Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • mama sepia

    čestitam od srca :)))

    avatar

    01.05.2007. (16:22)    -   -   -   -  

  • family

    Čestitam na malom anđelu!
    Baš mi je drago da ga seka voli!
    A hoćemo li mi vidjeti tog plišanog medu?

    avatar

    02.05.2007. (12:38)    -   -   -   -  

  • Pegaz

    Čestitke VAMA SVIMA! Sad ćeš imati ponovno materijala za pisati, i da, bilo bi ljepo da se češće javljaš kad već imaš mirnog medeka koji puno spava! Uštekana mama

    avatar

    04.05.2007. (18:06)    -   -   -   -  

  • Mama prije svega...

    O! Čestitam! Baš mi je drago, uživaj i puno ga ljubi, mazi, ljubi, mazi, ljubi i mazi! :o)))

    avatar

    09.05.2007. (15:27)    -   -   -   -  

  • Neova mama

    Čestitke od Nea, mame i tane... puno ga ljubi, mazi i pazi... i seku naravno...

    avatar

    09.05.2007. (20:44)    -   -   -   -  

  • majčica

    Čestitam, ma baš krasno što je sin - sad imate novinu u kući. Veselite se, uživajte, mirišite, mazite, ljubite. Sretan ti Majčin dan.

    avatar

    13.05.2007. (16:51)    -   -   -   -  

  • skalonja

    čestitam!!! i nek i dalje spava mirno spokojno zdravo...

    avatar

    15.05.2007. (14:59)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    mislila sam da si ugasila svoj blog.. pronašla sam te preko googlea.. zamisli trazila sam nešto o bebama :-) čestitam ti na tvom sinčiću i drago mi je da je sve prošlo u redu. pozdravljam te ja s mojih malih ali ipak velikih 16 tjedana :-)))))) dug je put do listopada i tvoj ljepotan će već biti veliki kad ću ja dolaziti po savjete koje ti sada tražiš.. ugodnu ti večer želim..

    avatar

    17.05.2007. (22:38)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Čestitam, čestitam, grlim, ljubim!
    Želim od srca sve najbolje, puno zdravlja i veselja.
    Uživajte svi zajedno u tim prekrasnim prvim danima, i svim danima koji će doći nakon toga!

    avatar

    28.05.2007. (19:27)    -   -   -   -  

  • Mama prije svega...

    HEJ! Gdje je novi post? Kakav je ovo štrajk? Daj nam malo piši, kako je beba, kako je veća beba... mi čekamo i svaki put mi se otvori isti post... Oćemo novi post!
    Pusa...

    avatar

    30.05.2007. (18:49)    -   -   -   -  

  • majčica

    Javi nam se mama s kojom novom vijesti.

    avatar

    08.06.2007. (14:28)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    Mama,čestitam!!!!
    Poljubac bebici...

    avatar

    19.06.2007. (01:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...