Komentari

trazimtoplidom.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • °Zlatna princeza°

    riješit ćemo
    ja proslijedila
    lijepi ti pozdrav

    avatar

    14.06.2007. (11:27)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    eyyy...mi smo našle onaj dizajn na netu....
    tnx na komentarimaa

    avatar

    14.06.2007. (20:01)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    Ej....
    LOV- U obitelji mi niakad nitko nije rekao da lovci čine išta dobro, ali u školi da... Ja jednostavno nisam znala dali da vjerujem, ali ipak onaj veči dio mene mi je rekao da je do glupa laž...Ja ti isto to mislim... Da nema ljudi i da su samo lovci na planeti što bi čuvali šume...? Kako?... Ma ljudi bi se trebali klanjati životinjama....

    BEZIMENI POST-imamo točno isto razmišljanje... Meni moj blog ne služi da imam puno komentara nego da se ljudi osvjeste... I ja sam neko vrijeme mislila da sam jedina koja ne koristi noramne proizvode (One koji nisutestirani...), ali bila sam u zabludi, a znam da to misli tisuče i tisuče ljudi... Ljudi nisu svjesni što čine... I zato sam ja otvorila blog... Da vide što oni samo oni čine...

    FANCUSKI-rekla sam Luni da ako upoznam ili saznam za nekoš ko zna francuski da ču ga pitat ijako ne vjerujem... Nego kako to da ste ti i Luna u Švicarskoj... Mislim obje... Što vi idete u istu školu ili je to neko putovannje s azilom ili nešto tako?
    Imam novi post... KISS!

    avatar

    14.06.2007. (21:39)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    eej imamo novi post, jesi pogledala FLUKE-a?

    Pusa i tebi i tvojim životinjicama! =)

    avatar

    15.06.2007. (16:37)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    ne kužim
    netko mi je zatvorio blog: ljubitelj zivotinja!!!???
    nema ga više???
    ne kužim??? maybe zbog onih katastrofa slika???
    užas =(

    avatar

    15.06.2007. (16:38)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    Što živiš u Švicarskoj... Kako to? Što si prije živila u Hrvatkoj ili kako znaš sam ... Mislim ako živiš u Švicarskoj onda vjerovatno znaš i (ako se tamo govori) švicarski.... Ili koj jezik.. Vrlo zanimljivo da si se odlučila na azil u Zagrebu... Vijerujem da u Švicarskoj isto ima azila ili kako to?.... A dobro... Kiss!

    avatar

    15.06.2007. (18:47)    -   -   -   -  

  • Doggies~ˇ^˘°

    ej...ja sam pitala svog tatu i on je rekao da zna franscuski,ali samo zna s francuskog prevest na hrvatski i uz to baš i ne zna savršeno jer već dugo nije... mislim probala sam i fakat mi je zao kaj nemrem pomoc...ali barem sam pokušala

    avatar

    16.06.2007. (13:51)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    So.. Samo javljam za novi post ako te zanima.. Kiss

    avatar

    18.06.2007. (18:12)    -   -   -   -  

  • .: mY loVeLY fAIrY WoRlD :.

    Da li radiš u Švicarskom azilu ili u hrvatskom??

    avatar

    25.06.2007. (21:43)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    Hej nažalost ne znamo francuski... Al znamo nekog ko zna, samo nismo više dobre s njom. he. Anyway, ajde navrati malo do nas nisi dugo!!!

    avatar

    03.07.2007. (00:35)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    Pussamo

    avatar

    03.07.2007. (00:35)    -   -   -   -  

  • Mi trebamo topli dom

    Hej, jeste našli koga za prevođenje na francuski? Imam ja frendicu koja zna francuski ali iz Zagreba pa bi joj vi trebali poslati mailo tekst na hrv i ona ga vama pošalje natrag na franc. jel bi to moglo tako funkcionirat? Ajde ako mislite da bi, javite pa ću ja nju pitat jel bi bila voljna to napravit, ali vjerujem da bi jer je ljubiteljica životinja i spremna je pomoći.

    avatar

    10.08.2007. (09:33)    -   -   -   -  

  • Mi trebamo topli dom

    E, i hitna pomoć za ljubimce (SUZA) više nema taj br koji ti je napisan u boksu nego 060 40 40 44

    avatar

    10.08.2007. (09:35)    -   -   -   -  

  • Mi trebamo topli dom

    Ajde mi pošalji na mail amyskoko@net.hr pa ću ja isprintat i dat joj da pogleda da vidi oće sve znat prevest ili će joj bit problem, pa ti javim što je odlučila, može? A ak ona neće znat, imam i frenda koji zna francuski i još uvijek ga uči pa bi mogao i on prevest a ak nekaj ne bude znao može pitat prof iz franc. Ajde smao ti to pošalji pa ću ja to već nekome uvalit da prevede :)

    avatar

    19.08.2007. (15:50)    -   -   -   -  

  • toplidom

    Bok!Mi smo udruga za zaštitu životinja i pomažemo udruzi da ta prekrasna stvorenja udomi.Pomozite nam!

    avatar

    06.10.2007. (22:50)    -   -   -   -  

  • toplidom

    Bokić!

    avatar

    06.10.2007. (22:50)    -   -   -   -  

  • Maja

    nažalost možda prekasno reagiram ali tek sam danas uočila potragu za nekim tko zna francuski...ja sam pri kraju studija francuskog i voljna sam pomoći, pa ako imate još kakvih dokumenata ne oklijevajte majavaljak@gmail.com

    avatar

    10.11.2007. (21:27)    -   -   -   -  

  • senj my city

    Kakvog pit bulla imaš koliko je star ja ga tražim jeli čistokrvan cijepljen...................

    avatar

    25.02.2008. (10:36)    -   -   -   -  

  • Hsm 4 Ever

    ey, pogodi sta i ja imam blog, o preslatkim psićima bichonima i maltezerima, pa swrati i commaj

    tnx

    p.s, ovo saljem svim obožavateljima pasa

    avatar

    03.12.2008. (15:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...