Komentari

diavola.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Vinci

    prekrasno! imao sam i sam sličnu ideju o objavljivanju fotografija cvijeća s zadnjih izleta, ali nikako da se potrudim. uostalom, ionako sam predugo sastavljao post ;)

    avatar

    01.06.2007. (13:35)    -   -   -   -  

  • šumarKA

    Lijepa prezentacija slika.

    avatar

    02.06.2007. (09:31)    -   -   -   -  

  • zizifus -zbrčkane škrabotine jednog grma

    Nema mi ljepšega od obronka planine posutog cvijećem.zato je i najbolje penjati u proljeće.

    avatar

    02.06.2007. (15:44)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Lijepo ceće, nego u mene nije tko imao buljiti, makar je u "moje doba" bilo i onih koji nisu znali da je završen II.W.W., he. Ili su mislili da sam "Rainman", he. Pozdraw

    avatar

    03.06.2007. (02:08)    -   -   -   -  

  • Diavola

    Vinci: ma, oduzme to dosta vremena, ali to mi je jedini način da bar nešto pokažem, nema smisla da sve stavim na blog, ovako pravim neki kompromis između megalomanski želja i razuma :))
    - Šumarka: hvala :))
    - Zizifus: joj opsjednuta sam cvijećem.. obožavam ga fotkati :)) kao što se vidi, pretpostavljam hehe..
    - gogoo: hehehe pozdrav Rejmenu! :))

    avatar

    03.06.2007. (20:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...