Komentari

freshprince.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • LUFTIĆ

    Prezime!

    Dajmo Luftiću da pobijedi.:)

    avatar

    13.06.2007. (13:21)    -   -   -   -  

  • LUFTIĆ

    ..i da kažem da sam vatreni navijač Istine..i želim da on odnese pobjedu, jer mi se ova Kikica ne sviđa. Hvala.

    avatar

    13.06.2007. (13:23)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    Luftić hvala na podršci. Drago mi je da sam dobio navijača :)

    avatar

    14.06.2007. (00:16)    -   -   -   -  

  • Sexy Ivana

    Kako doći do tebe Fresh? Kako te upoznati....pusa

    avatar

    14.06.2007. (00:32)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    Fresh Sada kada si slobodan, malo si se ulijenio. Počeo si pisati jednostavne zagonetke i pitalice. :)

    avatar

    14.06.2007. (00:33)    -   -   -   -  

  • LUFTIĆ

    evo..ja moram nešto kao uzorni bloger i građanin zamjetit. Rijetkost su cure na ovom blogu, zapravo, samo ja i Ivana pa je malo tužno što Ivani ne poklanjamo pažnju..i postavljam pitanje. Zašto se Ivani ne odgovara na komentare?...
    A evo Freš je slobodan..pa ono..da pošalješ sliju?

    Istina..ja sam tvoj navijač.....veliki!!!!

    avatar

    14.06.2007. (00:43)    -   -   -   -  

  • kikicarodjkica

    ajme... pa s čim sam se ja toliko zamjerila ljudima!!! Znam!!! To je sigurno radi zlobnih komentara o Vlatki Pokos na mom blogu!!!!! :) Pozdrav svima

    avatar

    14.06.2007. (08:20)    -   -   -   -  

  • Mira alapača

    ajoj fresh pa jel ti vidiš kako se cure lome za tebe,ustvari nisam sigurna jeli luftić muško ili žensko al vatreni je borac,ja bi se na tvom mjestu zamislila:))...ovu sam zagonetku čula al sam zaboravila odgovor,nema veze jer luftić je već pogodio...go luftić go

    avatar

    14.06.2007. (09:25)    -   -   -   -  

  • Tamo neka cura!

    pimpek!

    avatar

    14.06.2007. (16:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...