Komentari

trazimtoplidom.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • ***CK girls***

    isuse bože! jebem im ja mater! ja bi njih za jaja objesila, svinje!
    JADNO BLAGO! ETO KAKVI SU LJUDI!
    PIČKE

    Joj sorry na prostom komentaru, ali nisam se mogla suzdržat !!!!
    Pozz

    avatar

    06.06.2007. (14:03)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    nenenene.... ne mogu gledat... isuse kriste... ne mogu čitat......ljudiiiiiiiiiiiiiiiiiiii koj vam je vrag...... ajme ljudi uopče ne zaslužuju život..., nenenene ne mogu više komentirat.. jame meni.... bože dragi..... jesu li ti ljudi...ops zvjeri normalni.... pa što je njima.... ja se uopče ne slažem da se morski psi love ako čemo tako.... pa zašto nebi objesili nekog od tih ludih gusara pa onda hvatajte morske pse..... ljudi su glupe kukaviceodi na moj

    avatar

    06.06.2007. (14:45)    -   -   -   -  

  • Doggies~ˇ^˘°

    mene samo zanima TKO to radi? mislim kako neko može staviti to na psa ili mačku? znam da je zbog novca al ono...ljudi smo isuse...mislim takva odvratne i nasilne stvari ne može radit čovjek...

    avatar

    07.06.2007. (09:54)    -   -   -   -  

  • k.k.

    ja bi ih sve bacila morskim psima ne mogu vjerovat

    avatar

    02.10.2007. (10:26)    -   -   -   -  

  • izzy

    to je ljudska sramota gade mi se!!!!!
    ja sam vegetarijanka borim se za životinje i kada tako nešto
    pročitam doče mi da se plačem!!! daj fuj

    avatar

    04.11.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  • maja

    ise strasno kako mozete!! ljudi spasite te zivotinje!!

    avatar

    26.03.2008. (13:39)    -   -   -   -  

  • tea

    Isuse Bože...to nije normalno...jadna mala bića...jedina primjerena kazna je njih tako za udice i morskim psima...užas!!!

    avatar

    11.11.2008. (20:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...