -   -   -  

  • Anđeli slomljenih krila

    Sanjaj i dalje..............evo ja tiho ulazim i izlazim pazeci da te ne probudim..............lijep pozdrav ostavljam....tiho..............

    avatar

    06.07.2007. (16:17)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Nemoj nikada prestati sanjati...eto,ja to ćinim jako dugo i često baš snovima mogu zahvaliti što sam bio i ostao pun ljubavi i razumjevanja čak i za dvoje.Osmjeh ti ostavljam!

    avatar

    07.07.2007. (21:12)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    ej....

    avatar

    07.07.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    samo das e malo eto javim jer sam sad u prolazu pa evo.....super mi dani prolaze...a ovaj današnji kako je bio samo lijep samo da znaš neke se stvari jako doznaju ......eto pozzz

    avatar

    07.07.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    samo sanjaj, možda se i ostvari san jer ja molkim Boga da mi se ostvari

    avatar

    07.07.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • greentea

    ...tako prelijepa sličica....:))))))))))

    avatar

    08.07.2007. (20:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...