Komentari

diavola.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Vinci

    nekako mi je cvijeće ljepše kod nas :))

    avatar

    05.06.2007. (22:13)    -   -   -   -  

  • Diavola

    haha da da! :)))

    avatar

    06.06.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ovih dana je sve u cvijeću i kao da nam privlači objektive. Ýpak je Óbrucs jéveća plánino od Kékeš. Pozdraw sa lagane šetnjice do doma Hahlić

    avatar

    06.06.2007. (12:10)    -   -   -   -  

  • Diavola

    ohoooo.. inzistiram da se utvrdi istina! koje je brdašce u Mađi najveće, molim! :)) mi još ne znamo gdje ćemo ovaj vikend.. hmmm.. ima nekih prijedloga? :))

    avatar

    06.06.2007. (20:53)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Mislio sam na naš Obruč na kome sam bio (1376 m), samo sam ga napisao na mađarski, a Kekes na naši, he. A mađarski mi ionako nikad nije išao, k'o ni swahili. Pozdraw sa Kamenjaka

    avatar

    08.06.2007. (02:56)    -   -   -   -  

  • Diavola

    aaa ok, ne kužim još planinarske fore, hehehe.. mi idemo, opet, u Gorski kotar ovaj vikend.. ne znam gdje ćemo spavati, ali znam da u restoran Eva ne ulazimo! lokve izbjegavamo u širokom luku oko jezera, hehe.. možda se negdje i vidimo! :))

    avatar

    09.06.2007. (07:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...