Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • opaljena

    Ajme brode...di se ova spravica na pumpanje može kupit?I ona pizdarija za roštiljanje;)?
    Je li ima to neki motor ili je samo privežeš isprid kuće.....LOL?

    avatar

    23.04.2007. (09:55)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @opaljena: Za pumpanje poviri ovdje, a onu "pizdariju" LOL možeš vezat isprid kuće ili na vrh mula, ili jednostavno baciš sidro na srid vale ;-)))

    avatar

    23.04.2007. (10:32)    -   -   -   -  

  • Wanda

    LOL već sam zamislila sebe i @opaljenu kako nakon dobrog obida negdi u centru Splita "pumpamo" po Bračkom kanalu za spržit kalorije, a ekipa na trajektu za Supetar se baca od smija po palubi:-))) a ovaj roštilj već vidin na bovi isprid kuće, al ne znam bi li izdrža sve one koji bi se tili popet na njega od fameje.:-)

    avatar

    23.04.2007. (11:02)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    A jesu li ti napomenuli za tu "pumpicu" da ako padneš s nje, više se ne možeš popet, nego moraš plivat i gurkat je do kraja pored sebe. Pa ti ajde recimo, na po kanala.... Ili ako se umoriš...gotovo bejbe!!! Ja znam da to za mene nije!!! ;-)

    avatar

    23.04.2007. (11:09)    -   -   -   -  

  • Danči

    Ovaj pumpabike je ko stepper, to bi trebao curi nabaviti ;)

    avatar

    23.04.2007. (11:09)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Wanda: To bi stvarno bija veličanstven prizor ;-D Mislim da bi pola Splita uputilo prema Bračkom kanalu ;-)
    @Pupak svijeta: Kako nije za tebe!? Jedino je potrebno da te Pupak Zakoniti prati sa barčicom ili nekim gumenjakom. Šta je sigurno-sigurno je ;-)))
    @Danči: Apsolutno se slažem...

    avatar

    23.04.2007. (11:27)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    A ima deboto i dva i pol miseca da san VIDIJA TU SPRAVICU i moran priznat da mi se baš i nij enešto dopala. Nego nešto vidin ili mi se samo pari da te je lako isprovocirat....... Pošalji ga meni...

    avatar

    23.04.2007. (11:59)    -   -   -   -  

  • Elyca

    ovo za roštilj je smislio neko ko je jako bolestan od "fjake" - čista perverzija
    valjda ima i frižider????

    avatar

    23.04.2007. (11:59)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Pa čuješ, kad tako postaviš stvari...zašto ne. Ha ha. ;-*

    avatar

    23.04.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    E, ono sa gradelan je sigurno naš proizvod ... ne more ono Amerikancu, ili nedajBože Japancu, past napamet, akamoli da ga ko od nji i napravi :-DD
    A ono sa početka, uvik postoji kanta za smeće, pa kome prije dopi**di :-P

    avatar

    23.04.2007. (13:32)    -   -   -   -  

  • Sweet girls

    Coooooooooooooooooooooooooool blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ako tako nastaviš, dodaš video-clipove itd... Tvoj će se blog naći 10000% na almost cool blovima.

    Komentiraj ti i meni tako da svratiš na coolandsweet.blog.hr

    avatar

    23.04.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Ma šta se lipiš na baketinu. Ti obično ne znaju di je prova a di krma!

    avatar

    23.04.2007. (16:06)    -   -   -   -  

  • leo news

    ..."dobar si ti, ali previše sujetan..."-još jednom potvrđeno. šteta...

    avatar

    23.04.2007. (17:01)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @prijatelj: Koga da pošaljem? Onu spravicu ili ovoga moga "dušobrižnika" ;-)
    @ElY: E, ako nema fržidera, ništa od kupnje, napravit ćemo mi nešto bolje!
    Recimo da iz ove sredine raste borika ili palma na primjer, pa da daje pravi lad...
    @pupčica: Vidiš kako se za sve može nać rješenje :-*
    @oko: Ne znam čiji je ono izum, ali isto mi se čini da je stol premali ;-)
    @Čokolada: Znači, ako ovako nastavim i još malo dodam video-clipova, moga bi završit na almost-cool listi :-D Uhhhh, sad si me pripala ;-)
    @čiovka: Ma znaju ti takvi sve, apsolutno sve. Jedino ne znaju kad su prevršili sve granice..
    Ne boj se, nisam ja opet tako nervožast...

    avatar

    23.04.2007. (17:03)    -   -   -   -  

  • ordinarylove

    a čuješ, u brodove se ne tendin previše al' ti moran priznat da mi se, u polupubertetu ka' šta jesan, najviše svidila ova ideja o diverziji crnim tušem :)))

    avatar

    23.04.2007. (18:07)    -   -   -   -  

  • nitko nije otok

    Nego ne znaš zapalit svit. S Wandom sam se baš slatko nasmijala, a s okom se u potpunosti slažem. 100% naš proizvod, glasam za roštilj.
    Ps. Tko je taj Leo, jel jako star?

    avatar

    23.04.2007. (20:59)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Baš je postala popularna ta spravica, čula sam čak da je zovu "komarac". :-) A ona s roštiljem, ma to je odličan izum! :-)

    avatar

    23.04.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • Elyca

    ma pusti ti palme brode....ovaj roštilj je savršen ako je ispod sica negdje frižider!!!.. Lubenicu staviš u mrežu i baciš je u more da se hladi.... crno vino isto, ali za bilo vino, sokove i sladoled ne ide more .... Dakle, nema potpunog užitka bez frižidera... Ostalo je savršeno, a čak mi i boja paše...:-))))

    avatar

    23.04.2007. (22:05)    -   -   -   -  

  • o kosjenki i regoču

    imala sam puno bliskog frenda koji se bavio - bavi jedrilicama. i u razdoblju našeg, nazovimo, druženja, makar prije njega nisam bila neki zaljubljenik u plovila, imala sam priliku malo bolje upoznat život na, ili-ti-ga, život sa jedrilicom :) moram reći kako sam se pulo lipo iznenadila. doduše, radilo se o komfornijima nego npr. mala kojoj sam bila suvlasnik u braku (bila na njoj 1 put, ali je prala i pituravala). e sad bi trebalo reć koju smo to imali (zapravo više moj ex nego ja - ionako od nje nisam ni lipe vidila :)), znam da je bila elanova, ali koji model... nemam pojma... in-šoma-de-la-šoma, eto, neko vrime već ima kako volim vidit lipi brod...

    avatar

    23.04.2007. (23:11)    -   -   -   -  

  • Ima jedan svijet...

    mmmmm.... kako vam zavidim na koje sve načine možete skidati kile i boriti se protiv celulita.
    U nedostatku mora i tih čarobnih spravica ja vozim jedan mali traktor kosilicu i kad pokosim sve što imam hodam raštelana tri dana.
    Još nikada nisam bila na sajmu poljoprivrednih strojeva... ali ako se i oni trude kao što su se ovi potrudili napraviti ovaj vaš sajam... svakako moram poći... :)

    avatar

    23.04.2007. (23:48)    -   -   -   -  

  • Vinci

    od prikazanog bi definitivno ponajviše volia imat morski kajak i to naravno dvojac ;) pa onda lipo u miru od škoja do škoja, od vale do vale... eeee, koji bi to život bia

    avatar

    24.04.2007. (07:30)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @ordinary: Uh, znaš da sam bija na teškom iskušenju ;-)
    @nitko nije otok: Da, to je naša tradicija, sve se radi oko, ili ispod stola...Pa još kad pluta, kud ćeš bolje...
    @Big Blue: Eto sad još nešto znamo o njoj ;-)
    @Ely: Potpuno se slažem, bez frižidera - to je nemoguća misija
    @kosjenka: Hmmm, Kosjenka, pssst... Puno bliski frend, kažeš ;-)
    @doninsvijet: I to je super, eto vidiš ti bi na takvom sajmu mogla bit izvrstan demonstrator...

    avatar

    24.04.2007. (07:33)    -   -   -   -  

  • D e l p h i n a

    i ja sam skuzila te "pametne" komentare...ma...ignore lista i bog! :)

    avatar

    24.04.2007. (10:08)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Vinci: Kako smo uvik na istom ili sličnom tragu!? To bi stvarno bilo lipo...
    @Delphina: Nađu oni način kako da i dalje gnjave, ali uostalom, ako to nekome pričinja zadovoljstvo - ma neka izvoli, a šta ću mu ja...

    avatar

    24.04.2007. (10:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...