Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • finding myself

    evo ovako.. prvo cu ti odgovorit na ta pitanja kao sto bi ti svecenik ili vjeroucitelj rekao. to ne znaci da se slazem s time.

    abortus - nisam siguran, ali mislim da je u slucaju silovanja cak ozakonjen abortus.. nisam siguran.. a mislim, opet, to je samo po sebi ubojstvo, ali radi se ipak o posebnoj situaciji i zato mislim da je takva situacija puno prihvatljivija i pred zakonom i za crkvu. Nitko ti ne moze rec da zadrzis dijete.. al opet, postoji posvajanje..

    umjetna oplodnja - ok, to sto ti je svecenik rekao JE cista glupost. :D imas i jednu drugo videnje toga. Pri umjetnoj oplodnji, ne oplodi se samo jedna jajna stanica, vec vise njih. Nastaje embrio (ljudski zametak). A znanstvenici takvih embrija naprave npr. 6-7, neke zamrznu za kasnije, neke odmah koriste i sl. I, sto se dogodi? Zena ne primi samo jedan embrio, nego vise njih, jer neki propadnu (ali isto tako, kod umjetne oplodnje se lako dogodi da se dobije vise djece, cak i po 4-5 - zamisli, uzas, htjeli dijete dobili petoro :D). Ali, stvar je u tome da Crkva kaže: Život počinje spajanjem jajne stanice i spermija, nastajanjem embrija. Znači, taj embrio je život, živo biće. A tko nama daje pravo da ga ubijemo, zamrznemo i radimo svakakve pokuse na njemu? To je kao testiranje na ljudima!
    Zato je umjetna oplodnja nemoralna, protivi se ljudskom dostojanstvu, to je isto tako ubojstvo...

    seks prije braka - brak je sveta i Božja posvećena institucija, u braku ljudi dobivaju jednu veću međusobnu dimenziju - onu supružništva... Ok, sigurno si to već sve čula.. A tu ti stvarno nemam šta više reći :D

    kontracepcija - ne samo zbog braka, vec i samo po sebi protuprirodno i protiv Božje volje.. al da, ide u kombinaciji s ovim prije..

    a sto ja mislim.. ma citala si onaj moj post/sastav s istim naslovom.. al eto, htio sam ti objasnit neke stvari (pogotovo ono za umjetnu oplodnju) s crkvenog stajalista, pa eto.. ja se, iskreno, ne slazem s nijednim od gore navedenih objasnjenja, a ni jos s nekima, ali necu sad sve tu pisat jer sam se ionako raspisao i znas vec sta mislim.. :)
    pozdrav..

    avatar

    27.04.2007. (08:04)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Draga galebice, počela sam pisati komentar ali je ispao svakakav pa sam ga izbrisala. Javim se kasnije kad budem imala više vremena. A ti si ovdje pokrenula pitanja o kojima se mogu pisati knjige, a ne komentari. Pusa velika! :)))

    avatar

    27.04.2007. (08:33)    -   -   -   -  

  • moj val

    Preporučam ti da odeš na skac.hr, na lijevoj str. pod "dopisivanja" imaš dobrih razjašnjenja za različita područja. Lijep dan još!

    avatar

    27.04.2007. (14:25)    -   -   -   -  

  • prorok

    Odgojen sam u strogo kršćanskoj obitelji otac prakanatur njegova sestra časna sestra, polubrat završio za svećenika ali se oženio.
    Ja doista vjerujem u boga ali već dugo ne idem u crkvu jer je za mene izgubila taj značaj vjere bavi se svim i svačim a ponajviše materijalnim bogatstvom i politikom.
    Prijatan vikend ti želim i pozdrav ostavljam.

    avatar

    27.04.2007. (16:02)    -   -   -   -  

  • Lionie

    Doista se vidi da si veoma načitana i imaš zrela razmišljanja za svoje godine. Stvarno pohvalno. Pozdrav......

    avatar

    27.04.2007. (19:34)    -   -   -   -  

  • Schpanich

    bok , evo me prvi put na tvom blogu , pa da napišem par mudrih =)
    e petnaestogodišnjakinjo , nekad se i ja zamislim oko takvih stvari , ali odustanem jer nema koristi od pametovanja...

    prije su ljudi vjerovali u vampire , sad vjeruju da je kurton grijeh... ;)
    uvijek će takvih bit , al jednostavno recept - ne zamarat se s tim , i živit normalno , kulerski...

    a sad , ak ćeš ti brate ić sjedit 2 sata dnevno , sam da možeš mirno zaspat , e onda si za neku drugu instituciju

    ajde neću više pisati gluposti , ne znam ni sam više šta sam napiso , uglavnom uživaj , čitam te , posjeti nas nekad na croblogeri.com , dođi na forum

    avatar

    27.04.2007. (21:42)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    zanimljiv post, definitivno.
    (pod pojmom Crkva,mislim na institiciju sa svojim zakonima, propisima i svime što priliči.)

    abortus - da,da, sve one priče kako dijete ima pravo na život stoje, ali zamisli evo npr.kakav će biti život djetetu majke koja još nije završila srednju, bez obrazovanja, zanimanja, mogućnosti za ostvarivanje normalnih mogućnosti sebi i djetetu i uz to je još napuštena od ''neznanog junaka''. možda će na kraju sve dobro završiti, ali...što ako ne?

    umjetna oplodnja - glupo mi je uopće raspravljati o tome. znanost i medicina idu naprijed, po meni je grijeh sputavati tako nešto. stalno se priča o mogućnostima iskorištavanja u negativne svrhe ovog postupka, ali tako se može o svemu razmišljati. uglavnom, promjenit će se ovaj stav.

    seks prije braka - to je bilo u redu očekivati u doba kad se s 20 godina već bilo ''stara cura/momak'', ali danas, kad se ogroman postotak ljudi odlučuje na brak tek iza tridesete, pa i u kasnim tridesetim, nije realno očekivati ovako nešto.

    općenito, mislim da će Crkava morati proći kroz neka preispitivanja i prilagođavanja vremenu. ne treba biti skroz popustljiva, ali za neke stvari za koje nema bolji odgovor od - tako Bog dao, trebala bi malo zastati i vidjeti gdje to sve vodi. činjenica je da se društvo mijenja, pitanje je može li crkva, ili bolje rečeno, oni važni crkvenjaci koji donose propise ići u korak s vremenom i promjenama.

    raspisah se:)

    pozdrav:)))

    avatar

    28.04.2007. (08:59)    -   -   -   -  

  • detalj

    Draga moja, dobro je što razmišljaš i komentiraš. Odgovorit ću ti na dvije nejasnoće: Crkva ne dozvoljava abortus niti jednog živog bića pa ni onoga za kojega stručnjaci tvrde da će biti nazovimo tako - retardirano. To je zauzimanje za život. Što se tiče umjetne oplodnje Crkva ju ne odobrava jer se pri toj metodi redovito začinje i oplođuje istodobno više plodova te onda moraju praviti selekciju i odabir uklanjajući ostale i zadržavajući jedno, odabrano. Pri tom činu jasno dolazi do ubojstva nepoželjenih začetih života. Zbog toga se Crkva protivi toj metodi. Nadam se da ćeš imati priliku kroz život susresti i upoznati u Crkvi ljude koji moralno žive svoj redovnički i svećenički poziv. Oni su bogatstvo Crkve i sveukupnog ljudskog društva. Samo se pitaj! Dobro je !Dobro je da tražiš!Razumijem te i šaljem ti lijepi sunčani pozdrav!Ponekad svojom molitvom pripomozi i Crkvi koja je u traženju načina rada s mladima ( kada je u pitanju krizma ) . Iskreno te volim . Lijepo se odmori.

    avatar

    28.04.2007. (09:18)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    vjerske dileme...
    nema tu nikad jedinstvenog odgovora
    zapravo crkva ima svoje dogme
    koje se teško mijenjaju
    a na nama je da odvažemo koliko ćemo
    živjeti po njima
    teško je znati što je zapravo moralno
    kad u vrijeme Isusovo nije ni bilo umjetne oplodnje
    sve je to po meni stvar osobne savjesti

    R.

    avatar

    28.04.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  • Rose And Butterfly

    hm... moram priznati da si me potaknula na razmisljanje... inace, nisam zagovornik abortusa, ali sto se tice silovanja slazem se s tobom... spolni odnosi prije braka... o tome bi se dalo raspravljati... ali mislim da ako je ljubav obostrana, ako nije forsirano i ako se dovoljno priceka i ljudi zaista budu sigurni da je to ono sto zele i naravno sa valjanom zastitom, te shvacajuci sto taj korak znaci... onda je to po meni opravdano i ne bih se konzultirala sa crkvom o tome (u ovom mislim na crkvene zakone i samu instituciju, po meni je savjest mjerilo, a ne ljudi...) sto se tice umjetne oplodnje, o tome ne zelim ni raspravljati jer je definitivno ovo pravilo pretjerano... neki ljudi zive za to da postanu roditelji, za to da se nekome daju u potpunosti, zasto onda ne bi pokusali i umjetnu oplodnju ako im je ona opcija?! zasto nekome tko bi bio dobar roditelj uskratiti osjecaj roditeljstva?! dalo bi se jos pisati, ali i ovako je vec dovoljno dugo... pa da ne duljim, lijepo te pozdravljam! :)

    avatar

    28.04.2007. (21:59)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Stojim iza svake tvoje napisane riječi.I osmjeh ostavljam!

    avatar

    29.04.2007. (11:44)    -   -   -   -  

  • Lionie

    Hej, što se tiče one priče, izmišljena je. Ne postoji ni ta cura ni ti problemi. Mislim da ću pobrisat blog jer mi šteka. Ako napravim novi blog, javim ti.

    avatar

    29.04.2007. (12:06)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Dugačak post.... čitam kasnije... moram malo ubiti oko...
    Bacila sam pogled ne nešto od napisanog, imam tu što za reći... ali ne sada..
    Za sada samo velika pusa i iskren pozdrav... uživaj u danu.. u nedjelji..
    Čitamo se, mila :))
    Sve dobro!!!

    avatar

    29.04.2007. (13:39)    -   -   -   -  

  • prorok

    Za ljubav bismo i život dali slažem se jer jedino za ljubav se isplati živjeti, prijatno popodne ti želim.

    avatar

    29.04.2007. (14:01)    -   -   -   -  

  • sjeti se čovječe,da si prah,i da ćeš se u prah pre

    ejjj!!!
    stvarno se dugo nismo čule(moja krivica),ali eto,vratila sam se blogu...imam čak i novi post....
    vidim ima puno novih postova od kada nisam bila na blogu...
    ne znam kaj da velim o abortusu i svemu ostalome kaj si napisala ali se u potpunosti slažem s tobom.baš u svemu,no neću se mješati u to.
    i kako si?
    ja sam ,evo,super.vratila sam se s državnog(dobro,prošlo je već dosta vremena)...i bilo je super.sve osim rezultata,ali objašnjenje imaš u mom novom postu.
    eto tako...ja se nadam da ću se od sada češće javljati...
    smile=))

    avatar

    29.04.2007. (15:31)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Vratila sam se tek sada, draga galebice i mislim da ipak neću ostaviti komentar. Reći ću samo - da su to jako važna pitanja i da je neobično važno iznutra naći odgovore na njih. Ja znam svoje, od toga da bih aboretus možda učinila samo u slučaju nevjerojatne indikacije, no istovremeno dopuštam svakome da učini svoj izbor i spremna sam se umiješati savjetom samo ako me netko aktivno pita. Dopuštanje uporabe kondoma u stabilnim vezama uz odgovarajuću edukaciju moglo bi svesti broj abortusa na minimum. No to je stav crkve, a nitko nikoga ne tjera da bude pripadnik crkve. Ne treba zaboraviti da sve ovo vrijedi za one koji su se dušom priklonili crkvi... Eto, već petljam. Želim ti ugodan ostatak produženog vikenda, draga moja! :)))

    avatar

    29.04.2007. (17:14)    -   -   -   -  

  • greentea

    draga moja mala velika! zaista smatram da si ti znatno više velika, nego mala. rekla bih ti ovo: živi svoj život u skladu sa samom sobom. ne traži autoritete izvan sebe- tamo su samo ljudi kao što si i ti, koji ponekad žele imati moć nad drugim ljudima, pa u tu svrhu plaše ljude velikim grijesima i kaznama. ja ne mislim da ljudi ne griješe. ali, greške su dragocjen dio naših života, jer većina nas uči upravo na njima. tvoja životna pravila, tvoja istina o tebi, svijetu, ljudima i bogu (sve sami sinonimi, zar ne?)nalaze se u tebi samoj. ti se ne moraš sa mnom složiti - ali, ja boga vidim prije svega kao ljubav. ljubav ne kažnjava. ljubav uvijek daje drugu priliku. kažnjavaju ljudi. grijeh vide ljudi. bog vidi svoju djecu koja se uče voljeti i pri tome se sapliću, padaju, ustaju, pokušavaju - kao male bebe kad uče hodati. zar bi ti kaznila malu bebu, jer je pala? ili bi joj pružila ruku i pomogla? božja ruka je uvijek pružena prema nama, ali ju mi često ne vidimo.
    meni se čini da je važno da čuješ razna mišljenja, ali odluke moraju biti tvoje - jer, ono što odlučuješ učiniti u nekom trenutku svog života - to je ono što, tko i kakva ti jesi.
    hajde, molim te, zaviri u svoje srce... nađi tamo odgovore, one jedine odgovore koje tvoja duša zna i čeka da ih ti postaneš svjesna.
    ako izabereš živjeti po tuđim pravilima, ma čija ona bila, živjet ćeš život koji nije tvoj. a, nisi zato ovdje. bog nas stvara jedinstvene, različite...i u tome je ljepota.
    tvoje dileme su dileme mnogih, ako ne i svih vjernika. tada većina ljudi izabire neku vrstu dvostrukog života - jedan u crkvi, drugi izvan nje. meni se to čini licemjernim - ali, ne, ja ih ne osuđujem, nikako. bože sačuvaj. sloboda izbora -prije svega. ti ćeš napraviti svoj izbor.
    ne bih željela uopće komentirati činjenicu kako to izgleda kada netko strogo i nepopustljivo od nekoga zahtjeva nešto čega se sam uopće ne drži. ne sviđaju mi se misli i osjećaji koji se pojave kad se takne ta tema, pa neću o tome. ružno je. ali, pada mi na pamet: može li lopov učiti ljude poštenju? bi li slušala s uvažavanjem da ti ubojica drži predavanje o vrijednosti života? možda upravo zato mladi odlaze iz crkve. iz ljubavi prema istini i pravičnosti. i jer je ružno svome svećenstvu praštati sve, a vjernicima ništa.
    ali, draga moja, ti si sjajna cura. vjerujem u tebe i znam da ćeš pronaći svoje odgovore.
    imaš svu moju podršku, osmjeh i pozdrav!:))))

    avatar

    01.05.2007. (21:55)    -   -   -   -  

  • greentea

    jao, sad sam shvatila kakvu gigantsku komentarčinu sam napisala! oprosti. vata me fras kad pomislim da imam toliko toga za reći da sam mogla pisati do ujutro. tema nema kraja. svaka ti čast.:)))

    avatar

    01.05.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Evo mene.... obećala sam... neću čitati komentare drugih dok ovaj svoj ne napišem...

    1. abortus - ako je dijete začeto kao plod silovanja... naravno da ga ne moraš voljeti, ali to dijete nije krivo.. nije biralo ni tebe ni oca... dakle, nemamo ga pravo ubiti... što napraviti? mislim da ga treba roditi, kolikogod ovo zvučalo okrutno i dati na posvojenje.. možda ne treba nikome objašnjavati da je dijete plod silovanja nego ga dati... imamo puno predrasuda pa onda ako znamo oca ili majku mi smo u stanju dijete obilježiti i ono će uvijek nositi naljepnicu: otac je majku silovao... to ja mislim.... život se čuva.... ma kako to teško bilo..
    ako je dijete bolesno i to se otkrije za vrijeme trudnoće, mislim da i tada treba roditi... djeca daju ogromnu ljubav, uzvraćaju, osobito djeca s posebnim potrebama... to je isto jako teško i jean vanier o tome govori... teško je prihvatiti takvo dijete.. ali, takvo se dijete prihvaća kada iza te odluke stoji čitav tvoj život, tvoj rast, sve ono što ti ulažeš u to da bi bila dobar čovjek... nisu neke odluke, ili - nije većina odluka od danas do sutra.. mi godinama radimo na tome da postajemo bolji ljudi... i valjda nam je do smrti na tome raditi...
    mislim da crkva ne dopušta pobačaj ako je dijete fizički ili psihički bolesno... mislim da ne...

    2. umjetna oplodnja - crkva nije protiv toga... nije.. potražit ću članak u kojem sam to pročitala... dostavit ću ti ga... crkva je protiv zlouporabe kao što je trgovanje, pokusi i tome slično... npr. da imaš narudžbe tipa: ovakva kosa, ovakve oči i tome slično ili da se zarađuje prodajom.... ima svega... protiv toga je crkva... ne protiv umjetne oplodnje.. ako sam dobro shvatila i ako sam dobro posložila što sam pročitala i razgovarala s osobom koja bi to trebala znati...

    3. to bi trebalo sagledati onako: spolni odnos između dvoje ljudi normalno je iskazivanje ljubavi, a to bi kao predmnijevalo veliku ljubav s osobom s kojom bi se vjenčala pa... svatko drugačije na to gleda... istina je da nema mnogo onih koji su taj dokaz ljubavi čuvali do braka... i ne treba se udati u 20. da bi se imalo spolni odnos... ali ne treba se niti misli da je u seksu sve... divne ljude možeš upoznati i na druge načine pa... neću ti davati odgovore... ti to sama sa sobom trebaš srediti i složiti... a da je teško tako živjeti - jest ali svi koji su tako živjeli kažu da je vrijedilo truda; mnogi koji tako nisu živjeli - kažu da im je ok... i zato nema gotovog odgovora.... katolički moral kaže ono što su ti rekli na vjerkaču... a ti to pokušaj prihvatiti... ili barem se sa sobom dogovoriti...

    4. prezervativi.. isto tako... kažu da se time seks prazni radi sebe samoga a ne radi novoga života.. e, sada tu postoji puno stvari, kao npr. zašto crkva ne dozvoljava koristiti kondome ako su ljudi u braku i jedno od njih boluje od aidsa... to meni nije jasno... i općenito, zašto se to ne smije koristiti u braku ako ima već puno djece ili je materijalna situacija takva da se ne može imati još koje dijete... ili: zašto neki ljudi imaju puno, puno djece a očekuju da ih država i crkva pomaže... to mene zbunjuje... kao da ljudi nemaju razum i ne mogu odlučiti koliko djece mogu imati... neću otvarati raspravu, ali ima puno pitanja i puno toga nam se mota po glavi i s puno toga se susrećemo.. i ja kao i ti....

    a što se tiče da moraš ići na misu... imaš pravo... kad se nešto mora... onda... bolje da se ne ide... ako se netko ili nešto voli rado se s tom osobom ili s tim nečim susrećemo.... tražimo vrijeme za šetnju uz more... jer to volimo... i nitko nas na to ne mora prisliti i tjerati da to moramo..
    kad nekoga volimo tada volimo biti u njegovom ili njezinom društvu i svi se mogu postaviti na trepavice ali mi ćemo s tom osobom biti, čuti se, tipkati se... i ne mogu nam zabraniti... slijediš li mi misli..????

    Zato, draga... polako naprijed.... i ja mislim kao i ti da se ništa ne dobiva krizmom u trećem razredu.... možda treba nešto iz korijena mijenjati... na mom drugom blogu, pod naslovom Bogatstvo za krizmu (2) - mislim da tamo možeš nešto naslutiti...

    Ovo je zbrda, zdola... ne znam koliko ćeš se snaći... šaljem to a kasnije ću pročitati svoje nebuloze... mislim da ćeš barem malo naslutiti što mislim....

    Velika pusa :))

    avatar

    02.05.2007. (18:25)    -   -   -   -  

  • što se tiče abortusa...

    abortus-
    svako djete koje je začeto zaslužilo je da se rodi-
    imati priliku vidjeti svjetlo dana...

    zamislila si sebe u ulozi (buduće) majke-
    pokušaj se zamisliti u ulozi djeteta-
    nemoćnog, malenog- najčistijeg bića
    koje strepi i čeka prigodu da se rodi

    djete nije uspomena već sadašnjost
    te prirodna pojava

    nek je to djete paralizirano, retardirano
    zar nema prava na život?

    majke koje bi trebale imati takvu djecu ili ih već imaju
    NISU CENTAR SVEMIRA
    da si ti paralizirana
    nebi razmišljala na taj način...

    BTB

    avatar

    23.11.2007. (16:40)    -   -   -   -  

  • što se tiče SVEGA...

    ti misliš da je ISUS jedini čovjek koji je živio u djevičanstvu?!?
    koliko ljudi ti poznaješ?
    u kakvim se krugovima ljudi krećeš?

    zar stvarno misliš da je apstinencija nešto neizvedivo?!?
    evo, ja ću ti nešto reći:

    ako nekog zaista voliš,
    onda ćeš se s njime vjenčati itd.
    a ako se ne misliš s nekim vjenčati-
    tj. ne voliš ga
    zašto bi stupila u odnose?

    crkva najvjerojatnije želi reći:
    da je spolni odnos najveći znak
    međusobne ljubavi i povjerenja
    između muškarca i žene
    i da ga nije vrjedno
    "potrošiti" na nekom drugom

    SRETNO!!!!

    avatar

    23.11.2007. (16:56)    -   -   -   -  

  • duhovnamisao

    pozdrav iz os

    avatar

    27.08.2008. (03:03)    -   -   -   -  

  • Katolik

    Evo za one koju možda naiđu na ovo, a imaju slična pitanja i razmišljanja.
    Tu je postavljeno jako puno neistina. Da ne trabunjam utaman, stavit ću vam linkove na knjige koje sam osobno pročitao i u kojima je sve objašnjeno sa stajališta katoličke Crkve od masturbacije, uzdržavanja od spolnih odnosa prije braka, predbračna čistoća, čistoća u braku, kontracepcija, abortus, značaj braka, ljubavi između muškarca i žene, homoseksualnost, celibat poradi Kraljevstva nebeskoga, sam smisao ljudskog postojanja itd. Nadam se da će neko i uzeti i pročitati jer vjerujte mi sve ima svoj razlog, a nije odgovor samo zato što to Crkva ili Bog tako zapovijeda, ljudi koji vam daju takve odgovore na žalost ne znaju osnove. Ovu prvu koju navodim vam preporučam od srca kao i ostale, sve vrijedi pročitati. U Teologiji tijela za početnike ćete naći mnogo dokumenata o svim tim stvarima da ih ne navodim posebno ovdje. Također, studentski kapelan u Zagrebu, salezijanac (Knežija), don Damir Stojić, njegova predavanja, raspitajte se, potražite ga na Cvjetnom naselju, njegova predavanja na temu Teologije tijela preporuka plus...
    Mir s vama!

    Teologija tijela za početnike - Christopher West
    Osnovni uvod u "seksualnu revoluciju" Ivana Pavla II.
    http://www.verbum.hr/knjige/teologija-tijela-za-pocetnike-371/

    Prava ljubav - Mary Beth Bonacci
    Odgovori na vaša pitanja o mladenačkim vezama, spolnosti i braku
    http://www.verbum.hr/knjige/prava-ljubav-289/

    Ljubav i partnerstvo - Andreas Laun
    http://www.verbum.hr/knjige/ljubav-i-partnerstvo-232/

    Homoseksualnost s katoličkog gledišta - Andreas Laun
    http://www.verbum.hr/knjige/homoseksualnost-s-katolickog-gledista-174/

    Ljubav i odgovornost - Ivan Pavao II. - Karol Wojtyla
    http://www.verbum.hr/knjige/ljubav-i-odgovornost-231/

    'Nije dobro da čovjek bude sam' - Prvi niz govora Ivana Pavla II. o ljubavi i braku prema prvim poglavljima Knjige Postanka - u generalnim audijencijama srijedom, od rujna 1979. do travnja 1980. - Ivan Pavao II. - Karol Wojtyla
    http://www.verbum.hr/knjige/'nije-dobro-da-covjek-bude-sam'-2071/

    Ev angelium vitae. Evanđelje života (D-103)
    Enciklika o vrijednosti i nepovredivosti ljudskog života
    Ivan Pavao II. - Karol Wojtyla
    http://www.verbum.hr/knjige/evangelium-vitae-evandelje-zivota-(d-10 3)-1149/

    avatar

    02.10.2010. (02:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...