Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (36)

Marketing


  • dEEdEE

    hej super blog..dobro da sam naišla jer ja obožavam pse...i naravno imam 5 rotvajlera i sada ih očekujem još..weeeee....nije da ih uzgajam nego stalno govorim da ću ih dati sterilizirati..ženke ofkors a nikako i tako dođe doba kada se tjeraju(a inače ima 2 ženka..lucy i lily i 3 muška-rexa,ramba i bobija)..i tako uvijek bude kasno pa se eto slijepe i eto sada mi je lucy već 2 put skotna..inaće su rambo i lily njena i rexova djeca..ma mi smo jedna velika falilija..pozzz

    avatar

    18.04.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • Morttea

    odi brzo na zlatnaluna.blog.hr-pomozi štencima

    avatar

    20.04.2007. (11:27)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Hello... eto... ovi psi mi jako liče na Pitbule, ali isto to nisu oni jer je Pitbull Pitbull terrier... pa tako da ovo nije on. Zašto si mi ostavio komm "Super blog."?
    Pa ti već znaš moj blog....(?). Odavno.

    avatar

    20.04.2007. (14:51)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Nadam se da nisi bio pomješao mene i ovu curu DeeDee kaj ti je sad prva ostavila komm. :/
    Pozz

    avatar

    20.04.2007. (14:53)    -   -   -   -  

  • ...helenche...

    ej!
    super blog! pozZZzZZ

    avatar

    21.04.2007. (14:43)    -   -   -   -  

  • vjerniprijatelj

    opa...ovo je kao posveta za mene!!fala,fala...slike su predivne,ali što se tiče o psu ove sve znam,,ali fala još jednom!!

    avatar

    22.04.2007. (10:35)    -   -   -   -  

  • Voliti ili mrziti

    ej...slućajno naletila....

    avatar

    24.04.2007. (23:39)    -   -   -   -  

  • Voliti ili mrziti

    vidim da pišeš o psima

    avatar

    24.04.2007. (23:39)    -   -   -   -  

  • Voliti ili mrziti

    pa bili mogao/la objaviti post o engleskim buldozima

    avatar

    24.04.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • Voliti ili mrziti

    prvi put sam ovdje...pa neznam baš puno o ovom blogu

    avatar

    24.04.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • Voliti ili mrziti

    toliko od mene..žurim

    avatar

    24.04.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • Voliti ili mrziti

    Svrati i osatvi puno komentara

    avatar

    24.04.2007. (23:42)    -   -   -   -  

  • Voliti ili mrziti

    =)

    avatar

    24.04.2007. (23:42)    -   -   -   -  

  • dejmon

    Pročitao sam, pa ću komentirati idući put. Za sada samo lijepi pozdrav i do čitanja.

    avatar

    25.04.2007. (20:29)    -   -   -   -  

  • Tajne pasa

    Zato sto si otvorila ovo dobices poljubac najdalje do petka od ljubavi tvog
    zivota ako ne prekines lanac. Sutra ce biti najbolji dan u tvom zivotu. Bilo
    kako bilo ako ne posaljes ovo najmanje 10 ljudi do ponoci bices zauvijek
    odbacena. Samo copy i paste ovo. Sretno!
    nesmiješ vraćat

    avatar

    26.04.2007. (12:12)    -   -   -   -  

  • Rihanna Fenty

    kak su medeni i avo ti je SUPER blog svrati do mene bye

    avatar

    27.04.2007. (19:56)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Hello.... eto... da se javim... nema veze, zamjenio, zamjenio... barem pokušaj da nas ne zamjeniš... zaista me bio iznenadio takav komm... "Dobar blog." !??? Što sad to treba značit... :)
    Imam novi post pa svrati ;) Pozz

    avatar

    30.04.2007. (12:45)    -   -   -   -  

  • Rihanna Fenty

    evo mene opet kak si mi ti svrati pozzzzzzz

    avatar

    30.04.2007. (13:28)    -   -   -   -  

  • Rihanna Fenty

    evo ti jedna igra! samo nemoj varat! čitaj sve red po redu i slijedi upute. ak ćeš čitat prek reda upropastit ćeš igru i kad češ trebat napisat imena neka to budu imena osoba koje poznaš. i sve što pišeš piši bez razmišljanja. igra ima misteriozan kraj.
    >>>
    >>>
    >>>
    puno sreče i nemoj varati nego slijedi upute!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    uzmi olovku i papir
    >>>
    >>>
    1.napiši brojeve 1-11 u kolonu (po redu)
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    ne čitaj u naprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    2.pored 1 i 2 napiši 2 najdraža broja
    >>>
    >>>
    >>>
    ne čitaj unaprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    3.pored brojeva 3 i 7 napiši 2 osobe suprotnog spola
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    na čitaj u naprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    4.napiši imena osoba (prijatelja ili rodbine npr.) pored brojeva 4,5 i 6.
    >>>
    >>>
    ne čitaj unaprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    5.napiši naslove pjesama pored brojeva 8,9,10 i 11
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    ne čitaj unaprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    6.na kraju zaželi jednu želju!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    I EVO ODGOVORA!
    >>>
    1.moraš ispričati o ovoj igri onolikom broju ljudi koj si stavio/la pod broj 2 u igri
    2.osoba pod br.3 je osoba koju voliš
    3.osoba pod br.7 je osoba koja ti se sviđa al to nebi funkcioniralo
    4.jako se brineš za osobu pod br.4
    5.osoba pod br.5 te stvarno poznaje
    6. osoba pod br.6 je tvoja sretna zvijezda
    7.pjesma pod br.8 odgovara osobi pod br.3
    8.pjesma pod br.9 odgovara osobi pod br.7
    9.pjesma pod br.10 govori o tvom duhu
    10.pjesma pod br.11 govori o tome kako se ti osječaš u životu
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    pošalji ovo na adresu 10 osoba u roku od sat vremena nakon čitanja, ako to učiniš ispunit će ti se želja,ako ne - bit će suprotno
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    čudno ali funkcionira....
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    ...nadam se da će ti se ispuniti

    avatar

    30.04.2007. (14:24)    -   -   -   -  

  • Pasmine svijeta!!!

    bokkk

    avatar

    05.05.2007. (01:18)    -   -   -   -  

  • MC Vix™

    pa Came, di si care? Šta je s našim blogom "Came VS Vikac"?

    avatar

    05.05.2007. (16:54)    -   -   -   -  

  • MC Vix™

    eh sada, neznam na koji si mi e-mail slao... a kod mene ima svega i svašta, kod tebe? evo dobro sam, ti? Mogli bi u akciju oko našeg bloga, ili ako neznamo šifru od ovog, sredit neki bolji...

    avatar

    06.05.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • MC Vix™

    aha...ok....kako ćemo? šta ćemo?

    avatar

    08.05.2007. (20:14)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    ej ja ti jako volim rotvajlere.... ful su lijepi i dobri psi... ajde posjeti me... bye

    avatar

    10.05.2007. (20:49)    -   -   -   -  

  • Animals Rescue ~

    ej vidim da si bila kod mojih paseka.... da ova bobi je predebela, ali vetrinar je rekao da je to zbog tga što je inače bila napuštena i navikla je da jede sve više, a ta navika je nažalost ostala, ali sada je na djeti.. hehe ajde byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    avatar

    11.05.2007. (18:37)    -   -   -   -  

učitavam...