Komentari

diavola.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Vinci

    a to bit će niste mogli pronaći onaj lijevi odvojak u šumu s ceste poviše mjesta. i nama je umalo promakao prošlog puta ;)

    avatar

    18.06.2007. (15:12)    -   -   -   -  

  • ericca_35

    Živio Snježnik! Mljac juha od više gljiva :-)), fuuuujjjj žablji kraci....ijuuuuu :-))

    avatar

    18.06.2007. (20:31)    -   -   -   -  

  • Diavola

    Vinci: uhhh stvarno se naježim kad se sjetim.. probat ću sutra napisat post o tome.. ne znaš jel smiješno ili žalosno.. kako god, ne želim da mi se blog pretvori u "onakav planinar kakav ne želite biti" hehe.. napravili smo par greški, eh..

    ericca35: juha od gljiva je najbolja koju sam jela.. predobra je bila! a žablji kraci, šta ja znam.. meni to kao čips, nakon par krakova dosadi ti ono malo meseka, a i žabe ti stalno pred očima pa se prebaciš na nešto ozbiljnije.. zapravo je moje jelo bila ta puretina, a za žablje krake sam se grebala.. ;))

    avatar

    18.06.2007. (22:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...