Komentari

trazimtoplidom.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Iva i Lana

    Tako mi je drago što je netko otvorio tako lijep blog.
    Obožavaaaam životinje i imam psa i toliko ih volim da umirem od boli kad vidim nešto loše...zlostavljanje, napuštene pse...plač...
    grozno... ja bih htjela da su sve životinje sretne i kad bi bila milijunašica, napravila bi dom za životinje...
    Pussaa svaka čast!

    Lana

    avatar

    25.05.2007. (20:19)    -   -   -   -  

  • Iva i Lana

    Stavit ćemo te u linkove!

    avatar

    25.05.2007. (20:20)    -   -   -   -  

  • Doggies~ˇ^˘°

    ma ljudi su stoka. koda njih briga za pse. mislim, ja ne shvaćam kako neki čovjek koji tamo živi može samo proći pokraj toga kao da ništa nije bilo ... navikli su? MISLIM to je NASILJE!!! a da je neko malo podigao glas na dijete već bi bio u centru za socijalnu skrb jer su ljudi "više vrijedni" (ja inače jako mrzim malu djecu pa onda... lol)

    avatar

    26.05.2007. (12:23)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    ej.... užas... ja znam jednu stvar... ijako sam pisala o tome da se ljudi opravdavaju:životinje to vole znam da haskiji traže puno kretanja i da im je potreban hladan prostor i sve to, a obične saonice su i lagane... ma dobro nije ni to baš najbolje, ali bolje je od ovoga. znam da je i u berlinu hladno, ali sve jedno... imaju oni i ceste tamo.... zašto ne uzmu aute.. na sjevernim predjelima i nije se paš lagano kretati autom...premda sve bi bilo ljepše kada se na sjevernom polu nebi morale koristiti životinje za takve stvari...i što se tiče azila ja sam posalala mail i sada samo čekam da se jave... bye

    avatar

    27.05.2007. (14:35)    -   -   -   -  

  • °Zlatna princeza°

    hey mišica lijepo te ponovno čitati
    već si mi falila.
    ovo je grozno što pišeš ali nažalost na svijetu
    je puno više toga nego što mi mislimo.
    zato je moj moto misli globalno, djeluj lokalno
    i moramo spriječiti ono kaj možemo
    lijepi ti pozdrav

    avatar

    27.05.2007. (19:49)    -   -   -   -  

  • danas jesmo sutra nismo

    svratim ja često da vidim šta ima nova....
    kiss

    avatar

    28.05.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • Iva i Lana

    eeeyy jako dobro razmišljaš...ali ljudi su stoka!

    avatar

    31.05.2007. (19:30)    -   -   -   -  

  • Iva i Lana

    pusa

    avatar

    31.05.2007. (19:31)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    ej promijenile smo blog
    pussa swrati

    avatar

    02.06.2007. (23:38)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    heyyy! U Crikvi je hm...promjenjivo vrijeme...grozno....malo kiša, malo sunce...jedan dan nosiš bunde, drugi dan kupaći...
    ah...pa ti si u Švicarskoj??? Ti tamo živiš ili???
    Kissach

    avatar

    03.06.2007. (19:11)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    Pussa

    avatar

    03.06.2007. (19:11)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    swrati

    avatar

    03.06.2007. (19:12)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    ey super! nego, ne kuzimo...ti imas neku udrugu za zastitu zivotinja ili

    kisssss

    avatar

    04.06.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    ej odlično! tako treba! ja obožavam životinje!!! ma to je premala riječ
    kod nas sad imaš pse u kavezu ako ih netko hoće udomit...bebice slatke!!!
    nego, mi imamo 15 god.
    I da...jesi gledala meni najljepši i najdirljiviji film FLUKE o psu???

    Kisss

    avatar

    05.06.2007. (13:06)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    pussaaa

    avatar

    05.06.2007. (13:07)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    ej... imam novi postek... a kada češ ti postich.... mislim ti dobro pišeš, a o životinjama se itekako može pisat.. pa uživaj, ali očekujem post.. bye, bye

    avatar

    05.06.2007. (19:57)    -   -   -   -  

  • ***CK girls***

    dok sam čitala ovaj post, psovala sam kroz suze...ma ljudi su svinje
    da znaš kako su ljudi pokvareni!
    sve bi ih objesila i mučila gore nego što oni muče ove jadne životinje.
    imaš li mail? zaista bih voljela podijeliti s tobom neke priče u tom pogledu.
    Pozdrav

    Lana

    avatar

    05.06.2007. (22:01)    -   -   -   -  

  • __duhovi__

    ...jako mi se sviđa tvoj blog predobar je...

    avatar

    01.03.2008. (21:38)    -   -   -   -  

  • __duhovi__

    ma super je...

    avatar

    01.03.2008. (21:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...