Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • *dolly4ever*

    onak...
    dobar blog

    avatar

    30.04.2007. (18:09)    -   -   -   -  

  • nella

    odličan blog!!!!!samo tako dalje

    avatar

    30.04.2007. (18:20)    -   -   -   -  

  • nella

    očeš sada platiti piče???

    avatar

    30.04.2007. (18:21)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........moj zubar je rekao m. sestri da ovaj vikend ide na Velebit.........jebate, možda je sa tobon u grupi.......

    avatar

    30.04.2007. (18:30)    -   -   -   -  

  • Juliere

    nemoj zmije majketi

    avatar

    30.04.2007. (18:37)    -   -   -   -  

  • MaLeNa

    Idealan covjek: to je onaj koji ti kaze" ljepotice"
    umjesto"sexy"; koji te zove kada si zavrsila razgovor sa njim, onaj koji ostaje budan samo
    da bi vidio
    kako ti spavas onaj koji te ljubi u celo; koji zeli da ti pokaze svijet kada si
    nedotjerana. Koji te
    uzme za ruku pred svojim prijateljima ; onaj koji te stalno podsjeca koliko si mu vazna i
    koliko je sretan
    sto te ima onaj
    koji kada razgovara sa svojim prijateljima kaze : "To je ona..." Ako si ovo otvorio/la
    moras poslati dalje,
    ako mi se ne vrati pretpostavit cu da mi nisi prijatelj; ako te neko jako voli iskopiraj
    ovo i posalji
    svima sa tvoje
    liste i tvoja prava ljubav ce te pozvati za 5 minuta ili ce ti poslati poruku. Zacaran si.
    U ponoc ce tvoja
    prava ljubav
    shvatiti da joj se svidas. Nesto lijepo ce se desiti oko 1.42 ujutro. Mozes bito bilo gdje.
    Spremi se za najveci
    sok svog zivota.
    Ako prekines lanac imat' ces
    ljubavni h problema u najvaznijem trenutku zivota. Posalji ovo 15 ljudi za
    15 minuta, ne prekidaj lanac da ne bi bio nesretan

    avatar

    30.04.2007. (19:47)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Sa ovin zmijama ubiješ mi želju za planinom!

    avatar

    30.04.2007. (19:50)    -   -   -   -  

  • Wanda

    opet odličan post, ma neću te više njanke hvalit, dopizdilo mi, kad da se ponavjam.
    a s ovin si me poskokom puno motivira za planinarenje, mogu ti reć, za popizdit! brrrrrr...
    jema bit da @katrida i ja imamo istog zubara :-D

    avatar

    30.04.2007. (20:08)    -   -   -   -  

  • opaljena

    a šta da kažem.....ljubomorna sam.....

    avatar

    30.04.2007. (20:10)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @stay with me: Onak, fakat, kuiš, može stat, ha ;-)
    @nella: Evo ja te uru vrimena čekam u gradu da te počastim pićem a tebe nigdi!? Eh....
    @katrida: A nije me *eba tvoj zubar ;-)))) A koji je, možda ga znam?
    @Juli: A Jule moja, od svega ovega ti si vidila samo zmiju!?
    Evo vako svi čujte i počujte!
    Ovu sliku sam stavija namjerno upravo da razbijemo neke fame i strahove. Ka šta vidite, ja sam bija na metar od ovoga poskoka i danas sam fala Bogu živ i zdrav i ništa mi ne fali. Postoji jedno jedino zlatno pravilo sa zmijama. Ne diraj ih i one te nikad neće prve napast!
    @Život: Drago dijete moje, mogu li te fino zamolit da ovo više ne radiš, ni na mom ni na ostalim blogovima...
    @Čiovka: Evo sam to odgovorija već gori ;-)
    @Wanda: Moš ti mene falit svaki put, neću se ja ofendit znaš :-*
    @opaljena: Ma ne tribaš bit ;-)

    avatar

    30.04.2007. (20:26)    -   -   -   -  

  • borut

    I sad polako za Vincijem, pa citavu HPO:-)

    avatar

    30.04.2007. (21:08)    -   -   -   -  

  • Mia

    ODLIČNE SLIKE!!!

    avatar

    30.04.2007. (21:30)    -   -   -   -  

  • dejmon

    Eto, malo sam svratio . Lijepo, samo tako dalje. Ja neću ništa komentirati jer me danas baš nije volja. Pušim cigaru, slušam muziku i čitam blogove. To je to. Pozdrav.

    avatar

    30.04.2007. (21:32)    -   -   -   -  

  • Vinci

    nismo ni sumnjali da ćeš gori guštat ka riba u vodi :) sad ćeš morat jednom i s nama na Velebit da ti otkrijemo još neke njegove tajne i skrivene lipote. veliki pozdrav, kolegi! :)

    avatar

    01.05.2007. (06:36)    -   -   -   -  

  • LittleMissG

    savrsen vikend na predivnoj planini!

    avatar

    01.05.2007. (06:49)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..............oni šta radi u mašogradu, e........

    avatar

    01.05.2007. (11:46)    -   -   -   -  

  • Ono što nas ne ubije to nas jača

    nice blog...svakako predobar...
    navrati do mog...
    pozdrav

    avatar

    01.05.2007. (12:00)    -   -   -   -  

  • Shmminky_girl

    lijepe slike.......

    avatar

    01.05.2007. (12:03)    -   -   -   -  

  • malenkost moje duše

    Super su ti slike!

    avatar

    01.05.2007. (20:13)    -   -   -   -  

  • Mosor 1925

    Lipi naziv za Velebit, to je stvarno sveta Planina, ja sam još uvik pod dojmovima, Ipak nam nije bilo uredu da nismo dali ljudima spavat...nećemo im ni drugi put dat spavat, nek spavaju na drugoj planinini..ha,ha..Koliko ti je Rajko platija da mu staviš spontanu sliku na blog aj priznaj....Tvoja školska kolegica planinarka Kristina

    avatar

    01.05.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • Elyca

    uffffffffffffffffffffff.....(ajme koji uzdah)...pogledala svaku sliku 3 puta i pročitala svako slovo 2 puta... valjda sam zaslužila da saznam što je pisalo u poruci
    (savršeno je to kad znaš da negdje neka poruka čeka na tebe...i koja je to sreća kad je pronađeš)

    avatar

    01.05.2007. (22:21)    -   -   -   -  

  • nitko nije otok

    Opet čitam, učim i uživam. Pozdrav.

    avatar

    01.05.2007. (23:32)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    Bogami, kako si počeja, sa godinu dvi ćeš vodit Stipu Božića ka manovala na Kilimanđaro da ti nosi aparate i kamere za slikavat :-D
    Blago tebi, zavidin ti na čistome zraku i lipome pogledu ... jesu slike lipe, ali nije to to, triba to "provat" iz prve ruke ...

    avatar

    02.05.2007. (02:55)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Uopala!!! Vidin ja da su ova dva - tri dana odmora bila dobro iskorištena. Dapače, i više nego dobro! Baš mi je drago da ste uživali, ja sam davno bila na "najzadnjoj" točki u Hotelu Velebno, na obidu. Dalje, ne. Još!!! Pozdrav, brode, oplovićeš ti sve naše vrhove, i visine i dubine, samo naprid... ;-))

    avatar

    02.05.2007. (08:11)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Borut: Dobar prijedlog, samo ćeš nam se morat i ti pridružiti, kad-tad
    @Mia, Shmminky, malenkost hvala vam puno
    @Dejmon: Neka si ti tu, drago mi je
    @Vinci: To bi bila prava stvar!
    @littlemisG: Da, zaista je tako
    @katrida: A taj !? Iz Mašograda? Nisam siguran da je bija s nama, ali možda...
    @Kike: Ma nisam moga odolit da ne stavim onu sliku kad je tako šesan ;-) Kako nisu mogli spavat!? Uz one lipe "uspavanke"... Ne virujem, ali dobar ti je prijedlog :-))) Vidimo se!
    @Ely: Pa dobro, nije sad pisalo nešto u stilu "Da Vincijevoga koda", ne moraš toliko bit kurjoža ;-)) Hvala ti puno :-*
    @otok: I tebi isto veliki pozdrav
    @umorno oko: Tako je, to i je cilj ove moje "misije"... Mislim ovo da triba provat iz prve ruke, he he, ne ovaj dio koji se odnosi na Stipu ;-)

    avatar

    02.05.2007. (08:12)    -   -   -   -  

učitavam...