Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • moje stajalište

    ... a u pozadini kurvini sinovi. fenomenalno. što se tiče koaliranja, tu je ja mislim sve jasno. glas za hdssb ili hsp je i glas za hdz. što se tiče odricanja od glavaša, hdssb tvrdi da će glavaš biti nositelj listi. e sad....

    avatar

    26.06.2007. (10:57)    -   -   -   -  

  • Gagi_MG

    sada me nekako sram što sam u prošlom postu izjavio kako će moj glas ići HSP-u...ipak, kako se čini, ne gine mi samoinicijativno dodavanje i zaokruživanje Paje Patka na izbornom listiću :))

    tako bih se rado odselio iz ovih krajeva....da sam bar politički aktivan...napravio bih neki javni eksces koji bi me koštao emigracije...bar bih imao izgovora za zatraživanje političkog azila....ovako sam osuđen na robiju u otvorenom sa nevidljivom kuglom oko noge....

    avatar

    26.06.2007. (14:25)    -   -   -   -  

  • lion queen

    heh, baš je bilo zgodno vidjeti Bagu pokislog...sve mu lađe potonule...shvatio siročić da je sdp, koji mu je pravio zaleđe, prošlost. frka generalna.

    avatar

    26.06.2007. (17:19)    -   -   -   -  

  • pojedinac

    Velite politika kurva,a što to nedostaje kurvama?
    Meni su baš super.

    avatar

    27.06.2007. (18:21)    -   -   -   -  

  • HSP Osijek

    Ne vjerujem u takovu koaliciju iz jednostavnog razloga- bez Glavaša HDSSB neće dobiti više od 15% glasova a s njim, još i u zatvoru vjerojatno više i od 50%. A mora se i njima a i HSP-u priznati da itekako dobro rade!

    avatar

    27.06.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • Rejban

    Troje ljudi popiju kavu i sad ste se svi uzjebali... :)

    avatar

    27.06.2007. (23:18)    -   -   -   -  

  • da sam mudra

    Pa to i nije preskupa kava !
    Ali nema brige, HDZ će za ostati na vlasti dati kome god i koliko god treba. Naše love !

    avatar

    27.06.2007. (23:29)    -   -   -   -  

  • Gagi_MG

    Nije politika kurva, već MAKRO....rihta NAŠE guzice kome i kako njima paše....a mi "moramo" šutiti i trpiti te "ugodne" penetracije jer smo ih sami postavili....jer nemamo sloge i vlastita muda za reći STOP

    avatar

    28.06.2007. (08:06)    -   -   -   -  

  • Ceterum censeo ...

    Sanader bez Slavonije NE MOŽE dobiti vlast... ne postoji računica... Naime, prošli put dobili su u 4. izbornoj jedinici 8 zastupnika od 14 (sada ne mogu dobiti nikako preko 3 - ili cca 17-20% glasova); u 5. izbornoj jedinici su dobili 9(sic!) od 14. Sada će dobiti 4 do 5... Gdje će HDZ nadoknaditi 9 zastupnika!? (a ionako su jedva skupili većinu!) ...U ZAdru? pa tamo su imali 10! Valjda će još neka stranka il dvije barem prijeći prag i uzeti po jedan... U ZAgrebu? Kod Bandića? U Varaždinu? Gdje se tuku hns i sdp i još k tome čak i Čehok! (ako hdz dobije 3 bit će za njih dobro)...
    Zato se pristaje na sve... Sanader će za sljedeće 4 godine dobiti na raspolaganje 500 milijardi proračunskih kuna! Prema tome, isplati mu se zaboravit Glavaša... A glavaševci ovdje spašavaju šefa i još k tome dobivaju udio u podjeli plijena!

    avatar

    28.06.2007. (17:31)    -   -   -   -  

  • Timemetropolis

    pa nije tako skupa...pa svugdje su takve cjene..negdje i duplo skupnje...sta se pjenite odma..ccc

    avatar

    14.10.2007. (21:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...