Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • tattoo

    svašta i od tebe

    avatar

    26.04.2007. (10:10)    -   -   -   -  

  • ledena

    Valjda će ti Bračani ovo oprostiti :)))
    Ja sam se samo dobro nasmijala.
    Apropo odlaska u USA - ponekad mi je žao što nisam mlađa i što ne mogu pobjeći odavde. Imam nešto poznatih tamo, i znam da su svi krenuli u isto vrijeme kad i ja raditi, i da imaju duplo više od mene, trenutno, i sve stvoren vlastitim radom, bez zaleđa roditelja i njihovih nekretnina. A toi ovdje radi, i ako zaradiš godišnje za pristojno ljetovanje moraš biti sretan.

    Jidna sam ti jutros, jidna na ovakve teme, sorry

    avatar

    26.04.2007. (10:17)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Bogme ne moš ni za pristojno ili čak ni nepristojno zimovanje! Jedino ako pane snig na Broču.

    avatar

    26.04.2007. (10:52)    -   -   -   -  

  • Wanda

    e bogati, ti bi samo tija susretat po vrtlu one guzate suside u vrućim hlačicama šta trčidu sa kosom vezanom u konjski repić. a faktor iznenađenja, adrenalin, i tako to? ništa?! šta misliš, šta bi te više dojmilo: razigrana joggerica za kojon trčiš po vrtlu ili razigrani korkodil koji trči za tebom između onih tvojih naranača?:-)))) ja znan šta bi meni bilo draže vidit, al neću reć, da me se ne proglasi za zloćka:-P
    i znan ja kako su nastale gušterice. krokodili su pobigli od gladi sa bande od čiova (to ti je tamo kraj onega jednoga grada di se u prsi budaju da nisu škrtavi, a nećemo ga sad spominjati:-P) i onda su ih ovi moji ovod još dotukli do kraja sa dijetom. jebiga, kad tad nije bija karakter klub. viš ti, još će ispast da nije zaludu bračka bila pokretačica KK-a:-)))

    avatar

    26.04.2007. (11:06)    -   -   -   -  

  • Day

    Kao prvo kakva Amerika. Dobro je reka meni moj muž kad smo bili u Americi. Ma ženo moja oni moraju bili bogati ka' krezovi da bi živili ka' mi.(more isprid kuće, klima, druženje s prijateljima-puno slobodnog vremena,...). Iako ne bi bilo loše imati jedan stančić u New Yorku pa otić 2-3 miseca godišnje.

    A kao drugo krokodili. S obzirom da nemamo krokodila ali imamo poskoka možda bi njih tribali dati Bračanima ili Prečanima. Ali kakve smo sriće pretvorili bi se u one male otrovne zmijice iz banana. Ako bi se i to dogodilo glasam da se sve te novonastale zmijice pošalju u Škotsku.

    avatar

    26.04.2007. (11:34)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    Ma to ih oni brode ranu sa onon GMO hranom. Zato ih je onoliko debelih. A Bračani kako j epoznato imaju samo pravu domaću ranu, a zna se da se sa njom nemože narest velik... ma zato i ima tih poruka za dobit inche u an cvaj kratko vrime. Ipak je tehnika (ako ćemo lagat) važna.
    A šta se tiče tvog frenda, dobro je da je otiša, jer ovdi samo možeš obolit na živce ako nešto želiš prominit, ali ipak ima i nas sa živcima ka sajle, pa da vidimo ...
    PS: da mislija san na dušebrižnika

    avatar

    26.04.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    Živija Lakosta! Da je bar izija onoga Dablju Grma, diglo bi mu u cilomen svitu spomenik :-)
    I samo jedna mala replikica @ljelji, nije mukte pansion kad pade snig na Broču, vengo na Foru. E!

    avatar

    26.04.2007. (12:38)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Brode, fuck Amerika. Ja u ovom slučaju biran zmije. Kažeš, ne mogu u vrtal popit kavu. Ma ko more platit đir na rivi i popit piće u ugodnom društvu. Ma ja isto mislin da ti ne bi iša u Ameriku.

    avatar

    26.04.2007. (12:40)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @tatoo: Jašta ;-)
    @ledena: Ma oprostit će oni meni, iako sam se malo pripa ove naše "šefice" ;-)))
    @ljelja: A znaš da sam jedan put čak i bija na snigu i to baš na Braču!
    @polufetiva Braška: E vidin, vidin, nije to slučajno ;-)))) A šta smo se zapalili, a? I još ti nikako ne izlazi iz glave ona mala u vrućim hlačicama? Ni meni ;-0
    @dayafterday: Brrrrr, zmijice u bananama... Sva srića šta ih baš i ne obožavam...Banane, naravno ;-)
    @prijatelj: Ma nema do naše domaće spize, pa nek raste prirodno :-D
    @umorno oko: E da je bar... dobro si se sitija...
    @Čiovka: Imaš prav, zva je Zec i mene. Ali....ne znam, ja sam ipak samo sentimentalna budala, oupsss. Odeeeee

    avatar

    26.04.2007. (12:55)    -   -   -   -  

  • Alter Ego

    Pozdravi mi Zeca, more bit da ćemo ga i vidit ovo lito , a ? Izgleda da je suđeno nama hrvatima trbuhom za kruhom ! I ja sam osta pa se povremeno priupitam, ZAŠTO ? Pogotovo kad ti poneki ''prijatelj'' iz svoga neznanja i neupućenosti zagorčava život ! Pozdravi Zeca !

    avatar

    26.04.2007. (13:38)    -   -   -   -  

  • LittleMissG

    ni ja ne bijah prorok u svome selu :-))

    avatar

    26.04.2007. (14:02)    -   -   -   -  

  • podloga

    mmmmm ja bi od ovog njihovog neposlisnog gustera storila si ne samo cipele i borsu nego cijele kufere ;) sad mi je jasno zasto mi 'rvatice nemamo krokodilskih takujina i sandala, krivi su bracani. Veliki pozdrava

    avatar

    26.04.2007. (14:11)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Ne znam ni jednog Bračanina ni Bračanku, pa nikako da procijenim to o čemu svi na sav glas govore. Ali, ovakvu beštiju ne bi htjela nikad vidjet, pa bih u tome podržala sve iznad spomenute otočane da , ako je to istina, tako i nastave , da se ne bi nikad naše gušterice "razgoropadile", he he!!!! ;-)

    avatar

    26.04.2007. (14:15)    -   -   -   -  

  • kike

    Ni ja ne bi želila u svom susjedstvu vidit ovakvu beštiju...ostala sam bez daha....slike su ludilo...očemo još ovakvih zanimljivosti!!!

    avatar

    26.04.2007. (14:54)    -   -   -   -  

  • Wanda

    @podloga.... LOLčina... bogati, tribalo bi poubijat pola gušterica na mrduji za tvoje japanke, krvoloku jedan.-)))

    avatar

    26.04.2007. (15:34)    -   -   -   -  

  • grintavac

    Svako gre di mu je boje..meni ovdi najboje...ali i buldog je nasta na braču jel mu je bračanin nudija snicel priko stakla...

    avatar

    26.04.2007. (20:40)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Hahaha...nasmijala sam se - kako si to zgodno začinio duhovitim komentarima. :-)) Ali eto kako se u našoj deželici malo cijeni takav lumen, ne čudim se što su ga Ameri odmah zgrabili čim su prepoznali kapacitet. Uglavnom je to slučaj s takvim našim intelektualcima kamo god pođu. Krokodili...strašno! :-O

    avatar

    26.04.2007. (21:21)    -   -   -   -  

  • Elyca

    a možda je krokodil samo tio posudit šalicu soli??? Ipak, koliko su ovi policajci odnili sa sobom torbica i cipela??'
    ajme dobre teme...hahahah... ali da se čovjek ozbiljno zmisli!
    Srećom što imamo Bračane pa možemo dicu pustit da se sami igraju (i sa guštericama)

    avatar

    26.04.2007. (21:42)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @alter ego: Nedaj nikome da ta zagorčava život ;-)
    @malaG: Eto vidiš, ti znaš najbolje kako je to...
    @podloga: Brrrr, ne bi volija nosit japanke od konkodrila ;-)
    @pupak svijeta: Ma kako ne znaš niti jednog Bračanina ili Brašku? Ne mogu virovat. Pa skoro pola svjetskog stanovništva je sa Brača ;-)
    @kike: Bit će, bit će, a pogotovo ako ekipa bude raspoložena ka sinoć ;-))))
    @grintavac: Imaš prav, nisam se toga sitija...
    @Big Blue: E nu, a di ja neću začinit :-*
    @Ely: Živile naše gušterice! A ko voli - eno mu cila Florida sa konkodriliman

    avatar

    27.04.2007. (10:58)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Hmmm...moram priznat da po opisu i navikama bi neki mogli pasat, samo ja ne znam da su oni Oni, i da su od tamo ... ;-)

    avatar

    27.04.2007. (12:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...