Komentari

seljancicalolita.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • robi

    hehehehehehe, čitao sam negdje ono za američke filmove, a zaboravila si da na svakom američkom tulumu možemo nači galeriju likova svih mogućih rasa, vjera i stilova odjevanja, na filmovima to su pravi mali kulturološki sastanci.Meni je ipak najjača da u ratu nikad nesmiješ pokazivati sliku žene i djece jer ćeš ubrzo poginuti.
    A fore za yuga su nenadjebive, ipak je to legendarni auto ;)
    muški kozmo hehehehe ;)

    avatar

    19.04.2007. (08:24)    -   -   -   -  

  • chester

    Yugo je legenda!!! roflmao :)

    lijepo, lijepo.
    Samo ti nastavi s komedijom- ide to tebi :))

    avatar

    19.04.2007. (11:28)    -   -   -   -  

  • DJ Da Force

    Baš si se lijepo raspisala! Odličan post, samo tako dalje! ;-))

    avatar

    19.04.2007. (11:38)    -   -   -   -  

  • dark angel

    znam,vidjela sam te,ali nisam htjela gnjavit
    makar me zanimalo sto je bilo...
    super post,hehe :)
    pusa

    avatar

    19.04.2007. (14:12)    -   -   -   -  

  • sTudEntIC@, kao takva

    haha,ludlo post............haha....................haha,jugić je zakon, cosmopolitan također,a da ne pričam o filmovima

    avatar

    19.04.2007. (14:19)    -   -   -   -  

  • Susjed Gorana Milića

    ja jednostavno nemogu vjerovat da ti ideš u srednju; i još jednom se pitam kakva li ćeš tek bit kad odrasteš

    avatar

    19.04.2007. (14:30)    -   -   -   -  

  • szsas

    ejjjjjjjjjjj ejjjjjjjjjj nemoj ti meni yugo a aa aaaa pa znas kolko sam samo ja guro svog yugica pa imam trajne posljedice na kicmi zbog tog

    avatar

    19.04.2007. (18:43)    -   -   -   -  

  • liverpool_girl_

    e jbte kolike postove pišeš
    neam vremena sad pročitat cijeli, pročitala sam negdje pola
    ugl.super! e da ono: što više muškarac i žena mrze jedno drugo, veća je vjerojatnost da će se zaljubiti, ehehehe....to je istina, totalno(al zbilja,znam iz iskustva)
    eto ugl.to bi bilo to zasad od mene
    čitam te!
    pozz

    peace, respect & unity!

    avatar

    19.04.2007. (20:42)    -   -   -   -  

  • ...anTOniJA...!!!

    ...hahahahaha...baš sam se doOOobro nasmijala...fakat legendaran post...pogotovo ovo s amerikancima...praaava istina...
    ...ae uživaj..kiSssaAcCHh...

    avatar

    19.04.2007. (21:19)    -   -   -   -  

  • ~•madame b.•~

    hahahahaha LOL 4 You...
    jebem te... budem napisala pooost al neda mi seeee...uzivam sad kao Kurva lol...
    ponosno nosim tu titulu...njahahahahahhaa
    ae papa
    =)

    avatar

    19.04.2007. (22:36)    -   -   -   -  

  • Divan -skitnje

    Kupi Yugo-ne traje dugo!

    avatar

    19.04.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • Zorbas

    he he he - naš dobri stari Yugo.... :)

    avatar

    20.04.2007. (00:10)    -   -   -   -  

  • dedmenzbody

    :)

    avatar

    20.04.2007. (13:00)    -   -   -   -  

  • Superman bez jedne noge

    nadam se da ce ti se novi post svidjet posto ti se nije svidio prosli
    smrc,smrc
    :-)
    pozdrav

    avatar

    20.04.2007. (13:45)    -   -   -   -  

  • rođena da griješi

    e ovaj post ti je ludilo....koji smijeh...........hehehehehe...............pozzzdravljam

    avatar

    20.04.2007. (14:40)    -   -   -   -  

  • Silent scream

    POHVALJUJEM CARICU!!!! POHVALJUJEM CARICU!!!! ewo padam na koljena i klanjam se.....
    da, ok sretna? i da nema šta, moramo ODMAH PO YUGO....ša se isplati se isplati....

    avatar

    20.04.2007. (15:45)    -   -   -   -  

  • tamo gdje je sve po mom :P

    ja glasam za to da muškarci uređuju cosmopolitan, bar bi se pošteno nasmijali...
    a tek filmovi, za svaku bazu imam minimalno 5 primjera...
    svaki ti je post sve smišniji od prošloga, samo ti tako nastavi =)

    PusSsSsSsSsA!

    avatar

    20.04.2007. (16:08)    -   -   -   -  

  • looloo

    imas zadatak:))

    avatar

    20.04.2007. (18:05)    -   -   -   -  

  • gleN

    U jeeee, volim doć tu samo da se nakesim =)
    A što se tiče Godota, meni je knjiga legendarna
    ja sam umirala od smijeha dok sam čitala
    tu divotu X)

    avatar

    20.04.2007. (18:56)    -   -   -   -  

  • †......METAL 4EVER......†

    najs blog i smešni vicevi dođi do mene i ostavi koji komentar

    avatar

    20.04.2007. (19:29)    -   -   -   -  

  • ( Angel of Darkness )

    ovo je bilo super...posebno ovo o cosmu,jer muski su jednostavno takvi

    avatar

    20.04.2007. (22:41)    -   -   -   -  

  • ...Miss Nikakve Šanse...

    ne zekaj mi se s Yugom

    avatar

    21.04.2007. (00:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...