Komentari

1001misterij.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • dark angel

    tnx na komentaru,prvi put sam tu i stvarno super pises
    ja sam se toliko puta pitala sto nakon smrti...ali tesko da cemo znati pravi odgovor prije nego se to dogodi,ovo sa svjetlosti,tunelom,kako ti zivot preleti pred ocima,ne znam,to je vec toliko isfurano da mi je nekako logicno da svi misle da su bas to vidjeli ili da to trebaju vidjet...
    meni je tesko gledati smrt kao odlazak na neko bolje mjesto,jer znam da cu bit onak 2 m pod zemljom,za vjernike ostaje dusa,ali ne znam...bez tijela to ionako vise nismo mi,ne moze bit isto...ok,sad vec gluposti pisem,uglavnom ne mogu reci da vjerujem u zivot poslije smrti iako se to kosi s mojom vjerom,ali ne mogu si pomoc,ja smrt gledam kao kraj,osim ako pocnem vjerovat u reinkarnaciju,heh
    pozdravljam

    avatar

    01.06.2007. (11:30)    -   -   -   -  

  • dark angel

    ok,cim mi prođu ispiti potrazit cu tu knjigu,cini se zanimljivo,tnx :)

    avatar

    02.06.2007. (15:29)    -   -   -   -  

  • mima

    aj neka !!!!!!!!!!! SMRT je ono čega se svi bojimo! jer neznamo i nikad nismo sigurni što na KRAJU! ali postoji mala utjeha u ovom postu!zapravo u onom što su drugi doživjeli! ali ne sviđaju mi se ta znanstvena objašnjenja!jer u tome baš i nenalazim utjehu!jer stvarno puno razmišljam o SMRTI!

    avatar

    02.06.2007. (21:10)    -   -   -   -  

  • mima

    više mi se sviđa prošli dizajn, ali i ovaj je dobar! samo ti nastavi pisat, imaš zbilja zanimljive teme!

    avatar

    02.06.2007. (21:13)    -   -   -   -  

  • silver rose

    tnx na komentaru
    dizajn je puno bolji od prošlog
    Jesi li znao ovo:
    Koncept o mnoštvu svemira pojavljuje se kao moguće matematičko rješenje u kvantnoj teoriji.(time se rješava problem vremensko-prostornog singulariteta).Svemir ili kvantni sustav s mnoštvo kvantnih stanja nakon mjerenja dijeli se u preslike(kopije);tako se može govoriti o beskonačnosti "paralelnih svjetova" koji koegzistiraju s onim koji mi vidimo...
    Naravno postoje brojne kritike ,vjerovatno glavni prigovor je to što ta teorija nije eksperimentabilna.
    pozz=)

    avatar

    02.06.2007. (22:10)    -   -   -   -  

  • En!

    Hey.. evo, i ja sam konačno svratila.. na kavu.. =))))
    Dizajn je super, prva liga....
    Post odličan, i zanimljiv kao uvijek... =)
    U zadnje vrijeme dosta pišeš o smrti.. hehe.. pa, to i je ono najzamiljivije, i zacijelo najveći misterij...
    Nitko ne može znati što nas čeka.. možemo samo nagađati.. =)
    A, kada saznamo, ne vjerujem da ćemo to baš nekom ispričati, jer, smrt je konačna, i iz nje se očito ne vraća... Tjst, vjerujem da se vraća, ali u nekom drugom biću, bez sjećanja na prošli život.. reinkarnacija.. hehe... =)

    Jao, ne znam kad će novi post.. zauzeta sam full.... obveze, generalne probe, plaaaža.. =) i tak.. hihi.. =)
    a, valjda će uskoro, pa javim.. =)

    Uživaj.. =)

    avatar

    03.06.2007. (11:54)    -   -   -   -  

  • Sea_robber

    Alo ekipa...aj dajte mi neku ideju o cem da pisem jer vise nemam pojma sta da stavim...pozzz

    avatar

    05.06.2007. (11:46)    -   -   -   -  

  • silver rose

    evo par ideja:
    piši o pascalovom pužnom vijku ili o Molbienovoj plohi(s prijeglasom na o-valjda sam dobro napisala)-našla sam te pojmove u Proceduri-Harry Mulisch i ne znam što točno znače ,a niti tko oko mene zna
    ili savjetnik kako isfektati dobre ocjene za kraj
    ili filozovsku raspravu o mislim,dakle postojim
    ili o teoriji vjerojatnosti
    ili o okapiju(kladim se da ne znaš što to znači)
    ili o -mislim da bi bilo dosta od mene.
    i da zaboravih pitati neko vrijeme si samo nestao -gdje si zapeo?
    pozz=)

    avatar

    06.06.2007. (16:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...