Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • zarsipozvaomene

    slavi Isusa svoga svim srcem svojim

    kad ti je najteže raduj se jer dolazi milost neizmjerna

    avatar

    09.05.2007. (11:46)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Hej malecka...kaniš me rasplakati , ha!?
    Tek sam nanijela na trepavice malo crnila i sad ću imati crnilo pod očima...a trčim održati roditeljski pa na predavanje pa u sitne sate doma!!!!

    Šalim se , ali prekrasno je , djevojčice!
    Moram priupitati za dozvolu , a tako bih si rado to kopirala u jednu malu šarenu omotnicu gdje čuvam samo ono što mi je posebno drago...
    smijem li?
    Pusa Festinice...

    avatar

    09.05.2007. (16:03)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Ponekad sama sebe rastužim kad pomislim da neku osobu možda posljednji put vidim...Ali to svakako natjera da se ljudi više počnu cijeniti. Veliki zagrljaj ti ostavljam:)))

    avatar

    09.05.2007. (17:50)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    ej. evo mene malo tu. danas setam rivom. uzivam u splitu. razmisljam kako nije los zivot kojim zivim. mislim da moram biti puno zahvalniji za ono sta imam. nadam se da si dobro. i da zivis zivot punim plucima.
    pozdravlja te covjek s mora koji se danas napokon nagleda plavog Jadrana.

    avatar

    09.05.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    Eh kad bi znali. . .pozdrav

    avatar

    09.05.2007. (22:39)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    napisala si ovo s puno osjećaja, lijepo je

    avatar

    10.05.2007. (00:36)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Kad bismo znali... ali ne znamo...
    Dobar ti dan :))

    avatar

    10.05.2007. (09:27)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    jednostavno a toliko divno... :) i puno Ljubavi... ovo će biti negdje zabilježeno....

    pusa :*

    avatar

    10.05.2007. (09:54)    -   -   -   -  

  • ultima notte

    Propušteni komentari,...ja sam takva, sve odjednom,,,,...

    Djevojčici mjesto igračke- imali smo matoša ne davno za lektiru...ovu pjesmu ne volim, ne zato što mi se ne sviđa, nego zato što ju nikada ali baš nikada nisam pročitala ,do kraja, previše me boli, meni je osobno njegova najdraža utjeha kose, pjesma o kojoj ne vrijedi raspravljati, nekako imam osječaj, da ju svaka rasprava poružnjuje, jednostano mislim da je dovoljno samo ćitati ju....sad sam se sjetila jedne pjesme, s neta :

    TKO SAM JA?

    Često mi kažu
    da izlazim iz ćelije
    raspoložena vedra i čvrsta
    kao gospodarica svoga dvora.

    Tko sam ja?
    Često mi kažu
    da govorim sa svojim čuvarem
    slobodno i prijateljski jasno
    kao da mu zapovjedam nešto.

    Tko sam ja?
    Samotno pitanje izruguje se meni.

    Ja sam
    Zatočenik vlastite duše koja treperi,
    Drhti, nada se i strepi….

    Ja sam
    Kockar i sanjalica, što snove svoje od svijeta skriva
    U spoznaji gorkoj da život živi samo dok sniva….

    PROLJEĆE: ZBRKA I LUDILO
    Nema meni do mog luke, iako se baš ne može primjetiti po mom blogu, ja ga jednostavno (neću reći obožavam ) ali jjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkoooooooooooooooooo vooooooooooooooooolim! I nedam nikomu da ga vrijeđa.....
    ČEKAJ ME -

    (Konstantin Simonov)
    Cijeli život nešto čekam, i uživam u tome, jer se sve svodi na čekanje, svaki treniutak....

    avatar

    10.05.2007. (10:55)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Dođoh Vas pozdraviti i obodriti da ustrajete u ovim burnim školskim danima.
    Predivna je ova Vaša Kutijica Snova.

    avatar

    10.05.2007. (11:19)    -   -   -   -  

  • vrag_s_licem_andjela

    Ne bih glupo pretpostavljala da to znaš...
    No svi to glupo predpostavljamo.
    Poljubac*

    avatar

    10.05.2007. (11:30)    -   -   -   -  

  • dijete u meni

    lijepo iznosiš osječaje

    avatar

    10.05.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    kratko i prelijepo:)
    kad bi malo češće bili svjesni kako je vrijeme kratko, sigurno ga ne bi potrošili u nebitno, u nekakva odgađanja, odugovlačenja i nepotrebana iščekivanja. da, puno se toga podrazumijeva, posebno kod onih koji su nam važni u životu, ali ponekad jednostavno nije dobro ostaviti sve podrazumijevanju. možda zažalimo. malo je glupo, al pada mi na pamet B.Novkovićev oproštajni govor. netko je rekao da ćemo više žaliti za stvarima koje nismo učinili, nego za onima koje jesmo krivo. složila bih se.

    pozdrav:)

    avatar

    10.05.2007. (22:22)    -   -   -   -  

  • prorok

    Te riječi treba govoriti uvijek jer su najljepše riječi, prijatan dan ti želim.

    avatar

    11.05.2007. (09:00)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ne znam kome su namijenjene, ali lijepo zvuče. Pozdraw

    avatar

    11.05.2007. (14:11)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    "Sve sto mozes uciniti danas ne ostavljaj za sutra"....reci, da ti ne bude sutar zao...
    lijepu i ugodnu vecer zelim...

    avatar

    11.05.2007. (21:45)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Tako je. Treba živjeti sada, a ne ostavljati važne stvari za sutra koje možda neće doći :)))) Pozdrav veliki! :)))

    avatar

    12.05.2007. (21:25)    -   -   -   -  

  • sjeti se čovječe,da si prah,i da ćeš se u prah pre

    ej.predivni stihovi...uvijek glupo pretpostavljam.možda od sada više neću...
    inače,imam novi post...
    pa svrati malo,već dugo nisi...
    puuuno pozdrava...

    avatar

    13.05.2007. (13:51)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..cini li mi se ili sam ovo vec negdje procitala.. ne znam, nije niti vazno.. divno je.. :)

    avatar

    13.05.2007. (19:12)    -   -   -   -  

  • ...i pad je let...

    Ovaj mi se post posebno dopada... :)
    Predivno!!!
    Suze su mi u ocima...
    Prisjecam se dana...
    Ne, ne mogu vise...

    Osmijeh

    avatar

    29.05.2007. (20:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...