Komentari

stovrijediuzivotumom.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • veronika vila

    ej monita napokon post tako treba bokiju samo ako te jos zeza jos ga jace udari

    a zaboravil asam sretan imenda i puno srece i zdravlja steta sto nisi danas dosla na krk je rbi danas isli na kosljun kiss i pozzz : )

    avatar

    13.06.2007. (18:17)    -   -   -   -  

  • ~Beautiful and Damned~

    antonija(monita) jel me se sjecas ja sam tina(nana) ma nema veze ako me se ne sjecas a za pocetak ti ide SRETAN TI IMENDAN I PUNO SRECE I ZDRAVLJA U ZIVOTI I LJUBAVI

    avatar

    14.06.2007. (21:57)    -   -   -   -  

  • ~Beautiful and Damned~

    ja sam super a ne znam kako si ti vidim po postovima da si sretna a zasto ne dodjes na chat dosadno je

    avatar

    14.06.2007. (21:58)    -   -   -   -  

  • ~Beautiful and Damned~

    ti bi nas jedina razveselila na chatu budi sigurna bar nas stare koje poznas

    avatar

    14.06.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • ~Beautiful and Damned~

    ajd sad moram ic

    avatar

    14.06.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • ~Beautiful and Damned~

    kissssssssssssssssssssssssssssssssssss

    avatar

    14.06.2007. (22:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...