Komentari

seljancicalolita.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Beštijica

    Doma me odgajaju apolitično i tako je lakše jer me često zna zabolit upravo šta si rekla da s našom generacijom odlazi i rat.Političarima ne vjerujem, sistemu ne vjerujem pa stoga se ni ne pokušavam politički angažirat iako čitam sve političke novine a nije da ih kod nas puno ima.Ne znam što reći Glavašu jer s jedne strane nisu ni naše novine objektivne pa tako ni vjerodostojne...Sjećam se da ga moj tata simpatizirao a pokojnikove dojmove nećemo zanemarivati dakle i kad bih se potrudila vjerojatno bih to davno mišljenje uzela u obzir...Pozdravljam temu al bojim se da se kod nas neće puno toga promijeniti...

    avatar

    18.04.2007. (01:14)    -   -   -   -  

  • Beštijica

    ...i makni tu usranu muziku...pomislila sam da mi u glavi svira...

    avatar

    18.04.2007. (01:16)    -   -   -   -  

  • Đus

    već puno puta pričano i analizirano, ali mi smo jedina država u kojoj se mafija legalizirala- dolaskom na vlast. i to je faking istina. i dok god je tako nema tu ni kruha ni pravde.

    avatar

    18.04.2007. (01:29)    -   -   -   -  

  • szsas

    ehhhhhh dobar post sta rec meni se polako povraca na tu politiku i pravdu pogotovo u hrvatskoj zato sam se lijepo odjebo u inozemstvo zato sto poslije rata sam vidio stase desava kako se heroji perpisavaju i blate a veleizdajnici postaju presjednici .ministri ,premijeri ..kraljevi ,, bogatuni ..ma lopovluk sto je najgore sad puse kurac savi strbcu i kompaniji pa svaki cetnik moze doc u po zagreba ici n HTV i srat po hrvatskoj e zato sam se ja borio o da i zato mi je u satniji poginulo 27 ljudi mislim nije dasad ja mrzim srbe ili sta al ljudi otvoreno na htv kazu dasu bili cetnici i dase tog nestide i to se lijepo prenosi a da ja kazem dasam ustasa na beogradskoj tv vjerojatno nebi izaso ziv iz studija stog zakljucak nisu oni krivi krivi su hrvati al sve cemo to promjenit kad dodjemo na vlast jel tako misnistrice ?

    avatar

    18.04.2007. (09:30)    -   -   -   -  

  • ~•madame b.•~

    hahahahahahah efakat onako aha jako kul i zanimljivo ali nije mi se dalo pretjerano citat posto me boli ona stvar za njih i za njihovu politiku svi su zajebani i hlade jaja fakat ono...jebes mi sve =) lol...
    inace WTF kaka je to pjesma? lol sala...nek se svira...nek me u pi*k* dira ...wooohooo

    avatar

    18.04.2007. (11:22)    -   -   -   -  

  • Stanislava : Velemajstor

    Ja sam Božica!

    avatar

    18.04.2007. (12:05)    -   -   -   -  

  • sTudEntIC@, kao takva

    jako dobar post i mislim da njime odražavaš mišljenje većine ljudi koji su prošli rat, slažem se da ne smijemo zaboraviti tko smo i što nam se činilo, kako smo bježali u skloništa i kako se pucalo, ali evo ti čist primjer da nam se trudi usaditi u mozak da moramo zaboraviti...............
    ko šta znaš radim maturalnu radnju i napisala sam u toj istoj da je katedrala svetog Jakova pogođena u ratu, međutim na današnjoj konzultaciji moja profesorica meni reče da o tome ne smijem napisati tako opširno, da to skratim na najmanju moguću razinu ono tipa pogođena je i boli nas kurac,pa obnovili smo je.............jednostavno nekima je preteško sjećati se, neke to ne žele...................

    avatar

    18.04.2007. (14:21)    -   -   -   -  

  • Superman bez jedne noge

    ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????

    avatar

    18.04.2007. (15:21)    -   -   -   -  

  • dark angel

    mogu samo reci da se slazem sa svime kaj si napisala,jedino se u nasoj drzavi zlocinci gledaju kao heroji,a ono sto je puno gore i obratno,nitko od tih politicara nije nevinasce,svasta su radili i uvijek ce morati naci zrtveno janje,nekoga tko ce ni kriv ni duzan morati odgovarati za neke pogreske,nema veze ako nisu njegove,vazno da netko bude kaznjen,tek toliko da bolje izgleda za europu,jer kao da mi imamo nesto za ponuditi EU da bi nas primili,pa se jedino mozemo uvlaciti,ma koma,nisam se nikad zamarala s politikom jer jednostavno sve se to pretvara u cirkus,samo je pitanje koliko ce dugo moci zavaravati narod...
    iznenadila me tema,svaka cast,veliki pozdrav,pusa

    avatar

    18.04.2007. (16:01)    -   -   -   -  

  • sTudEntIC@, kao takva

    aj dobro, nemojte me tako krvo gledat,radila sam prezentaciju;-) za maturalni rad......i da sad se bacam na učenje ili s kuće, o ne opet me vata, o shit, moram učiti,aj bog i hrvati

    avatar

    18.04.2007. (18:32)    -   -   -   -  

  • Euro

    po(h)valjujem curu...pozdrav

    avatar

    19.04.2007. (14:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...