Komentari

amfortas.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • ANCHI, i to je život !

    Žalosno je jedino to što muški dio populacije slavi Ivanje kao imendane svim Ivanima i što se svi napiju da ne znaju zašto su zapravo počeli piti još od ranog jutra. Naj manje im je stalo do Ivanja ali do flaše...

    avatar

    27.06.2007. (04:00)    -   -   -   -  

  • Dado

    Da. Biti ili piti, pitanje je sad! :)

    avatar

    28.06.2007. (00:27)    -   -   -   -  

  • PIJANAC

    A kaj bi ja trebal reći?
    MEni ne tre3ba Ivanje da bi bil pijan!
    JA pijem kaj sam tuzan, pijem kaj sam sretan, pijem kad nisam ni tuzan ni sretan!

    avatar

    29.06.2007. (12:57)    -   -   -   -  

  • Dado

    Kaj da ti drugo kažem nego da ti želim da dostojanstveno nosiš svoje pijanstvo. I nek te ono ne vozi kružnim tokom, nego nek te odveze do neke nove spoznaje (ovo je, naravno, metafora - nemoj vozit kad piješ jer tko onda zna kam se budeš navezel) ;)

    avatar

    29.06.2007. (14:33)    -   -   -   -  

  • Vrli stari svijet

    What if life is just an MMORPG played by God?

    avatar

    01.07.2007. (14:25)    -   -   -   -  

  • Dado

    Then, lets play it through so He can return to RL.

    avatar

    02.07.2007. (00:14)    -   -   -   -  

  • PAPA

    predivan post

    avatar

    03.07.2007. (06:13)    -   -   -   -  

  • Vrli stari svijet

    kaj znaci RL?

    avatar

    03.07.2007. (20:13)    -   -   -   -  

  • Vrli stari svijet

    zakaj ne mogu pobrisat onaj komentar gore?
    znam kaj znaci rl (real life, right?)
    Znas kaj sam te htio pitat..?
    Jel bi mogo neke napisat o andjelima, njihovoj razdiobi, hijerarhiji i o demonima (ahrimanu i luciferu) ?
    PLIIIIZ? ;)

    avatar

    08.07.2007. (20:46)    -   -   -   -  

  • Dado

    OK, budem čim stignem.
    Inače, svoje komentarčeke možeš mijenjati i brisati neko vrijeme, a onda poslije više ne.

    avatar

    08.07.2007. (21:30)    -   -   -   -  

  • krijesnica

    Dragi Dado,veliki ti pozdrav:)
    pitam se što te je potaklo da napišeš ovaj post?
    Usamljenost, nitko nije otok i blablabla...sve to stoji.Ali, onaj dio (koji istina ne piše ,ali se da naslutiti) kako se mi kršćani ne bi trebali osjećati osamljenima nekako ne leži. Čim sam pročitala naslov nekako mi je na pamet pala ona Isusova ..."ptice nebeske imaju svoja gnjezda.."i to je između ostalog (barem meni)napotresniji dio evanđelja.
    Usamljenost je nešto ...eee kada bi sada mogla naći prave riječi...Ne ovisi toliko o unutarnjem stanju ,o nečijoj otvorenosti za druge,o nečijoj zlobi i sl. Ima ljudi koji se rađaju s njenim neprestanim trajanjem u sebi..Zašto je to tako,dragi Bog zna.
    Možda je to jedan Njegov trag u čovjeku koji ga uvijek tjera na čežnju za nečim nedostupnim...tko zna...
    Neću pisati romane...Drago mi je što imaš (sada već stari post)

    avatar

    10.07.2007. (10:17)    -   -   -   -  

  • Dado

    Draga Krijesnice, baš mi je drago da si svratila.
    Ono što si doživjela kao poruku ovog posta nije ono što sam želio reći. Ako je takav izuzetan čovjek kao što je bio Ivan Krstitelj osjećao tu samoću, kako bismo mi mogli da je ne osjećamo? Mislim da smo upravo mi kršćani pozvani da se suočimo s tom usamljenošću koja je neminovna. Da se suočimo s njom i da je sami sebi priznamo, umjesto da je pokrivamo raznim "zanimacijama". I ta čežnja koju spominješ je upravo ono što nas vodi prema tome da najzad prepoznamo onu božansku iskru u sebi, ono više JA u nama, Krista koji živi u svakom od nas. A to je dalek put, koji vodi preko mračne noći duše, Velikog petka i subote, i tek onda dolazi ono uskršnje sunce.
    Ja sam tek na početku tog puta, ali se trudim da znam kamo idem, makar i malim koracima. I upravo je to bit kršćanstva, da svatko taj put prepoznaje iznutra. Nikakav nam ga duhovni autoritet ne može izvana pokazati.
    Drago mi je da si ponovo tu. Puno te pozdravljam :)))

    avatar

    11.07.2007. (00:24)    -   -   -   -  

  • krijesnica

    Jutro Dado( ili je tebi već dan)!!!
    O zašto?Zašto toliko moramo čekati na tvoje postove?Uvjek me obraduješ kada navratiš do mene makar samo ostavio smješka,ali isto tako volim čitati ono što pišeš,zato nemoj biti lijenčina kao ja..piši,piši,piši,piši....
    :)

    avatar

    16.07.2007. (10:06)    -   -   -   -  

  • Dado

    Krijesnice, puno ti hvala na poticaju :)
    Evo, kuha se neki novi post (i to ne mislim zbog vrućine), pa se nadam da će skoro osvanuti ovdje.

    avatar

    16.07.2007. (23:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...