Komentari

freshprince.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • SamoIstina

    Valjda sam onda ja drugi

    avatar

    30.06.2007. (00:20)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    jel treba i objasnjenje:
    Ako me stigao drugi, znači da sam bio prvi, a budući sam prestignut, sada sam na drugom mjestu :)

    avatar

    30.06.2007. (00:22)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    A kada već pričaš o prijateljstvu evo i nekoliko izreka:
    Amicus animae dimidium. (Horatius)
    Unus pro omnibus et omnes pro uno.
    Verus Amicus est tamquam alter idem (Cicero)

    avatar

    30.06.2007. (00:33)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    ili na hrvatskom:
    Prijatelj je polovica duše (Horatius)
    Jedan za sve i svi za jednoga.
    Pravi je prijatelj kao drugo "ja" (Cicero)

    avatar

    30.06.2007. (00:33)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    No kada je Fresh tako lijepo pričao o meni, moram i ja reći nekoliko rijeći.
    Vrata kroz koja si jučer prošao vode u ostatak tvoga života. U daljini se naziru mnoga vrata koja vode prema tvojim životnim mogućnostima. Svaki dan ti ćeš, kao i do sada biti taj koji će birati. Neka ti u tome na pomoći bude Bog.
    Najveća tajna životnih uspjeha leži u činjenici da smo spremni na iznenadne pojave novih mogućnosti. Iza vrata se takođe nalaze i izazovi i kušnje kojima ćeš biti ispitivan i mjeren.
    Ako tada zazoveš Božju pomoć, vidjet ćeš (a vjerojatno si to vidio i do sada) da se mnoge stvari čine lakšima.
    No osim što se možeš pouzdati u Boga, računaj da se možeš pouzdati i u prijatelje.
    Znam da ćeš se u mene moći.
    Ne slažem se da nešto gubiš. Iako odlaziš, s prijateljima ćeš se uvijek moći barem čuti. U konačnici, svi oni s kojima i ostaneš u kontaktu, bez obzira na udaljenost, valjda će i dalje biti tvoji prijatelji. Vremena se mjenjaju, ljudi se mijenjaju no neke stvari mogu trajati "vječno".
    Bilo bi "glupo" reći da sam sretan što sam imao prilike poznavti nekoga kao ti, jer bi to značilo da se više ne vidimo, da dans prestaje naše prijateljstvo. Stoga ću radije reči: Drago mi je što poznajem nekoga kao što si ti.
    Uživaj u danima što slijede. Svakako si to zaslužio.

    avatar

    30.06.2007. (00:55)    -   -   -   -  

  • kikicarodjkica

    za početak- od srca ti čestitam!!! Tekst koji si napisao je zaista prekrasan i vidi se da imaš dobre prijatelje, ali i komentari od Samoistine su da ti srce zaplače! Nemoj na kraj fakulteta gledati kao da si izgubio te ljude, oni su tu, bit će još druženja... bez brige!!! Htjela sam samo još čestitati Samoistini!!! :) ... tako mi je bilo drago čitati ovaj post, vas dvojica me podsijećate na mene i moju Forgy.... Lonac i poklopac....

    avatar

    30.06.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • samoistina

    Kikica hvala na čestitkama. :)

    avatar

    30.06.2007. (14:13)    -   -   -   -  

  • kikicarodjkica

    dragi Fresh...iskrene čestitke i na diplomi i na prijateljima. malo je onih koji se mogu pohvaliti i jednim i drugim

    avatar

    30.06.2007. (18:47)    -   -   -   -  

  • LUFTIĆ

    In principio erat verbum et verbum erat apud Deum et verbum erat Deus

    Eto jedna Thompsonova o Bogu.

    Fresh..čestitke na diplomi..a tebi Istina na rješenju..sad si napokon prvi. Cmokić

    avatar

    30.06.2007. (22:28)    -   -   -   -  

  • LUFTIĆ

    Ovaj blog stvarno poštujem i odnosila sam se prema njemu s poštovanjem. Ali ovaj posljednji vic stvarno nije na mjestu. Deen je možda feminiziran ali je muškarac. Muško je zato što se ne srami priznat ono što je i ne srami se pokazat što voli. A ne znam da je bilo tko od vas bio spreman na takvo što JER NEMATE DOVOLJNO HRABROSTI.

    Samo mi se u DEENA nemoj dirat!

    Vaš Luftić

    avatar

    30.06.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • wizard lady

    Iskrene čestitke na diplomi !!! Nadam se da će ti osigurati posao kojeg ćeš voljeti. Sviđa mi se ova tvoja priča o prijateljstvu. Pozdrav.W.

    avatar

    30.06.2007. (23:52)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    Vidi ti našeg Fresha. Diplomir'o i prestao se javljati. Jesi živ?
    Ma vjerojatno uživaš prije povratka doma. Treba iskoristiti more dok se još može :)

    avatar

    01.07.2007. (23:40)    -   -   -   -  

  • Tub Hiixned

    dok ne dodem, 'koji je bio pismen. Kao podsjetnik, kad me i refurbished laptops windows xp

    avatar

    21.09.2009. (22:15)    -   -   -   -  

  • Kretzy's [r]evolution

    3

    avatar

    09.06.2012. (20:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...