Komentari

amfortas.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • CuRa RoCkErICa

    fora POST!!hvala na komentaru!!! ne znam dal cu napisat tak brzo jos jedan POST al cu se potrudit da bude sto brze!!!ajde papa!!!

    avatar

    24.05.2007. (13:21)    -   -   -   -  

  • krijesnica

    Dragi Dado.Prije svega ,hvala ti što s vremena na vrijeme navratiš na kavu i ostaviš traga...Već sam rekla što mislim o tvom blogu. A glede ove teme...Ne znam !? Filozofirati,naklapati iznositi svoje znanje o Bibliji, predanju ,vjeri... čini mi se bespredmetno i slično onom djelovanju pismoznanaca koji su se busali u prsa svojim znanjem. Vjerujem.... duboko u sebi i ZNAM da je tu...Dokazao mi se bezbroj puta u divnom izdanju, možda Ga čak i volim ,mada moji postupci govore drugačije. Kada bi čovjek imao otvorene oči ,kada bi želio gledati ...onda bi puno toga i vidio...
    Puno te pozdravljam :)

    avatar

    28.05.2007. (09:27)    -   -   -   -  

  • Dado

    I to što ZNAŠ duboko u sebi najveće je od svih znanja.
    Veseli me tvoj posjet i komentar :)

    avatar

    28.05.2007. (21:23)    -   -   -   -  

  • Vrli stari svijet

    trebo si doc danas....
    al tebe nema i nema i nema...

    avatar

    04.06.2007. (18:57)    -   -   -   -  

  • Dado

    Sutra... definitivno!

    avatar

    04.06.2007. (21:10)    -   -   -   -  

  • ANCHI, i to je život !

    Pratim te i čitam, zato sam te stavila u svoj link. Nadam se da ti to ne smeta.

    avatar

    16.06.2007. (13:15)    -   -   -   -  

  • Dado

    Ma eto, toliko mi smeta da sam ti odmah uzvratio istom mjerom ;)
    Hvala ti!

    avatar

    18.06.2007. (02:27)    -   -   -   -  

  • ANCHI, i to je život !

    Eto samo da ti napišem da sam upravo sada završila sa čitanjem svih tvojih postova. Sada mi se način tvog izražavanja još više sviđa.
    pozdrav

    avatar

    20.06.2007. (02:15)    -   -   -   -  

  • Dado

    Anči, zahvaljujem ti na tragovima koje si ostavila :)

    avatar

    22.06.2007. (02:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...