Komentari

diavola.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • ericca_35

    Hej mala :-)

    Ne spominji mi Begovo Razdolje i Planinski raj...tamo su mi maznuli moj dobri stari Olympus :((( a vlasnica restorana nam na žalost od ranog jutra nije baš najbolje "sjela"...Sva sreća pa nismo tamo spavali :-)) Vidim da si posjetila i kanjon Kamačnik...mi smo bili oduševljeni, predivnoooo jeee. Pusaaa

    avatar

    18.06.2007. (20:29)    -   -   -   -  

  • Diavola

    ooo dobra večer :)) pa vidiš, nisam znala da je to tu bilo.. sjećam se da je N. rekla da je bilo negdje na Bjelolasici.. ajmeee.. bila bih puno grublja u komunikaciji da sam znala da je to tamo! užas! naježim se na samu pomisao da mi netko aparat uzme.. meni je bilo presmiješno da mi u toj birtijetini traži 200 kn.. a ono selo polumrtvo, tu i tamo neki planinar u brdu.. moguće da su većinom u Tuku i spavali.. pa ti onda čekaj nekog drugog da ti plati toliko..

    Kamačnik je prekrasan, ali Skrad je još ljepši ;))

    pussaaa :))

    avatar

    18.06.2007. (22:10)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Vidim da smo dosta lutali i ti i ja ovaj vikend i sve smo bliže, he. Ona juha se i meni sviđa, a u Skradu ste se mogli raspitati u "Grohotniku" za put na vrh, a može se i jeftino pojesti i prespavati. I dom na Snježniku čeka dobre ruke, a Ratkovo ću staviti opet u box. Nadam se da si vidjela postove ericce35 i moj o Zimskom usponu na Bjelolasicu u veljači. Za farmu Lazac svi znaju, ima i stalni putokaz, a ovaj put je bio i orijentacijski crveno-bijeli tako da svi mogu pronaći. Pozdraw

    avatar

    18.06.2007. (22:23)    -   -   -   -  

  • Diavola

    sumnjam da će me vrh Skrada skoro vidjet hehhe, vidjet ćeš kako nam je bilo kad postavim taj post.. uhhh kad se sjetim :)) kako god, hvala za informaciju, nikad ne znaš kad će ti trebati :)) čitam ja sve vaše postove, ali morala bih se sad podsjetiti.. problem je što se mi u zadnji čas dogovorimo gdje ćemo i onda još pregovaramo pa na kraju završimo na nekom trećem mjestu.. zato se ne stignem na vrijeme pripremiti na netu, već nam, na kraju, preostaje samo dr. Poljak.. :)) inače, znam gdje je farma Lazac, blizu smo spavali, ali nisam znala da ste vi tamo.. bila je fešta šumara za koju su svi znali, ali za tu utrku tih par ljudi što sam pitala nisu čuli.. da sam znala da ste tamo, mogla sam se prošetat do vas :))

    avatar

    18.06.2007. (22:46)    -   -   -   -  

  • Vinci

    očito u Begovom Razdolju njeguju robinzonski turizam :))

    avatar

    19.06.2007. (14:00)    -   -   -   -  

  • Diavola

    heheheh njeguju oni kojekakve (ilegalne) aktivnosti, rekla bih.. hint: ericca ;)

    avatar

    19.06.2007. (17:48)    -   -   -   -  

  • BEGOVO RAZDOLJE

    Poštovani.
    Za početak htjela bi vam dati par informacija o Begovom Razdolju. U njemu živi pretežno starije stanovništvo a nas par mladih koji živimo ovdje i koji nismo kao ostali pobjegli u grad trudimo se koliko nam to mogućnosti dozvoljavaju. U ovim mjestima teško je raditi i zaraditi s obzirom da su troškovi života veliki a gradovi udaljeni. Šta se tiče pansiona Planinski Raj cijene su napravljene prema kategorizaciji i troškovniku i nismo planinarski dom, gdje su cijene smještaja druga priča. isto tako morate znat da je kleveta gadna stvar i osuditi nekoga za krađu je vrlo ružno pogotovo ako nije istinito. Tko ste vi da sudite Begovo Razdolje na osnovu par sati koje ste proveli ovdje? Ako želite upoznat Begovo kako treba to morate učiniti na drugačiji način. Kuće nisu sve zapuštene,ima i prekrasnih koje vi niste htjeli doživiti, a isto tako nemaju svi mogućnosti održavati ih, ni ovdje niti negdje drugdje, a sigurna sam da takvih i gorih slučajeva ima i oko vas.

    avatar

    08.08.2007. (11:57)    -   -   -   -  

  • Diavola

    Begovo: vjerujem da je teško preživjeti u takvim krajevima, često se pitam "od čega tamo ti ljudi žive" i "što tamo uopće rade"... :( tužno je to... nego, što se tiče pansiona, učinila nam se visoka cijena, znam da niste planinarski dom... uostalom, nikad nisam spavala u planinarskom domu, uvijek spavam ili privatno ili u hotelu, jer očekujem određenu razinu komocije koju u planinarskm domovima kod nas nemam... u Gorskom kotaru sam često zadnjih par mjeseci pa znam i cijene i dosta od ponude, zato mislim da je vaš pansion SKUPLJI... što se tiče krađe, ne znam zašto spominjete riječ "kleveta", kad su ženi kod Vas marnuli aparat... nitko ne kaže da su vlasnici pansiona, tko zna tko je... ali činjenica je da je aparat popaljen! eh... ta osoba je blogerica koju znam osobno i apsolutno joj vjerujem na riječ!

    ne možete mi predbacivati za moj stav o Begovu Razdolju, svatko ima pravo na svoje mišljenje... išla sam s VRLO pozitivnim mislima, baš sam inzistirala da to vidim! ono što sam vidjela me razočaralo i to je tako... konačno, Vi niste napisali ništa što bi promijenilo moje mišljenje, čak štoviše, svojim bahatim komentarom samo učvrščujete moje mišljenje da tamo nešto "ne štima" hehe... kako god, hvala na javljanju i, iskreno, držim vam fige da vam tamo bude što ljepše. pozdrav!

    avatar

    08.08.2007. (14:50)    -   -   -   -  

  • bobica023

    Begovo je savršeno mjesto

    avatar

    27.11.2007. (23:37)    -   -   -   -  

  • bobica023

    boravila sam tamo duže vrijeme i stvarno imam samo riječi pohvale.
    ljudi su pristupačni, srdačni iako ih ima malo ali su jako dragi........
    znam da svatko ima svoje mišljenje ali kad čujem da netko kaže nešto protiv tog mjesta znam da nije u pravu po mome.
    zato savjetujem svima tko ima priliku neka ga posjeti, neće se pokajati......
    pozdrav :)

    avatar

    27.11.2007. (23:40)    -   -   -   -  

  • rijecanin

    ne vrijedajte mi begovo razdolje i ljude koji tamo zive..moji baka i djed su odozgora..to sta ti ne znas cuvati stvari nije tvoj problem..pripazi drugi puta..i ne govori vise takve stvari o tome selu..jasno

    avatar

    03.01.2008. (21:05)    -   -   -   -  

  • rijecanin

    i svatko bi ga trebao posjetiti..zbog ljudi i ljepote koju nigdje necete naci na svijetu

    avatar

    03.01.2008. (21:07)    -   -   -   -  

  • ana

    begovo je super

    avatar

    05.01.2008. (10:20)    -   -   -   -  

  • ja

    da zgodno je kad ne vidis i jos imas neku svoju frustraciju skuhanu u nekom gnjusnom gradu iskoristit internet i popljuvat nesto vrijedno sto ne mozes ni upoznat kad ne vidis ljepotu i nemas strpljenja,pa sta ce ti fotoaparat ako ne vidis, kupi si vriću za box , razdolje pusti ,djavole

    avatar

    07.01.2008. (22:33)    -   -   -   -  

  • morska sirena

    Begovo je raj na zemlji..tvoje oči ne vide i tvoje srce ne čuje sve ono što ti ljepota toga kraja poručuje..

    avatar

    12.02.2008. (14:27)    -   -   -   -  

  • Leti Lica

    Žalosno je da se na izjavi neke osobe stvara istina . Kako se gedju u ogledalu oni koji laži prenose lao istinu . Mislim da ljudi koji drže pansion nisu željni vaših aparat i da imaju novaca sasvim dovoljno da si kupe svoj .
    A Razdolje i život u njemu - to nije priča za dječicu iz pampers pelena .

    Razdolje je najljepše selo na svijetu , a tko ga ne voli neka svoje vrečice , papire i flašice ide ostavljati u neke druge šume i na neke druge proplanke .

    avatar

    15.03.2008. (20:55)    -   -   -   -  

  • Leti Lica

    Ubila mi se tipkovnica . Nedajte se RAZDOLJČANI !

    avatar

    15.03.2008. (20:59)    -   -   -   -  

  • kos

    Samo ljudi bez mozga i slijepi mogu govoriti neke ruzne stvari o onome sto ne vide i ne poznaju,a ako misle svojom glavom (ako je imaju)moraju biti potpuno sigurni u svoje tvrdnje koje iznose bilo gdje u javnosti.Sto se tice Razdolja mislim da su se taj dan dignuli na ljevu nogu jer ako si ljubitelj prirode bilo zimi ili ljeti gore je stvarno RAJ NA ZEMLJI,dali su oni sta gledali osim cijena ????????????
    Pozdrav svim ljudima dobre volje i razdoljcanima.....

    avatar

    20.03.2008. (02:12)    -   -   -   -  

  • zec

    pozdrav svim ljubiteljima begovog

    avatar

    20.03.2008. (17:53)    -   -   -   -  

  • ja

    A šta će ti aparat kad ionako ne vidiš, ne ćuješ i ne osječaš, ne primječuješ ništa osim cijena, a onda nisi za tamo gdje je Bog ostavio mali diio raja i dao ga svima dostupnima a osobito onima koji To prepoznaju. Nemoj vrijeđati ljude iz tog mjesta jer to su jednostavni, plemeniti, razboriti ljudi koji žive s onim što im život i priroda nude onako kako najbolje znaju. Tvoj nivo je daleko i duboko ispod njihovog u svemu i ne piši gluposti, pa vidiš da svatko tko zna nešto o toeme mjestu i ljudima o njemu kaže samo najbolje. Ti si tamo bio jedanput i nemoj više nikad ići- dijavole...

    avatar

    23.03.2008. (18:06)    -   -   -   -  

  • cistokrvni razdoljcan

    Ne mozes bit ogorčen na begovo i njegove ljude zbog -cenzura- aparata koji je na tko zna koji nacin dobio krila, noge, whatever!!
    mogle su se desit puno gore stvari nego izgubljen "ukraden" fotoaparat... Zamisli da su ljudi odmah skuzili da si aždaja, pa odmah bi dobila vilama u du... :)

    ako se pojavis opet gore, volio bi da nas sve bolje upoznas, a mi cemo probat shvatit tvoju frustraciju i ogorcenost zbog nemilog dogadjaja..

    Svim razdoljčanima: "Stay beautiful !!"

    avatar

    09.04.2008. (23:14)    -   -   -   -  

  • Mrkopaljka

    Pa zapravo ove cure na početku teme nisu napisale da im je neki razdoljčan ukrao fotoaparat.Mogao ga je ukrasti i neki slučajno zatečeni zagrepčanin. Zar ne?
    A ako one ne vole Razdolje, odnosno ne sviđa im se - pa što. Možemo i bez njih.

    avatar

    24.04.2008. (20:34)    -   -   -   -  

  • Diavola

    mila majko, meni se čini da je ove gore komentare sve pisala jedna te ista osoba i to ona koja UOPĆE nije pročitala post.

    ima li smisla koja svako malo dođe na ovaj post i napiše neke nesuvisle rečenice upuštati se u raspravu? čini se da ne. pozdrav, anonimče, nastavi i dalje! :)))

    avatar

    28.04.2008. (16:39)    -   -   -   -  

  • Diavola

    mrkopaljka: naravno da je mogao bilo tko ukrasti pa nigdje ne piše da ih je ukrao stanovnik Razdolja, ajme meni! :)) Ja volim Mrkopalj hehe uvijek mi krv zažubori kad tamo prolazim i baš s guštom razgledam. Imam puno fotki iz tog kraja i to neke od mojih omiljenih ever. i najdraži planinarski usponi vežu me uz taj kraj. ali, ubij me, Razdolje mi je tak-tak... sva sreća da uvijek ima ljudi koji su spremni prihvatiti i DRUKČIJI ukus pa se, kao i uvijek u demokratskoj atmosferi, prihvaćaju različita razmišljanja. :)))

    a neki ovdje umjesto da su pristojni, informativni, simpatični, da recimo izraze svoje žaljenje zbog "negativnih recenzija" ili tako nešto... svojom POVRŠNOŠĆU, agresivnošću i primitivizmom samo cijelu spiku odvode u neke druge vode...

    avatar

    28.04.2008. (18:49)    -   -   -   -  

  • mak

    godinama smo vjerni i redovni posjetitelji Begovog razdolja, skijaši smo i ljubitelji planinskog okruženja. Onaj tko jednom doživi zalazuk sunca među brda u zimskom sutonu i to promatra sa vrha brda koji se naziva Mrenih vrh, vraćaju ga misli neprestano tamo dok opet sam ne ode tamo i to ponovo doživi. Begovo je neponovljivo u ljepoti zimskih jutara, zimskih sutona, ljetih berbi borovica, proljetnog zelenila, čistog zraka, jednostavnih ljudi... zato se godinama vračamo tamo, i nikad nam nitko ništa nije otuđio samo dao lijepu riječ, smješak dobrodošlice, pozdrav za sretan put i "pridite opet"... dijavolske spodobe tamo nemaju šta tražiti, očito su im namjere dolične njihovom nadimku.

    avatar

    06.05.2008. (19:21)    -   -   -   -  

učitavam...