Komentari

neeskvik.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • TiNa tHE GReaTh-vlasko un

    puuuvaaaaa....a joooj....
    odjeb sta imas protiv vlaja...
    vlasko united!!!!!

    avatar

    27.04.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  • TiNa tHE GReaTh-vlasko un

    dluuuuga....a joooj
    ovi...oni....
    aj posalji mi slike...
    vlasko united

    avatar

    29.04.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • TiNa tHE GReaTh-vlaji

    tleeeca
    ma mars zasto mi u nadinku pise tina the greath-vlasko un
    pari ka da smo sirotinje da nan triba pomoc
    enivej ti meni posaji slike
    vlasko united

    avatar

    29.04.2007. (19:16)    -   -   -   -  

  • ....::God's child::.....

    a neskvikuuuuuuuu (e to ti neznam pisat) :P :P
    ljubin teeee punooo
    voli te tvoja RIO MARE !! :D

    avatar

    05.05.2007. (16:39)    -   -   -   -  

  • No Control

    Hmm,oprost rodice ali u puno stvari se ne slažen s tobom....Kad umremo,ljudi nas se sjećaju,grobovi ostaju,ljudi plaču za nama,zašto?Ako po tebi ne značimo kurca i samo smo jedna velika greška...Vidi,nekima nije lako u životu,nakima je lakše...ali nikom nije savršeno...Zašto da ja mislim da sam ja greška?Zašto da mislim da nema smisla živit i bit na ovome svijetu?Zar je toliko loš i sjeban....Postoji i "sunčana strana ulice"...A na nama je da odaberemo na koju tranu "ulice" ćemo gledat...Ja sam izabra "sunčanu" i nekad život nije lagan ali uvik ima pozitivna strana,samo je triba nać...Prijatelji,ljubavi,roditelji (iako svi mislite da su samo teret),gušti,zabave...Sve je to lipo i samo triba znat uživat u tome,triba znat uživat u najmanjim mogućim sitnicama,jer tako ćemo bar jednom dnevno se osjetit lipo i sritno...I ne virujen da postoji situacija u kojoj nema izlaza pa se ljudi ubiju,mi smo ljudi i ako želimo možemo imat čeličnu volju i snagu titana,da prebrodimo sve stvari koje su nam se razbile o leđa...Kad shvatiš ti i svi vi ostali ka šta san ja već shvatio davno da je život prelip i pun iznenađenja i obrata makar bili dobri ili loši i pokušate uživat u njemu vidit ćeš da se može...Uvik se može...Ako se hoće....Aj mala..ljubim te..Previše sam isra sada u ovom komentaru....

    avatar

    07.05.2007. (23:51)    -   -   -   -  

  • josko

    a imas u nekin stvarima pravo,al se neslazen s ovim da smo greska,to je čisti pesimizam,ja mislin da bi tribali gledat pozitivnije na svit i život i gledat se dobro zabavit kroz zivot,a ne radit cili zivot ko konj,a za sta si radio,kad se nakraju od toga razbolis i krepas prije penzije ,i nista nisi postiga,i ovo za samoubojstva,to ja opce nije hrabrost to je vise kukavičnost,kad se ne mogu suocit s svojim problemima,eto reka san da ce bit dug komentar,barem donekle dug ,hehe
    aj pomalo!!

    avatar

    08.05.2007. (21:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...