Komentari

diavola.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Prolaznica

    Nemam blog, ali planinarim pa volim procitati kuda se ljudi krecu. Na Bitoraju jos nisam bila. Inace, oznake 8 i 9 su ti oznake za biciklisticke staze oko Fuzina (i super su im te staze). U centru Fuzina kod benzinske imas cijelu kartu staza.

    avatar

    13.06.2007. (11:55)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Kaže Poljak u PH iz '81.: "Tom cestom (nakon pruge) lijevo preko livade u šumu i kroz nju usponom do račvišta na 3. km. (d. Viševica). Lijevim krakom 1 km uzbrdo..."
    Ali kad nije dobra markacija ni bolji opis ne može puno pomoći. A u međuvrevenu koliko je bilo promjena na stazi i možda ima novih cesta. Fužine mi se sviđaju. Pozdraw

    avatar

    13.06.2007. (12:05)    -   -   -   -  

  • Vinci

    a meni ni na kraj pameti da bi Bitoraj mogao predstavljati takav problem. ovo je zaista bila prava avantura, ali srećom je sve dobro prošlo i stigli ste na vrh. navodno je u pitanju jedan od najljepših vidikovaca u cijelom Gorskom Kotaru. a kakve su tvoje impresije po tom pitanju? :)

    avatar

    13.06.2007. (13:25)    -   -   -   -  

  • Diavola

    Prolaznice: ja sam tek nedavno otvorila blog :)) što znači da ni tebi nije kasno da se okušaš u pisanju, zanimljivo je i možeš steći novi krug poznanika/prijatelja.. :)) što se tiče oznaka 8 i 9, vidjeli smo to u centru Fužina, čak ću dati i sliku toga u sljedećem postu koji će sutra izaći.. nisu to (samo) biciklističke staze, to su kombinirane.. :)) inače, mi smo tu kartu vidjeli tek nakon što smo završili s Bitorajem, hehe.. a i nije to toliko bilo važno, jer se i tako ta daščica s oznakom 8 i 9 nalazila na jednom jedinom mjestu, hehe..
    gogoo: eto, prvo pa krivo! tom cestom nakon pruge ide se prvo DESNO ne lijevo.. prvo livada pa šuma i onda ide taj uspon do račvišta.. to je moja 1. slika u postu! vidi se livada i u daljini ta šuma.. račvište na trećem kilometru, lijevim krakom 1km, pogubiš se sav.. pogledaj kartu i ovo što Poljak kaže.. treba ići onom crvenom cestom.. :( baš ću kasnije prepisati, nemam sad tu, što je napisao u 50 izleta..
    Vinci: a nemam pojma, možda smo mi jedini koji smo se tamo pogubili, no, vjeruj da kad smo se spojili i s drugim društvima i našli "pravi put" da je bilo nekoliko trenutaka gdje nitko od nas nije znao šta sad.. bilo nas je 20-ak i više.. pa bi poslali "patrolu" ili "izvidnicu" unaokolo da vidimo gdje trebamo ići.. onak' prilično nevjerojatno, ali eto..

    avatar

    13.06.2007. (15:10)    -   -   -   -  

  • Diavola

    e da, Vinci, što se tiče vidikovca, zaboravih to prokomentirati.. prekrasan je, stvarno! nema što se ne vidi gore.. a i fora je taj vjetar što puše.. kad smo došli, bila je gore stvarno gužva, onda se malo rasčistilo pa je došla druga grupa.. ne idemo samo mi planinariti poslijepodne, čini se.. ;)) mi smo gore na vrhu bili sigurno sat vremena i to s guštom, stvarno!

    avatar

    13.06.2007. (15:27)    -   -   -   -  

  • Dolly

    Ciao, mi smo bili prošlo ljeto na Bitoraju iz smjera Brestove Drage iznad Sungera. Dobro je markirano, a staza prolazi kroz Bitorajske Bijele Stijene pa je i interesantnije od pristupa iz Vrata.

    avatar

    14.06.2007. (21:04)    -   -   -   -  

  • nochnick

    za bitoraj se mora ići do pilane - i ja sam fulao dva puta sa iskusnim planinarima
    od pilane makadamom do rampe( samo za aute sa višim trbuhom ) i smetlišta gdje treba ostaviti auto i ići dalje desno - put vodi oznakama
    jastučić trena nasaftati tintom par dana prije puta ali ne bogato
    dan prije puta isprobati jer se na vrhu dogodi da trebaš jaki vjetar da ti osuši žig
    jedino rješenje koje je povijesno je bugačica - objašnjenje potražiti na internetu :)))

    avatar

    21.02.2008. (14:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...