Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • Juliere

    nisam vise blizu... :-(

    avatar

    26.05.2007. (12:11)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Kad gledan u ove tvoje slike pari mi se da gledan u svoj digitalac. Samo ne znan kako se nismo trevili na most. Srdele....... e da nije tlaka sad po suncu do Pantana!

    avatar

    26.05.2007. (12:40)    -   -   -   -  

  • Elyca

    već mjesec dana dogovaram odlazak u Trogir!... siguran je dogovor konačno pao za prošli četvrtak (čak sam radila prekovremeno zbog toga)..od kad sam komentirala brnistru sve je pošlo nizbrdo!
    odbijam gledat ove slike...odbijam čitat ovaj post... ne namjeravam popit kavu u Trogiru... to je grozno (a ja sam već isfrustrirana) ...:-))
    P.S. eto...nisam te pohvalila svojim komentarom (i neću doć na srdele)

    avatar

    26.05.2007. (13:38)    -   -   -   -  

  • da sam mudra

    Jupiiiii...i ja vičen kad mi ni ime ni slika ne dođu na naslovnice i u medije a dođe ono dobro i lipo di san bila, šta san radila...ka šta je sad tebi doša domaći rad za klub. Zato opet : Jupiiiiiii....
    Trogiron vlada Blogmanija i neka, uvik je lipo čut još koju pametnu, smišnu i dobru rič.
    Šta se tiče srdela i mosta mogu reć da ne znan ko je koga i di trevija, al' isto ću pitat kakve su bile srdele.

    avatar

    26.05.2007. (14:30)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Juli: Pišem ti jedan sat izostanka - opravdano
    @čiovka: Pišem ti jedan sat izostanka - neopravdano!
    @ely: Odbijam tvoje odbijanje ;-)))
    @mudra: Srdele su bile......koje srdele? ;-)))

    avatar

    26.05.2007. (15:34)    -   -   -   -  

  • Na klapski način

    Ciao Bubo! :-)
    I mi se spremamo ovog ljeta do Kaštela, na poznati klapski festival, a što su Kaštela bez izleta u Trogir? Pogotovo uz ovakvu ješku kao slike iz tvog objektiva... lijepi pozdrav iz prevruće Rijeke!!

    avatar

    26.05.2007. (18:29)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Apdejt je li? Sad kad si se okupa još i zaj........!
    Još mi fale dva neopravdana da stignen ćere! ;-))

    avatar

    26.05.2007. (18:34)    -   -   -   -  

  • da sam mudra

    Apkomentar :
    Poslin bućkanja čovik se siti svega pa i srdela...
    A more je ode, a neš ti daljine, malo nako za uć, al čin san zaplivala izvrsno !

    avatar

    26.05.2007. (20:36)    -   -   -   -  

  • srdela

    More je savršeno!Neka se jedu oni sa sjevera!Pa upravo je najljepše sto nema furešta!Maska,peraje i prve mušlje!Naravno za na buzaru,mmm...

    avatar

    26.05.2007. (20:56)    -   -   -   -  

  • o kosjenki i regoču

    pročitala sam i post kod karakternih... zaista sjajno. zaslužena naslovnica!

    avatar

    26.05.2007. (21:44)    -   -   -   -  

  • stlavica

    Baš sam danas bila u Okrugu. Kod sestre. Da sam znala svratila bi jer obožavam srdele. A i da tebe konačno upoznam. Ali zagubila sam tvoj broj. Sorry. I u pravu si more je taman.

    avatar

    26.05.2007. (22:53)    -   -   -   -  

  • Decy

    ajoj...moreeee!!!hoću na more!!!! Bila sam s dragim prošle godine u Trogiru i najveća frka je bila parking.A onda "Kamerlengo" pa u "Mirkec" na picu i "Bavariu"...ah,imam pun album slika....sljedeća destinacija Zadar...

    avatar

    26.05.2007. (23:37)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Lito, pravo lito. I more je taman! Malo me buni ono sunce moje! Pozdrav iz Splita, predivnog grada, nadomak Trogira:-)))

    avatar

    27.05.2007. (00:21)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    Evo moran se i ja javit, da ne peškan koji neopravdani :-)
    Je, u pravu si, more je taman ...

    avatar

    27.05.2007. (00:26)    -   -   -   -  

  • zuzayok

    Sutra bi se mogla i ja bućnit,obećajen...sebi :)
    pozdrav.....

    avatar

    27.05.2007. (00:54)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Mogo si bar Evu uslikat pošteno!
    Ribu jedem kad mi je drugi očisti, a može je i ispeć neću se buniti!

    avatar

    27.05.2007. (06:52)    -   -   -   -  

  • sarajlija

    .."Srdele na gradele...
    Aj, živili vi meni, ako ste negdi u blizini, svratite..."
    a, doša bi, al kaj ja znom...more bit da ne bih bio primljen s oduševljenjem...
    stoj mi dobro, zdrav & veseo bio..
    btw. vidiš kako se uz spizu & "ljude" može doći na naslovnicu...s politikom se obićno završava u škovaceri...

    avatar

    27.05.2007. (12:25)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Mmmmm...jooooooooooooj...hoćem i jaaaaaaaaaaa... :-)

    avatar

    27.05.2007. (12:29)    -   -   -   -  

  • more~snova

    a sta cu ti rec nego fala za ovaj dir po gradu koji sam i ja , 3 700km udaljena, mogla napravit. pozdrav sa sjevera

    avatar

    27.05.2007. (14:03)    -   -   -   -  

  • Klara

    ma fotke su ti lijepe kao uvijek, no muči me ovo ljeto preuranjeno, bojim se da nam ne proleti učas i da u srpnju ne počne duga kišna jesen

    avatar

    27.05.2007. (17:35)    -   -   -   -  

  • yaso

    jadan ti blog

    avatar

    27.05.2007. (19:22)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @klapašica: Eto nam odlične prilike za druženje
    @čiovka: Ko? Ja? Božesačuvaj...
    @mudra: More liči sve rane...
    @srdela: Eto vidiš, ja srdele, a srdela školjke ;-)
    @kosjenka: Hvala ti
    @stlavica: Izgubila broj!? Kako? E, lavice, lavice...
    @decembar: Vidim ja da ti ovo sve imaš u malom prstu
    @suncokreta: E, reka sam ti već :-))
    @umorno oko: Ma di ću tebi dat neopravdan ;-)
    @zuza: Eh, danas nisu bile baš idealne prilike, bit će bolje
    @ljelja: Koju Evu? Herzigovi ili Longoriu ;-)
    @Big Blue: Evo, evo sad ćemo, još samo malo ;-)))
    @more snova: Zna sam ja da će ti se svidit
    @siscijanka: Neće, nadajmo se...

    avatar

    27.05.2007. (20:41)    -   -   -   -  

  • klapašica

    Ja sam za!

    avatar

    27.05.2007. (20:43)    -   -   -   -  

  • big mama

    "Jer ako kažem da je savršeno, bojim se da bi naši dragi na kontinentu mogli past u depresiju."...grad bez ljubavi,sumrak ideja,loše vibracije u mojoj glavi,dolje na ulici koraci u tami...želim vidjeti,čuti,dodirnuti,okusiti,osjećati,smijati se,voljeti...pala sam već - ili ....

    avatar

    28.05.2007. (08:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...