Komentari

diavola.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • GUŠTANJE

    Ja i dalje niti jednu-neznam kako to da rješim,pozdrav

    avatar

    04.06.2007. (12:58)    -   -   -   -  

  • Diavola

    :((( pa ne znam što da ti kažem.. možeš li vidjeti druge fotke na www.photobucket.com? možda trebaš dati neku dozvolu da vidiš te fotke? ili maknut neku zabranu koju si slučajno dao? ima dosta blogera koji uploadaju svoje fotke gore na taj site.. vidim da ti dižeš na imageshack, ali meni je puno bolji ovaj photobucket.. žao mi je da ne vidiš.. :(

    avatar

    04.06.2007. (13:03)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Vidim sve slike i sad me "tjeraš" ponovo na Risnjak. A Mecsek sam ja vidio sa Papuka. Nisam probao sa photobuketom, ali ako kažeš da je dobar... Pozdraw

    avatar

    04.06.2007. (14:48)    -   -   -   -  

  • ericca_35

    O meni su sve ove staze i pogledi poznati, moje nogice su prošle tuda i moram reći da je fantastično!!! Mađa me oduševila i jedva čekam da ponovo tamo odem, a markacije su im za svaku pohvalu iako u početku zbunjuje šarenilo različitih znakova..A ja se nadam što skorijem susretu u živo s tobom i I.. Pozdrav

    avatar

    04.06.2007. (17:27)    -   -   -   -  

  • Diavola

    gogoo: pa dosta ljudi ga koristi, vidim da je dosta stabilan, uploada se brzo, ima direct linking, nema razloga da ga ne koristim ;)) do daljnjeg! ti bi opet na Risnjak, a mi baš sad razmišljamo gdje bi mogli sljedeći vikend skitati.. :)) Risnjak anyone? :))

    ericca35: ma da! bila si na jacab hegyju? bravo! :)) mene čeka i Zenge, a vi ste to već obavili.. ovo moje je lagana šetnjica prema tvom Kozjaku.. ;)) vidimo se uskoro! a I. nam je u SAD-u, vraća se za 10 dana. ;)

    avatar

    04.06.2007. (18:17)    -   -   -   -  

  • Plava Zvjezdica

    Lijep putopis, volim putopise, i slike prirode! Žao mi je što ne mogu češće ići na izlete! Ako te interesira, svoj godišnji u Gorskom kotaru sam detaljno opisala na blogu, možda ti da ideje za izlete! Ako već nisu iskorištene! Pisala sam o tome prije dva ljeta, u kolovozu. Pozdrav

    avatar

    05.06.2007. (10:51)    -   -   -   -  

  • Vinci

    prvog puta sam od Ericce i Romanticusa saznao da se po Mađi može čak i planinariti, a sad sam svoje "znanje" o tome još malo upotpunio. doduše još sam kronično zbunjen po pitanju tih njihovih markacijskih oznaka. izgledaju mi poput pomorskih zastava, pa su vjerojatno u pitanju ostaci iz doba panonskog mora :))

    avatar

    05.06.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  • Diavola

    Plava zvjezdice: Nisam uspjela pronaći taj post, imaš možda linkić pri ruci? Baš me zanimaju sve informacije o Gorskom kotaru..
    Vinci: hehe da, čudne su oznake i moraš bit jako oprezan kad čitaš karte, kad uđeš u štos - oduševiš se! zapravo su naše toliko priproste da to nije normiš! ;))

    avatar

    06.06.2007. (20:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...