Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Sanja ...

    Meni je sutra zadnji dan četvrtog razreda osnovne škole i ne znam zašto sam toliko tužna. Molim Boga da što prije prođe, jer glupo je da plačem ispred druge djece.

    avatar

    20.06.2007. (09:49)    -   -   -   -  

  • Auris

    U to sam se više puta uvjerila da ocjene nisu mjerilo znanja.

    avatar

    20.06.2007. (10:56)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    A ja želim da ti druga predstava ... i ona treća ... i sljedeća budu sve ljepše i zanimljivije!
    Pusa velika, osmašice!

    avatar

    20.06.2007. (14:49)    -   -   -   -  

  • mirjam

    Čestitam od srca ...
    Neka te Gospodin prati na putovima tvojim ...

    avatar

    20.06.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • detalj

    draga moja, želim ti lijep rastanak od škole kao i lijepe dane odmora koji dolaze!

    avatar

    20.06.2007. (22:31)    -   -   -   -  

  • Anđeli slomljenih krila

    uzivaj sada......................jer nikada vise neces hodati ulicom svoga djetinstva i mladosti.............lijep pozdrav ostavljam

    avatar

    21.06.2007. (00:46)    -   -   -   -  

  • Anamarija

    Plz, daj mi svoj mail jer ti moram objasniti zašto ne mogu više pisati blog.... Ostavi u svojim komentarima.

    Pozdrav..................................

    avatar

    22.06.2007. (13:30)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    Eh , nitko se lako ne rastaje od osnovne škole, pred tobom su praznici; želim ti lijep odmor , a onda kretanje u nove pobjede. . .pozdrav

    avatar

    22.06.2007. (22:41)    -   -   -   -  

  • Hell´s Angel

    Čekaj.. ti tek osnovnu završila ... ili ja nisam ovo dobro pročitala ... čekaj, kasnije ću ovo ponovno pročitat ... mislim da ne vidim dobro ovog jutra ....

    avatar

    23.06.2007. (10:32)    -   -   -   -  

  • Hell´s Angel

    Sad me još više fasciniraš...još ne mogu da vjerujem da si tek ... osnovnu završila ...

    :) ugodan viken , divna si !

    avatar

    23.06.2007. (10:34)    -   -   -   -  

  • Lauren G.

    znam kako je...osjetila sam to prošle godine..
    u početku će bit teško ali naviknut češ se...
    pozdrav=)

    avatar

    23.06.2007. (16:40)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    ej...evo i mene. konačno je gotova škola. tebi želim sreću da se upišeš u srednju gdje ti želiš i d auživaš tamo kao i ja. meni je iskreno bolje u srednjoj nego u osnovnoj.....poz

    avatar

    24.06.2007. (16:43)    -   -   -   -  

  • angie

    ocjene nisu mjerilo znanja......ali dobro je biti štreber. Nikad nisi kriv he-he. mogli bi na more jedan dan šta kažeš?????? evo došla san ti na blog nakon ko zna koliko i uvik me oraspoloži. i meni je ža šta je gotovo......ali sad ćemo opet biti prvašići.......
    a u drugu mi je ruku drago jer sam se u nekome toliko razočarala poslije 14 godina, ne mogu reći prijateljstva, ali u jednu ruku poznanstva. drago mi je jedino zato što tu osobu neču morati gledati do sebe s onim ciničnim i izdajničkim pogledom punim dvoličnosti....ali lijepo je znati da imaš i prave prijatelje......

    avatar

    24.06.2007. (21:02)    -   -   -   -  

  • Festina lente!

    *Elsa

    galebica_Jonathan@hotmail.com

    Osmijeh...

    avatar

    24.06.2007. (22:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...