Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • black rose

    brak nije dokaz da će nečija ljubav potrajati,to je samo papir.izvanbračna zajednica ili
    brak?oboje ima svoje prednosti i mane.ja bih za sebe radije izabrala izvanbračnu
    zajednicu jer brak mi više zvuči kao neka obaveza...npr. ako ti brak propada moraš
    se potruditi oko toga,i kao što si napisala ima dosta problema oko razvoda
    a vjerovatno je i teško odlučiti se za brak,obavezati se da ćeš biti s jednom osobom za
    cijeli život nije lako...barem meni ne bi bilo
    jako si lijepo ovo napisala i drago mi je šta si se vratila
    velika pusa :)

    avatar

    01.07.2007. (00:39)    -   -   -   -  

  • black rose

    hej...imam novi post pa ga svrati pročitati kad uhvatiš vremena...
    ljubim te

    avatar

    04.07.2007. (11:18)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    hej
    vratila sam se.
    ma ni meni ne treba papir... ni mojem andjelu... mi smo vec ozenjeni...
    obecanjem da cemo se vjecno voljeti
    sto moze biti vece vezanje od toga
    samo ljubav... ostalo mi i ne trebaa.
    velik pozdrav ti ostavljam

    avatar

    05.07.2007. (11:00)    -   -   -   -  

  • black rose

    hvala ti puno...nadam se da si pročitala i nešto što nisi znala o meni :)
    poljubac ostavljam :)

    avatar

    06.07.2007. (00:51)    -   -   -   -  

  • .......mala kolumnistica.......

    Olja!!!!!!
    Evo mene nakon dugo vremena nadam se da me se još sjećaš...=)
    Ovaj post je odličan! I to ozbiljno mislim.
    Smatram da ljubav i brak se ne temelji ni na jednom papiru, ako se volite se volite i to ne može nikakv papir potvrditi. Brak znaći biti jedno uz drugo, i u dobrim i u lošim vremenima, a mnogi ljudi to ne shvaćaju ozbiljno, mnogi misle da ako si u braku da se i vole, ali to u današnje vrijeme nije tako.
    Ljudi su pretežito u braku zbog nekakvih raznih razloga, ali zbog ljubavi manje više.
    Nije uredu da se dovje ljudi mora oženiti zbog toga što je npr. cura ostala trudna, to nije ljubav, jer ljubav ne sili na ništa!
    Mogla bi još veći komentar napisati, ali mislim da se skuži moj stav o braku i ljubavi.
    Ali sve u svemu, velika pohvala!!!
    Čujemo se, big pozdrav #4!!! =)

    avatar

    05.08.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • victoria

    o Bože kakvo iznenađenje kako vedar i optimističan dizajn..evo tu sam nakon dugo vremena i dočekalo me mnogo ugodnih iznenađenja!! drago mi je što je tako..večeras ću se potruditi pročitati sve tvoje posteve koje nisam i svoje nove napisati

    topli pozdrav i veliki poljubac!!

    avatar

    06.09.2007. (12:12)    -   -   -   -  

  • victoria

    sviđa mi se ovaj post...razmišljala sam dosta...meni i mojoj ljubavi papir ne znači ništa,mi se volimo i bez toga,ali i sama si spomenila tradiciju ....taj dan ,vjenčanje,smatram posebnim i jedinstvenim....za mene je čak i neponovljivo...a isto tako taj dan vesele se sa nama svi nama bliski i dragi ljudi...

    avatar

    11.10.2007. (17:20)    -   -   -   -  

  • 2 shoppingholicarke

    evo i mene....

    avatar

    16.11.2007. (09:26)    -   -   -   -  

  • 2 shoppingholicarke

    jako ti je zanimljiv post!!! sviđa mi se!!!!

    avatar

    16.11.2007. (09:26)    -   -   -   -  

  • 2 shoppingholicarke

    ja jedva čekam svoje vjenčanje...=) živim za taj dan...

    avatar

    16.11.2007. (09:27)    -   -   -   -  

  • 2 shoppingholicarke

    svrati do nas i ostavi koji kom...pusa

    avatar

    16.11.2007. (09:27)    -   -   -   -  

  • 2 shoppingholicarke

    e i blog ti genijalan....slažem se skoro sa svima što pišeš na blogu..=)

    avatar

    16.11.2007. (09:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...