Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • sjeti se čovječe,da si prah,i da ćeš se u prah pre

    ej,prva ...
    lijep ti je post...ti me uvijek tako razveseliš...istina,došao je lipanj...prije godinu dana bih sigurno ovaj datum iščekivala više nego bilo koji drugi,a sada...
    nekako sam odraslija...
    shvaćam koliko mi se stvari dogodilo u ovoj školskoj godini...i dobrih,i ružnih...sve u svemu,bilo je dobro.svaki trud mi se na kraju isplatio...ova godina mi je bila posebna...do jučer nisam željela da ikad završi.zapravo je sve to čudno.do jučer sam imala nekog zbog koga sam svaki dan odlazila u školu vesela i s nadom da ću Ga vidjeti,zbog kojeg nisam željela da dođe taj lipanj,a s njime i kraj.jer,On odlazi,i gotovo je...a od danas više ne.sve se preokrenula.shvatila sam da je neke snove potrebno prestati sanjati.i ja sam prestala.ionako nije imalo smisla.i tako sada iščekujem pravi kraj.sad mi je svejedno...zapravo jedva čekam ljeto.želim svaki dan pročitati neku knjigu,želim otići na neki tečaj,želim uživati,želim se odmarati...
    ahh,oprosti,raspisala sam se.stavrno sorry što te gnjavim s svojim glupostima,ali morala sam...
    pozdrav=)

    avatar

    01.06.2007. (22:33)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..nekako uvijek, nakon svakog zivotnog razdoblja gotovo sa sjetom gledamo unazad.. ali ne radi vracanja, nego tek radi sjecanja na sve sto smo prosli.. i uvijek se ono naprijed cini nedostizno, kad da nikad necemo dosegnuti.. a onda dodje i prodje.. jos malo i skola je gotova.. a onda.. zelim ti predivne i ispunjene praznike!

    avatar

    01.06.2007. (22:42)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Eh,da...sve prolazi. Utješno je kad su u pitanju ružne stvari...Ali i one ružne i one lijepe nam oplemenjuju život. Žaljenjem za prošlošću i propuštenim stvarima,gubimo priliku da živimo za ovaj trenutak i za budućnost...Englezi kažu - the best is yet to come... Sviđa mi se to. Veliki pozdrav,draga moja:)

    avatar

    01.06.2007. (22:56)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Radost i sjeta i sreća i strah i olakšanje ...toliko ispremiješanih emocija na kraju , zar ne ?

    Veliki poljubac dražesnoj djevojci što žuri polako svojim putem:-)))

    avatar

    01.06.2007. (23:00)    -   -   -   -  

  • Anđeli slomljenih krila

    Odlazi cirkus iz naseg malog grada......................dyole je car

    ..................

    Neki novi izazovi čekaju
    Ispiti kakve dosad nismo pisali
    Vjetri koji stabla čupaju
    Život za koji smo se spremali

    Hrabro kročimo uzdignutih glava
    S prijateljstvom što nas vječno veže
    Jer bili smo ekipa iz snova
    Bez vas će sve biti mnogo teže

    Baš smo bili super ekipa
    Zajedno se smijali i plakali
    U meni ostaju sjećanja lijepa
    Na sve što smo zajedno prošli

    Zadnji put smo ovako skupa
    Glasnim smijehom suze krijemo
    Iz grudi srce iskače i pupa
    Dok diplomu u ruke primamo

    A za nekoliko godina, kad nas život proba
    Držat' ćemo sliku razreda u ruci
    Shvatit da je to bilo najbolje doba
    Kad prepoznamo lica na slici

    Znam sjetit' ćemo se svih imena
    Svijetlih trenutaka i velikih pobjeda
    Poželjeti da se okrene lokomotiva vremena
    U doba kad smo bili dio ovog razreda

    ..................lijep pozdrav ti ostavljam............

    avatar

    02.06.2007. (12:34)    -   -   -   -  

  • greentea

    hej, darling...ovdje se osjeća neko fino olakšanje! dobro je što ne žališ ni za čim....treba sad proći vremena...dosta vremena koje ćeš ti zanimljivo ispuniti....pa, će se javiti neka fina, tiha nostalgija..i to je normalno. dok god je ispred nas veći dio života i to prepun mogućnosti za nove radosti, ljubavi, znanja, veselja...sastanke i rastanke...život je lijep. a... kasnije ga treba promatrati iz drugog ugla...i opet je lijep.
    osmjeh i pozdravčić:))))))

    avatar

    02.06.2007. (12:38)    -   -   -   -  

  • ako zelis dugu,najprije se moras pomiriti s kisom.

    hej...sviđa mi se tvoj blog i nacin na koji razmisljas...procitala sam samo neke ulomke galeba Johnatana ali mi se jako sviđaju....optimisticno i nekako...neznam...lijepo...
    ...svrati malo na moj blog....i ako imas msn,icq...ostavi mi ga...
    pozzzzz

    avatar

    02.06.2007. (12:40)    -   -   -   -  

  • mirjam

    Hm ...
    I sve te maske kriju bol
    I neki sasvim drugi lik ...
    /Đorđe Đalašević/
    Razmišljajmo ...
    Hvala!

    avatar

    02.06.2007. (13:55)    -   -   -   -  

  • zarsipozvaomene

    Slavimo Gospodina jer On Jedini može ispraviti naše živote i cijeli svijet koji mi uništavamo svojim grijesima

    avatar

    02.06.2007. (15:00)    -   -   -   -  

  • tri točkice ...

    iza kiše uvijek dolazi sunce.

    opet ne možemo se nadati dugi, a da pritom ne
    otrpimo kišu :)

    vjerujem, barem pokušavam, da treba ići ravno i ne osvrtati se.
    jer samo jednom ćemo proći ovim svijetom, i trebamo uživati radeći ono što volimo
    i sa kime volimo.

    __zanimljivo je kako vrijeme ima učinak jave, kao da je jučer bilo,
    s opet kao da nije bilo nikada__

    kišni pozdrafčić ostavljam:)

    avatar

    02.06.2007. (17:35)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Budi mi uvijek sretna i vesela :-)))

    avatar

    02.06.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • Anđeli slomljenih krila

    To ti je moja pjesma Zbogom moja srednja skolo............a mozes ju naci malo nize na mojem blogu..................... nadam se da ti se svidja..............lijep pozdrav ostavljam.............

    avatar

    03.06.2007. (01:34)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Svaki novi dan, novo je iskustvo... ne uvijek i nužno lijepo, ali....
    Velik ti pozdrav.... I pusa :))

    avatar

    03.06.2007. (10:13)    -   -   -   -  

  • gdje snovi moraju postati stvarni

    Predivan ti je blog !
    prelijepo pišeš nažalost trenutno nemam vremena za citanje svih postova al vratit cu se pa cu pročitat sve

    pozz

    avatar

    03.06.2007. (11:25)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    ej...evo mene konačno do tebe.....ma jednostavno ne stignem baš kod svih doći. pozdrav

    avatar

    03.06.2007. (13:29)    -   -   -   -  

  • -riječi tišine

    Vrijeme tako brzo leti, možda i previše brzo... I ne okrenem se, a godina je već iza mene... Tužna sam, što ide sve neumoljivo dalje i što nikako da stane... Pozdrav ostavljam!

    avatar

    03.06.2007. (13:54)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Eto vidiš! Baš mi je drago bilo pročitati ovaj post. Ti valjda znaš zašto. Pusa, draga galebice i sreću za kraj još želim! :)))

    avatar

    03.06.2007. (17:01)    -   -   -   -  

  • ...i pad je let...

    Da! Bas sve dodje i prodje....
    Balasevic....
    Zivot je more, pucina crna....

    Pozdrav i osmijeh ostavljam

    avatar

    03.06.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    Za tren prođe sve; i ja se baš kao ni ti ne bih nikada vraćala unazad, što je bilo bilo je ; i dobro i loše. . .idemo dalje i pozdrav ostavljam

    avatar

    03.06.2007. (20:43)    -   -   -   -  

  • Anđeli slomljenih krila

    lake sne zelim..............

    avatar

    04.06.2007. (01:34)    -   -   -   -  

  • prorok

    Prijatan početak tjedna ti želim
    i tople pozdrave šaljem.

    avatar

    04.06.2007. (07:28)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    U zadnej vrijeme ovu pjesmu puno puta vidim na blogovima...odalze neki dragi ljudi, svi imaju svoje razloge i svoje pravo izbora....ne volim rastanke...

    avatar

    04.06.2007. (10:42)    -   -   -   -  

  • Sanja ...

    KOmentiram prethodni post.
    Nažalost to je događaj iz mog grada.
    I radi se o ljudima koji imaju još četiri kćerke.
    Ono što me šokira kod mog sina je, kad mu brat kaže "neću više" i "dosta je" on navaljuje i dalje. Poludim u takvim trenutcima i derem se na njega da "n e" znači "n e" ko da sam luda, ali jednostavno bojim se da mladići imaju problema s ušima. To "ne" ostane im nečujno od djetinjstva.
    Hvala što si obradila tu temu na svom blogu.
    Ja sam htjela, ali zbog toga što poznajem ljude činilo mi se preintimno.

    A u to tko je kriv ne želim ulaziti. Iako sam i ja u prvom momentu podjelila krivicu. No, opet, tko normalan nosi odvijač u kafić. I problem Šibenika je što nam 17 godišnje djevojke ili djevojčice nemaju nijedno drugo mjesto za izlazak osim tih kafića. Šibenik nema kino, kazališne predstave su rijetke, nema nijednog okupljališta za mlade. Strašno. To bi trebala biti opomena.

    avatar

    04.06.2007. (13:18)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    eeejjj... :)
    odmah je dan vedriji čim sam ovdje...
    a sinoć sam bila sva „njanjava“ i čudna zbog vremena, pms-a i razdvojenosti s Njim...
    ali danas je odmah bolje, jer sutra putujem k Njemu... :)))

    i šećem danas malo po dragim blogovima i svi na Balašu, a to mi je jako drago... jer baš mi odgovora danas... pa tako i ova pjesma...

    *******

    i završavaju tako neka razdoblja u našem životu...
    sretnija ili tmurnija...
    ali sve to čini naš Život... i rijetko kada žalim za nečim napravljenim... puno češće mi se dogodi da mi je žao zbog nečega što nisam...

    a ti si jedna predivna sanjarska duša... sigurna sam da uživaš u svakom trenu...
    bilo u stvarnom ili Galebovom svijetu...

    javim ti se vjerojatno na mail kada se vratim mora... :)

    grlim te, :)

    avatar

    04.06.2007. (15:12)    -   -   -   -  

  • ako zelis dugu,najprije se moras pomiriti s kisom.

    haj.....evo samo ti se jos jednom javljam da imam novi post pa ako želiš,svrati...
    ajde...pozzzz:)

    avatar

    04.06.2007. (16:12)    -   -   -   -  

učitavam...