Komentari

porto.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • KLIKNI PA VIDI

    jjjjjjjjjjjeeeeeeeeee prvi put PRVA hmhmhmh,imaš super,cool,zakon.odličan.......................blog.evo ne znam kaj da napišem;dođi malo pomalo na moj blog i preporuči ga drugima.ANJA pusek

    avatar

    02.05.2007. (14:07)    -   -   -   -  

  • Day

    Da jel' bi se moglo ekranizirati. Prijedlog: Mrle-Mikić, Štef-Grgurević a Ivana-Cvitešićka i to sve u Dugom Selu; ili po naški Mrle (s mekim R)-Brody, Steve-Morgan Freeman i Joana-Reese Whiterspoon i sve to u Green Bay Wisconsin - jer tamo valjda ima ptica.

    avatar

    02.05.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • Porto

    @ day, hehehe sve štima samo ja grgurevića više vidim ko gazdu... ;)))

    avatar

    02.05.2007. (14:22)    -   -   -   -  

  • prilozi za bijografiju dva idijota

    prejebeno. procito sam u dahu. normalno da ima stofa. preradjuj, samo nekako mi se cini da bi bilo prekratko to strpati u nekih 12 minuta filma. strpljivo gradis lik po lik i na kraju ih sve spajas u jednu cjelinu. genijalno! jebote, jos cu postati knjizevni kriticar.
    zvijooooooo

    Pajo Paksu

    avatar

    02.05.2007. (15:03)    -   -   -   -  

  • vilenjak

    Da. Taj dio pripada nevidljivom Zagrebu za koji ljudi uglavnom niti ne znaju, a u njemu živi (ukupno) više od 130.000 ljudi.

    avatar

    02.05.2007. (15:51)    -   -   -   -  

  • Pero Zaclo

    morbidno, bezosjecajno

    avatar

    02.05.2007. (15:51)    -   -   -   -  

  • Republika Vinkovci

    ajukurac porto. prvo sam mislio da ne mogu tolko toga procitat na poslu, neko ce mi virit preko ramena i srat. onda sam procito u poludahu (brze citam od matorog paje). mani se pisanja knjiga i biranja prica za zbirke i pisi ovdje. nemamo mi para za kupovat knjige

    avatar

    02.05.2007. (16:20)    -   -   -   -  

  • stroke

    scenarij vrijedan pažnje. Mrle - Fashion guru sa Nove TV...Ivana - Mara Magaš (uh, što b` ja to jebo!)...Štef - Mikić...Gazda - Robert Valdec...scena na kraju (kada sleti Sterna) pretapa se sa njene crnopere kukme na frizuru Roberta Marekovića, te se u podlozi čuje glazba Fantoma : Duda - Duda - Duda - Duda - Dudicaaa... Duda - Duda - Duda - Duda - Moja curicaaaa...

    avatar

    02.05.2007. (16:20)    -   -   -   -  

  • Daniel825

    Zakon blog!!! Posjeti moj pa ostavi komentar.

    POZZZ!!!!!

    avatar

    02.05.2007. (17:37)    -   -   -   -  

  • lelana

    Pa, dobro, Porto, gdje si ti? Jesi li to posve zaboravio malu Ličanku, ha? Sjećaš se "Plave noge boje Dinama" i "Like na dlanu" ? Pozdrav.

    avatar

    02.05.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro, vrlo dobro...
    Ima brz, ludi ritam i to me osvojilo...pročitao sam je u dahu...pozdrav!

    avatar

    03.05.2007. (19:37)    -   -   -   -  

  • agloco_blog

    ne znam jeste već čuli za AGLOCO..ako niste, krajnje je vrijeme da se informirate..AGLOCO vas plaća da surfate internetom..što ionako radite..nije nikakva fora, ne morate otkriti nikakve osobne podatke,niti uplatiti neki novac...baš suprotno..novci će biti uplaćeni vama...koga zanima neka navrati do mog bloga (cijeli sustav je objašnjen)..pitanja dobrodošla..registracija na ovaj link (ako sam vas kojim slučajem već uvjerio:)

    avatar

    04.05.2007. (10:54)    -   -   -   -  

  • vilenjak

    proučio sam natječaj. banana - ne traže samo scenarije nego kompletnu produkciju koju oni sufinanciraju.

    avatar

    11.05.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  • Redakcija Jučerašnjih novina

    Dragi Porto, samo ti piši. Niti ne sumnjam da će ispasti zgodan scenarij. U trenucima predaha navrati u redakciju. Adio!

    avatar

    11.05.2007. (10:39)    -   -   -   -  

  • 2tref

    Kad će bestselerova knjiga?

    avatar

    15.05.2007. (20:00)    -   -   -   -  

  • pogled preko lijevog ramena

    dugo te nisam čitala, no ništa se nije promijenilo. odlična priča.
    nadam se da mijenjanje medija neće naškoditi kvaliteti..

    avatar

    15.05.2007. (23:45)    -   -   -   -  

  • Porto

    @2tref, pa bilo bi dobro kad bi izašla tamo negdje početkom sedmog mjeseca, tako da je ljudi mogu nositi na plažu

    avatar

    17.05.2007. (11:50)    -   -   -   -  

  • Porto

    @ hej erdogna :))) evo samo za tebe, mijenjam medij pa priču s papira prenosim na blog: Kraljeva pjesma za kraj

    avatar

    17.05.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...