Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • Elyca

    najprije me preplaši sa zmijama....a onda me slikama i mirisom gradela oduševi!
    ...a naročito cvjetne slike!!! .... opet sam ljubomorna

    avatar

    24.04.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • Vinci

    u planini je tijekom ovih mjeseci nužno samo biti maksimalno oprezan i posebice bučan. zmije nadaleko osjećaju vibracije udara štapova o kamenje i hitaju u najbliži zaklon. mi smo tako ovaj vikend u dva dana planinarenja Velebitom vidjeli svega dvije zmije (u bijegu), a od toga nijednog poskoka, a jučer slušam komentare u stilu kao da zmije vrebaju iza svakog kantuna i ispod svakog kamena. zmije treba upoznati i poštovati kao i sva ostala živa bića, jer ipak zalazimo na njihov teren. a onda neće biti ni straha od "napada".
    nego, dosta o zmijama. za Lugarnicu me vežu samo lijepe uspomene i uvijek je s veseljem iznova pohodim. naročito zbog pogleda na naš grad :)

    avatar

    24.04.2007. (12:52)    -   -   -   -  

  • ledena

    I moj Goran dobro radi roštilj...
    A ti uživaš, kao i uvijek. Tko si zna složiti, zna. Svaka čast....

    avatar

    24.04.2007. (13:26)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Ely: Da vidiš koliko još cvića ima...Da ljubomorna!? Pridužit ćeš se ti nama, siguran sam ;-)
    @Vinci: Eto odličnog komentara kao nadopuna postu, sve je rečeno, svaka čast!
    @Ledena: Ma naravno! A kad već dijelimo časti, onda kažem isto i tebi i tvom Goranu svaka čast :-*

    avatar

    24.04.2007. (13:42)    -   -   -   -  

  • Hrvatski bendovi

    stvarno vam je bilo super... roštilj, priroda, sveži zrak, to je ono što čovjeku treba!
    Slike su odlične!

    avatar

    24.04.2007. (13:43)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    A svi se nešto uhvatili komentiranja roštilja, kao da ostali "napori" nisu bitni, he he. Mada, i ja bi mogla sad jednu bržolicu mmmm... Sad je nalipše doba za izlete i planinarenje, a mene ova alergija na pelud i trave drži li drži. Pa ne mogu. Zato samo ti stavljaj još slika, ja ću gledat, i uživat. Može se kobasa konzumirat i doma!!! ;-))

    avatar

    24.04.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • Vinci

    ostavili smo ti poruku u upisnoj teci pod Bačića kukom ;)

    avatar

    24.04.2007. (14:20)    -   -   -   -  

  • Objektiv

    Mosor. Kako me podsjeća na Biokovo. Isti su, samo je Biokovo više. Kada sam dole znam ponekad po Biokovu prošetat, predivno je.

    avatar

    24.04.2007. (15:54)    -   -   -   -  

  • Slavonija - Bavarska

    malo citam, malo gledam...
    i stvarno mi se svida!! ;) fotke super, obozavam takve akcije... jos da je malo manje hodanja... ali ovako je slade... ;)
    navrati... :))
    pozdrav!!

    avatar

    24.04.2007. (15:59)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Prateći te ovako u tvojim skitnjama kroz riječ i sliku dođe mi da se i ja počnen pentrat. Ali vrlo brzo si me odvratija sa onim zmijama. A onda opet cviće, spiza....A ko zna.......

    avatar

    24.04.2007. (16:06)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........sve je to lipo, ali kad ne bi bilo zmija..........ovako mi je draže gledati slike.....

    avatar

    24.04.2007. (16:10)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    Ma nema više nikakve dielme, Kao već "diplomirani" planinar Brode, kako san ti već i predložija, pod hitno obnovit planinarsko društvo Vlaška iz Trogira

    avatar

    24.04.2007. (16:44)    -   -   -   -  

  • kike

    svaka čast na brzini u izvještavanju i slikama, blog ti je odličan. svaka čast i na odabiru slika di sam ja, dobro sam ispala. rato je pun dojmova o planinama, o planinarima, i kad je doša doma nije bija ni najmanje umoran, bija je ponosan. virujem da će i on i tončica našim stazama šta nije loše..tončica te pozdravlja i poručuje ti da je napokon uspješno proradija i njezin blog pa te moli da poviriš i njezinu lugarnicu.( http://totaavril.blog.hr). planinarski pozdrav od planinarke kristine...ps.vidimo se u četvrtak

    avatar

    24.04.2007. (17:32)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @hrvatski bendovi: Hvala ti
    @pupak svijeta: Bolje da ti ne pričam koje ja muke mučim sa alergijom. Ali od prije dva dana se "drogiram" nekim pilulama i sad je sve OK. Mislim nije to to, ali barem ne kišem sto puta na dan
    @Vinci: O ho! Jedva čekam da vidim šta piše ;-)
    @Objektiv: U pravu si. I Biokovo i Mosor su prekrasne planine.
    @Slavonija-Bavarska: Hvala i tebi
    @čiovka: Ajmo malo u akciju, znaš ;-)
    @katrida: Ajde, ajde, meni se čini da nisi baš neka trtarošica ;-)
    @prijatelj: E sad kako sve zadovoljit - to je pitanje
    @kike: E baš mi je drago da mi se javio netko od "naših". I tebi veliki veliki pozdrav i naravno vidimo se vrlo brzo ;-)))

    avatar

    24.04.2007. (19:50)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Kod onih samohodnih gojzerica sjetila sam se šetnje brdom u vrijeme gradnje magistrale:) Pita moja none mog nona: Ivo, što si učinio s malom, gdje su joj cipele?

    avatar

    24.04.2007. (20:36)    -   -   -   -  

  • borut

    Blago tebi, s morskih radosti u planine! Samo, nemoj je po zavrsetku skole zapostavit. Moj izbor je narcis; ovdje davno ocvase!!!

    avatar

    24.04.2007. (22:26)    -   -   -   -  

  • Plavi_74

    Vidim ja da sam dobio konkurenciju među slikama!
    Dragi prijatelju Vinci: mijenjam sve smjene svog posla: vodi me na jedan dan u planinu: na neki težak vrh: ima da se slomim, ali hoću tonu slika :) Ti znaš di su vidikovici od kojih dah zastaje: ostalo prepusti meni :)))
    A i zmiju ćemo slikati ako bude htjela glumiti foto-model :)

    avatar

    25.04.2007. (07:56)    -   -   -   -  

  • PLANINAr

    Vrlo lijepa reportaža i fotke su odlične!

    avatar

    25.04.2007. (10:17)    -   -   -   -  

  • Koraljna

    Sigurno je dobar filing baciti se krepana u postelju znajuci da si dan provela u divljini :)

    avatar

    25.04.2007. (11:51)    -   -   -   -  

  • Day

    Fotografije su super, već sam to bila napisala pa je ovo zadnji put. Inače ja sam više od riječi, svojih i tuđih, pa za mene ne vrijedi ono da jedna slika govori više od tisuću riječi. Zato je moj vlastiti blog estetski nezanimljiv.
    Planinarenje-vidim da uživaš u tome. Ne znam jesi li bio nedavno na Velebitu. Lijepo je sređeno, probili su puteve između "stanova" u Maloj Paklenici i označili ih. Super je čak i meni koja ne voli baš neke šetnje.

    avatar

    25.04.2007. (12:30)    -   -   -   -  

  • little princess

    ..."čistim svoj život od nepotrebnih stvari..."Arsen me liječi ovih tužnih dana...jako,jako tužnih...konačno sam se vratila ...ljepota tvojih tekstova i slika i opet je melem mom plavom oku boje mora...vidim i promjene sa strane...

    avatar

    25.04.2007. (12:30)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @ljelja: Bit će dida posli nastrada od babe, a?
    @Borute: Vidiš moj Borute, to ti je moja posebna taktika. U stvari svo vrime samo pokušavam dokučit jednu stvar. Je li lipše more ili pak gore? Kako još ne nalazim odgovora, nastavljam sa daljnjim istraživanjima
    @PLavi: E, a šta misliš ;-))
    @planinar: Hvala ti puno
    @marikiri: Da dobar!? Fenomenalan ;-)
    @dayafterday: Nedavno sam bija u Velikoj Paklenici, ali morat ću opet i u Malu, zbog nekih osobnih razloga. A šta se tiče pohvala mojim fotografijama, nemoj stat, neću se ja naljutit, ne boj se ;-)
    @little princess: Piše u potpisu "mala princeza" ali to ne može biti nitko drugi nego moja vjerna "Big mama"... Jesam li u pravu? Nije mi drago zbog ovih tužnih dana koje spominješ, nadam se da će biti bolje. Ajde ubaci nešto u sandučić broduboci@net.hr

    avatar

    25.04.2007. (13:13)    -   -   -   -  

  • Day

    Ma iako ti je stranica ka' gotički portal (to samo ljubomora izbija iz mene) moram još nešto dodati. Jel' ideš na Malu Paklenicu prodati komad zemlje ka' šta je ona mala iz "muškarca bez brkova" HC -u i zaradila lovu. Jel' ako ideš onda promijeni ovo ..plaćam piće za dobar komentar.. u plaćam janjetinu za ikakakav komentar.
    A slike ti jesu super al' to više neću spominjat da se ne ponavljam. Dakle kad god vidiš moj komentar dodaj u sebi...slike su ti super...

    avatar

    25.04.2007. (13:45)    -   -   -   -  

  • popa

    naš šta,ovaj krajolik je ludilo ....al ne bi me ni bombon natira u planine do zime ....iako možda ja da ugrizem koju zmiju ,krepala bi od bjesnoće ;o)))))

    avatar

    25.04.2007. (13:46)    -   -   -   -  

  • o kosjenki i regoču

    baš lipo. priroda prekrasna. slika di ekipa ide preko neke stine mi je posebno draga.
    što se tiče juniora, ja sam se ugodno iznenadila kad je moja ćer (tada je imala 4 g.) uspješno "odradila" južni prilaz pustinji Blaca... i to u ritmu odraslih. upustila sam se u pustolovinu sa strahom, ali zaista neopravdanim :) ti klinci su sjajni!

    avatar

    26.04.2007. (01:05)    -   -   -   -  

učitavam...