Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • posoljeni zrak

    Hmmmm, za zamisliti se.... Post ispod još nisam odradila, ali hoću..
    Laka ti noć!
    Pusa :))

    avatar

    29.04.2007. (23:18)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    ej! blog ti je super.....pozdrav ostavljam

    avatar

    30.04.2007. (11:00)    -   -   -   -  

  • sjeti se čovječe,da si prah,i da ćeš se u prah pre

    ej,opet ja.
    predivna priča.
    uistinu je.
    znam da sreću uvijek moramo djeliti,ali i tugu nije loše podijeliti s dobrim prijateljem,jer se osjećaš nekako lakše,a i taj prijatelj(ako je pravi) te utješi...
    samo toliko...
    svrati.....
    osmijeh....=)

    avatar

    30.04.2007. (11:39)    -   -   -   -  

  • detalj

    Vrlo poučno i dirljivo. Odmori se još malo!

    avatar

    30.04.2007. (22:45)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    prvi sam put na tvom blogu..odlična je ovo priča! meni su jako drage knjige mali princ i galeb jonathan livingston pa me veseli što imaš citate i slike na blogu! primijetio sam prethodni tekst i komentirat ću ga

    ABORTUS- Crkva ne dopušta abortus nikada, nije točno da Crkva dopušta abortus, ako je dijete fizički ili psihički retardirano. Crkva ne dopušta abortus jer ne dopušta smrt nedužne djece, bez obzira na okolnosti. Većina misli samo na majku, a dijete zapostavljaju. Ono ima pravo na život, bez obzira kako je došlo do začeća. Dijete nije krivo i ne treba biti kažnjeno na smrtnu kaznu. Ako je dijete, nastalo silovanjem, nitko ne govori da majka treba zadržati dijete, uvijek ga nekome može dati na posvajanje. Silovanje je strašan zločin, zašto bi se zlo još povećavalo i abortusom, zar nije i silovanje previše, ne mora se stvar još dodatno pogoršati.

    UMJETNA OPLODNJA- To je neprirodan način nastanka života, koji Bog nije zamislio. Bog želi, da čovjek nastane u spolnom odnosu, ne iz epruvete. Umjetna oplodnja je ismijavanje Boga. A ako je dijete već začeto na taj način, onda ga nikako ne treba ubiti i ima puno pravo na život, jer ono nije krivo i ne treba biti kažnjeno.

    SPOLNI ODNOS PRIJE BRAKA- Ja nisam imao spolni odnos prije braka i tako ću i dalje. Mogu ti dati imena i prezimena, najmanje 20 ljudi, koji nemaju spolne odnose prije braka i one, koji su čekali do braka. Jedan poznati novinar s tv-a, je čekao sa svojom ženom do braka. Tvoja tvrdnja da svećenici masovno i u većini krše celibat je neutemeljena i ja se s tim nikako ne slažem. Totalna je glupost, da je Isus jedini čovjek koji je živio u djevičanstvu. Takvih ljudi kroz povijest ima na milijune. Npr. Nikola Tesla je namjerno živio u djevičanstvu čitav svoj život. Glupost je da je to nemoguće.

    KONTRACEPCIJA- Kondomi spriječavaju neke spolne bolesti, ali neke ne mogu poput HPV-a. Kontracepcija je protiv života i protiv ljubavi. Kontracepcijom se poručuje Bogu, da gleda svoja posla i isključuje ga se iz seksualnosti. Spolni odnos s kontracepcijom je bez smisla i ne vodi dobrome.

    avatar

    30.04.2007. (23:52)    -   -   -   -  

  • Rose And Butterfly

    svidja mi se prica... da ima vise takvih ljudi, spremnih usreciti one oko sebe, svima bi nam bilo ljepse... velik pozdrav saljem... i zelim ti sretan praznik (ne)rada... :)

    avatar

    01.05.2007. (09:13)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Predivna priča,draga :) Podsjetila me koliko ljudi živi sa "lošom vibrom",a tako je malo potrebno da se oslobode svega negativnog u svom životu...pomognu sebi i onima oko sebe...Pozdrav i veliki zagrljaj :-*

    avatar

    01.05.2007. (10:40)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    ej draga festina. nisam bio neko vrijeme tu do tebe. i iznenadio se koliko novih tema si ti obradila. onaj prosli post je dobar. ima bi na njega ostavit masu komentara. ja sam ti neki extra liberalni vjernik, tj. crkva bi me se vjerojatno odrekla kad bi reka sve sta mislim. al zakoni su tu da bi se mjenjali, pa ce se i to jedna dan sve prominit.
    a ovaj novi post... nastavak je tvog duha, tvog stila...
    tuzna, ali opet jako pozitivna prica od pozitivne osobe...
    pozdravlja te čovik s mora, čovik koji zadnjih dana more gleda samo s prozora...

    avatar

    01.05.2007. (12:41)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    EEEjjjj!!!
    Odlična priča... :) Hvala ti što si je podijelila s nama! Uvijek budi tako topla i pozitivna osoba! ;) Zagrljaj i pusa. xoxoxo

    avatar

    01.05.2007. (13:46)    -   -   -   -  

  • moj val

    ..besplatna je sreća, iako i sitna, razvuče nam osmijeh dušom. Najdivniji dar!

    avatar

    02.05.2007. (09:29)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..svaki put se najezim od ove price.. eto sto je ljubav i predanost.. eto sto je zelja za uciniti svijet drugome ljepsim.. eto sto je pokloniti dio sebe za srecu drugoga.. pozdravcic ti!

    avatar

    02.05.2007. (20:49)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    i ponovno si me podsjetila na još jednu divnu priču koju također imam zapisanu negdje među svojim papirima, jer i prvi put kada sam je pročitala izmamila je uzdah i osmijeh... jer tako i je... lijepo je svijet gledati drugačiji očima... obraćati pozornost na one šarene nijanse, a ne samo na tmurne koje često prve zamjećujemo... ali zato je također divno imati i ovakve blogove poput toga da se prisjetimo... jer prečesto zaboravljamo... a Svijet je divan...

    poljubac ostavljam... :) kao i osmijeh...

    avatar

    02.05.2007. (21:34)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Draga, odradila sam komentar ispod, poslala ti mail, pročitala što su drugi pisali o tome... vidim, različiti komentari... zaintrigirao me samo jedan jer... mislim da smo ta blogerica i ja na istoj valnoj ili nekoj drugoj dužini a komentari nam se razlikuju...
    na tebi je vagati...
    puno te pozdravljam i šaljem pusu.. mail sam poslala jer sam našla to i na netu ali nemaju više link, nećeš vjerovati, a ja sam to imala spremljeno pa ako hoćeš pošaljem ti kolumne tog autora... možda nisu sve zanimljive,ali dobro je čuti što netko drugi misli... ako hoćeš, naravno...
    dobra ti noć :))

    avatar

    02.05.2007. (21:56)    -   -   -   -  

  • vrag_s_licem_andjela

    Prekrasno...
    Vidi se dijete u tebi=)
    Koliko jedan čovjek može usrećiti drugoga, a tako često to ne vidimo....
    Možda jednom to promijenimo, krenuvši od sebe, da svako promjeni svoj pogled, jedan po jedan i moći ćemo učiniti nešto.... veliko...
    Poljubac*

    avatar

    02.05.2007. (23:26)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    dar je i to što sam tebe upoznala...
    uživaj u proljeću :-)))

    avatar

    02.05.2007. (23:38)    -   -   -   -  

  • Hell´s Angel

    Ajme , kako dirljivo! Eh, kad mi netko izmami osmjeh na licu , tu bi osobu dignu do neba ...

    Priča je savršena ... želim ti ugodan dan , draga :)

    avatar

    03.05.2007. (11:33)    -   -   -   -  

  • ultima notte

    hej, stvarno je proščo mnogo vremena...
    smisao svega je u dijeljenju, ljubavi, znanja, pogleda......

    avatar

    03.05.2007. (18:13)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Samo da ti poželim ugodnu večer i zagrljaj ostavim:)))

    avatar

    03.05.2007. (22:33)    -   -   -   -  

  • Fatal Adomnan

    ova mi je priča otvorila oči..uistinu je..shvatila sam jednu grešku koju činim od sada vidim i radim stvari drugačije..pusa..

    avatar

    04.05.2007. (20:24)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Jako te dugo nema ..predugo , ali si mi često u mislima , draga djevojčice :-))

    avatar

    28.11.2008. (23:43)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    15.03.2009. (13:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...