Komentari

diavola.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • gogoo

    Onda ste vjerojatno parkirali kod Plane a ne na Mlječikovom lugu. Od Ratkovog do vrha Bijelih stijena mi je najljepši put, imaoko 4 h. Šteta što sutra neću lutati MPP-om, ali valjda će biti slika poslije kod Kamenjakovaca. Pozdraw

    avatar

    16.06.2007. (23:38)    -   -   -   -  

  • Vinci

    još uvijek nismo pohodili taj dio Gorskog kotara, pa će stoga od velike koristi biti ove informacije. a tužna situacija oko "Ratkovog skloništa" mi je i otprije poznata, posebice s Foruma. nadam se da će se odgovorni ubrzo sjetiti obnoviti to prekrasno i vrlo vrijedno sklonište. i da, drago mi je čuti da si završila na vrhu Samarskih stijena...pa makar to greškom bilo :))

    avatar

    18.06.2007. (00:23)    -   -   -   -  

  • Diavola

    gogoo: hm moguće! meni je taj put do Samarskih bio jedan od najljepših do sada.. stvarno posebno, uživala sam! baš razmišljamo da se uputimo u samo srce Samarskih, ne znam jesam još spremna za to, ali kontam ako je suho i ako oprezno i polako ideš - moraš napredovati.. osilila sam se, čini se, nakon prošlog vikenda ;)))

    Vinci: hehehe da i meni je isto drago! zapravo dobra fora ispala.. :)) najveća je fora bila, vjerojatno, moja faca i krik kad sam nakon sat vremena hoda umjesto da dođem do Ratkovog vidjela strelicu i oznaku da do Ratkovog ima još 40 min. To su oni trenuci kad pomisliš da je garant neka skrivena kamera u blizini i da se gledatelji valjaju od smijeha.. :D

    avatar

    18.06.2007. (22:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...