Komentari

freshprince.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Mira alapača

    ha ha :)))jel možda odgovor DEČKO...story of my life...sad ga nemam a i ne treba mi a i kad ga budem trebala neće ga biti pa zaključno s tim više mi nikad u životu neće ni trebati...oooo pa hvala ti za ovu zagonetku,na kraju jednog groznog dana crnjak al uspio si me nasmijati do suza. drži mi fige sutra u 12.00, idem na operaciju zuba kod milkovića i dosad mi je bilo svejedno al su me uspjeli isplašiti pa me sad malo hvata panika

    avatar

    14.06.2007. (21:24)    -   -   -   -  

  • wizard lady

    hmm..padobran?

    avatar

    14.06.2007. (21:24)    -   -   -   -  

  • LUFTIĆ

    hehehe....evo hvala Miri na podršci..mmm, što volim ovaj blog...

    (inače nemam svoj, ali ukoliko bude navala.. ;))

    avatar

    15.06.2007. (00:13)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    tak bih htio odgovoriti a ne smijem

    avatar

    15.06.2007. (07:49)    -   -   -   -  

  • ??

    luftiću jebem ti mater skini se s ovog bloga više

    avatar

    16.06.2007. (18:16)    -   -   -   -  

  • Luftić (ponosna na to)

    Kikica..mislim da ovako anonimno vrijeđanje usitinu nije potrebno. Neznam jel tebi to možda smeta što sam ja isto "članica"...ali ovako nisko...nitko ne može ići...

    avatar

    16.06.2007. (23:22)    -   -   -   -  

  • jednostavnoZakon.com

    možda nekakav lijek, sad ga nemam i netreba mi, ali ako se razbolim i budem ga trebala a nemam ga, više ga nikad neću tebat jer ću biti mrtva

    avatar

    08.01.2011. (21:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...