Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • snoopy

    Slobodni strijelci i policajci, a i većina zakonodavaca, došli su iz iste vukojebine, primitivni, neodgojeni, neškolovani i zato nasilni. Svi su oni jedan drugom rod a ova je zemlja njihovo carstvo.

    avatar

    22.04.2007. (15:50)    -   -   -   -  

  • Hudoba Hudobic

    Policija super radi svoj posao, ja sam se dva puta ogrijesio o zakon i oba dva puta me policija ulovila i propisno kaznila: prvi puta kao srednjoskolca, kada sam sa grupom pjesaka presao preko crvenog na sto me je savjesni policajac zaskocio 20metara poslje nemilog dogadja te me natjerao sa se vratim nazad tj da predjem ponovo propisno isti taj pjesacki, jos je i vikao na mene, ali to je bilo za moje dobro :) Zakasnio sam u skolu, ali sam ostao bez prekrsajne prijave. Drugi put sam sagrijesio kao student, vikao sam preko ceste pijanom prijatelju da me saceka, bez obzira sto u blizini nije bilo naseljenih kuca, bila je to noc, i to je naravno remecenje javnog reda i mira. Ovoga sam puta dobio dobio prekrsajnu prijavu, isao 2x na sud, i platio 400kn. :(

    Nijedne nema bolje od nase policije, nijedne nema bolje od nase policije..

    avatar

    23.04.2007. (01:03)    -   -   -   -  

  • Lucca

    Znači tooooo se dogodilo... Ja se baš pitao.

    Šta je najgore, ja živim u Iločkoj. Isuse. 0.0

    avatar

    23.04.2007. (10:39)    -   -   -   -  

  • Edvin Edi Kaloper -ov blog

    Još samo fali ona Američka udruga za nošenje oružija da pod mr. Bush ovom zaštitom mogu pucat svi koliko im srce išće

    avatar

    23.04.2007. (12:21)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    *ebat ga... malac nije bio u školi kad si učili kosi hitac... a Kirin pred Bogom kad se dijelila inteligencija...

    avatar

    23.04.2007. (15:40)    -   -   -   -  

  • lili

    u petak san učila u sveučilišnoj i prošli su svatovi, čulo se kako trube i bilo je i pucnjave al san mislila da su petarde, biće su to ti

    avatar

    27.04.2007. (22:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...