Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • °~°frendica of animals°~°

    ej, užasno je to da oni žele uspavati tog jadnog psa........
    da smijem odmah bi ga sebi uzela, no moji mi doma nedaju da držim više životinje, njih to smeta.........
    odkad su mi i hrčak i pas mrtvi više nesmijem imati životinja.......
    pa, tako nadam se da će se pojaviti naka dobra osoba koje će moć udomitu tog psa.......

    pozzzzzzzzz

    avatar

    02.07.2007. (14:51)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Jaooo! Pa ipak sam mislila da ti prvo pitaš tu curu dal smiješ prenjeti njene podatke dalje preko neta! Ja sam je pitala prije... pardon, jučer i rekla je da smiješ. Nemoj se ljutit kad ti ovo kažem, al' nisi morao doslovno iskopirati moj post =)
    Mogao si ga malo prepraviti. Možeš još dodati nešto što sam i ja dodala. Njeno ime i njene godine i važnije podatke o njoj. Ok?
    I mogao si napisati da je to preuzeto i sa mog bloga, tj. post. Topic je NA ali je post moj =)
    Btw, da ne moraš na moj blog evo ti podaci: malena se zove Bonzie, ima 2 godine i nije sterilizirana. Pa nadopiši.
    Tnx na pomoći! Bonzie će nam jednom zahvaljivati. I Petri. =)
    Uživaj! Poosa&Pozz

    avatar

    03.07.2007. (17:01)    -   -   -   -  

  • Jana

    GROZNO JE TO KAD LJUDI UZMU PSA I POSLJE GA VIŠE I NE POGLEDAJU...GRRRR

    avatar

    04.07.2007. (10:24)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Hello...
    MA nisam ljuta, nego, ipak se tu radi o osobnim podacima, kužiš? Pa da ne bi (možda) bilo nekakvih neugodnosti, ili nešto.... samo zato si trebao pitati ili pitati mene da pitam. Inače sve ok, al' kad si već bio iskopirao moj post, barm si mogao reći otkuda je došao. Sad si to promjenio (iako nisi trebao, dovoljno je bilo samo ispod staviti link do mene), a i drago mi je što pomažeš. Malena treba svu pomoć koju može dobiti =)
    Baš si srce.
    Znaš da je vlasnici (osvanuo REPLY na topicu) nisu dali sterilizirati jer nisu željeli RISKIRATI 500 kuna za sterilizaciju? I sad se na topicu vodi svađa da kakav je to rizik!? Da tu nema rizika... pas dobije bolji i ljepši život, oni ga vole... ali sad se zbilja vidi da takvi vlasnici nisu vrijedni ni dostojni tako dobrog i umiljatog psa. Malena naša, tužna Bonzie... =(
    Još jednom hvala na pomoći i djevojka koja je postavila oglas na Noinu Arku ti se također zahvaljuje!
    Pozz

    avatar

    05.07.2007. (19:51)    -   -   -   -  

  • love4dogs

    Nadam se da če se naći netko tko če se dobro brinuti o tom psu!

    avatar

    05.07.2007. (20:35)    -   -   -   -  

  • love4dogs

    Tnx na komentaru! Tu sam ja i svašta radim...I sa bannerima je sve u redu...
    btw:imam novi post
    pozz

    avatar

    09.07.2007. (18:48)    -   -   -   -  

  • Ja volim dinamo

    pozz za sve.ubrzo bi trebala dobiti malog mopsića.sad zanima me cijena mjesto na kojem ih mogu kupit i na kaj posebno moram obratit pozornost pri kupnji tog psa.molim da mi odgovore šaljete na moj blog.puno vam puno hvala

    avatar

    09.07.2007. (18:51)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Evo imam na blogu novi update. Malena ide na sterilizaciju po trošku Noine Arke! To su super vijesti!
    Samo sam ti došla javiti. Nemam još novi post, samo update na ovom. =)
    Pozz

    avatar

    12.07.2007. (13:17)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    Užaaaaaaaaas!!!! Ja znam par ljudi koji su uspavali svog psa... Točnije imali su njemačku ovčarku i ona je okotila psiće... Zadržali su jednoga, a nju su dali uspavat... Katastrofa, ali ja na to jednosatvno kažem da ljudi nemaju pravo na to... Oni to nesmiju niko ih ne pita oni to nesmiju (tj. nebi smijeli), ali u kakvom svijetu živimo danas je moguče naručit da skuhaju tvog psa i da ga pojedeš za večeru.... UH! Kako mi se ljudi zgade užas!!! Ali nadam se da će se netko barem malo sažalit i da će je udmoit... Ja imam dva peseka nažalost svi koji žive samnom bi me ubili.... Ajde KIss!

    avatar

    12.07.2007. (15:03)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    JOJ ! KAKVA ŠTETA ! PSIĆ JE PRESLADAK ! JA NIKAD NE BIH MOGLA USPAVATI ŽIVOTINJU J, JET I SAM AIMAM PSA .

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    POSJETI ME

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    I KOMMAJ

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    AJD MORAM IĆI

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    P

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    O

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    Z

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    Z

    avatar

    12.07.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    Ej... Imaš dizajn u boxu, ako ga hočeš...

    avatar

    15.07.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    Sličan je samo... Nema dignute boxove...

    avatar

    15.07.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • love4dogs

    Bok! Imam novi post! Pa svrati ak imaš vremena...ae pozz

    avatar

    15.07.2007. (17:47)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Hello... imam novi post... malena Bonzie ovaj tjedan ide u NA na steril.
    PA se vraća vlasnicima na lanac =(
    POzz

    avatar

    21.07.2007. (15:55)    -   -   -   -  

  • Taj divan svijet životinja

    Nije mi jasno kako neki ljudi mogu biti tako bezosjećajni.Pa taj pas im je jerojatno bio vjeran i dobar pas a oni njemu tak vraćaju.Za životinju treba bit mjesta u kući,jer su sve životinje jako zahvalne i nije se teško brinut o njima.Ja imam psa,mačku i 2 hrčka i imala sam 8 malih hrčaka

    avatar

    26.07.2007. (14:25)    -   -   -   -  

  • Taj divan svijet životinja

    ja već nekoliko mjseci razmišljam kako bi mogla pomoći napuštenim životinjama ili životinjama u azilu ili nekom drugom skloništu za životinje.Ne znam koliko je to dobra ideja al mogli bi skupljat novac od ljubitelja životinja svako u svom gradu,kupiti hranu možda kućice za pse ili nešto tako

    avatar

    26.07.2007. (14:29)    -   -   -   -  

  • Taj divan svijet životinja

    Nedavno sam bila napravila oglse za čuvanje kućnih ljubimaca dok su ljudi na moru da ne i završili na ulici al ih još nisam podjelila jer mi je dečko rekao da nisu obro napravljeni...
    tako da ću ponovo napravit.
    posjeti moj blog i ak nije problem ostavi koji komentar

    avatar

    26.07.2007. (14:32)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    Ej... Kada će novi post i nove slike...

    avatar

    01.08.2007. (12:00)    -   -   -   -  

učitavam...