Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (40)

Marketing


  • VT

    Sve tužne vijesti danas. Jako tužne. Pomolit ću se. Hvala ti što si me se sjetila.

    avatar

    16.04.2007. (13:34)    -   -   -   -  

  • Rajna

    Život je stvarno jebena stvar, tek se zbližimo , razumijemo, zavolimo, sklopimo prijateljstvo... a onda netko ode. Nek uvijek jedan anđeo ćuva njen duh. laka joj bila ova zemlja!

    avatar

    16.04.2007. (14:24)    -   -   -   -  

  • tajnazivota

    Tuzno! Neka je blagoslov prati na vjecnom putu.

    avatar

    16.04.2007. (16:12)    -   -   -   -  

  • builderica

    Draga BW jako sam tužna...Jadin blog sam često posjećivala i kad se nije javljala i ostavljala sam poruke podrške...osjećala sam njenu pozitivnu energiju,iskrenost ,a to što su je male stvari činile sretnom,činilo ju je posebom u ovom današnjem ludom potrošačkom društvu.Neizmjerno mi je žao što nije više među nama i tužna sam beskrajno.............Iskrena sućut njenoj obitelji i najmilijima....

    avatar

    16.04.2007. (20:51)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Tužna vijest. Tako mi je žao, makar se nismo nikad vidjeli, a sad u subotu sam se lijepo družio sa blogerima planinarima. Sjećam se kad je rekla: Sa mnom je sve u redu, ne brinite, ali 'crna mamba' je u kvaru. Ali sam se ipak brinuo jer se nije dugo javljala. Njenoj obitelji iskrena sućut.

    avatar

    17.04.2007. (00:16)    -   -   -   -  

  • Timea

    Tužno... Lijep post si joj posvetila...

    avatar

    17.04.2007. (15:03)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    Neopisiva tuga me obuzme kad pročitam ovako nešto, moja iskrena sućut svima njoj bliskima a posebno njenoj obitelji.

    avatar

    17.04.2007. (15:20)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    jako tuzno, draga....Neka jj je laka zemlja, a njenoj obitelji iskrena sucut....zao mi je,, iako se nsimo posjecivale, ali nekako, u Blogosferi, ipak smo mi jedna velika obitelj...

    avatar

    17.04.2007. (19:51)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Zaista tužna vijest neovisno koliko smo se s nekim družili na blogu.Pridružujem se izrazu sućuti tebi kao njenoj frendici,njenoj obitelji!

    avatar

    17.04.2007. (21:09)    -   -   -   -  

  • pegicaa

    Hvala na posjeti....jako tužno....nečeš vjerovati, da i sama več dva dana dobivam same tužne vesti...nije ni čudno da sam osetljiva i tužna sama....mnogi me pitaju što je sa mnom.....al to je život.....čekam izvide za svoje zdravlje.....hm.....neznam ni sama več šta se događa....al nedam se bolesti....idem dalje kroz svoj život....jer moram...jer želim....nočni pozdrav draga moja BW....poljubček!

    avatar

    19.04.2007. (21:26)    -   -   -   -  

  • Prostor Duha

    voljeni ne umiru nikad. oni žive! do sad si imala dragu prijateljicu, od sada imaš anđela koji će te čuvati i prenositi tvoje molitve Gospodaru Života! zajedno u molitvi...
    hardy

    avatar

    20.04.2007. (14:48)    -   -   -   -  

  • Anna

    Vecno Svetlo neka joj sija....
    Mislim da nikada nisam bila n njenom blogu , ali vidim po tebi da je bila jedna predivna dusa...
    Znaci i ti novi blog imas i tamo si se svo vreme sakrivala.... draga moja Visnja, tamo nisam uspela da ostavim komentar, pa cu to uciniti ovde, iako ne prilici ispod tuznog posta.
    Pusu ostavljam

    avatar

    24.04.2007. (09:14)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Još jedan večernji osmjeh ostavljam!

    avatar

    24.04.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • Sneno lutanje

    svaki je odlazak tužan, ali i poticaj na to da razmislimo koliko je vrijedno to što nama ostaje - život. ostavljam osmjeh i poljubac!

    avatar

    25.04.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • gugo

    a što reći drugo nego tužno,...topli pozdrav

    avatar

    26.04.2007. (00:24)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    ...od srca zahvaljujem na tvojoj podršci....a ovaj post je više nego tužan...

    avatar

    03.05.2007. (10:46)    -   -   -   -  

  • avangarda

    Iskreno mi je žao zbog nje. I tebe zbog gubitka.
    lijep si joj post posvetila!

    avatar

    18.05.2007. (10:04)    -   -   -   -  

  • Porota

    Hej! Samo da ti javim da je u petak koncert Porote u Bjelovaru! Ako možeš dođi! Na blogu više o tome ;)

    avatar

    22.05.2007. (19:09)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    voljela bih da sam našla ljepše vijesti, jer i kod mene-katastrofa...

    avatar

    22.05.2007. (22:35)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    ...hvala,mila...drago mi je da si svratila...nedostaješ:)*

    avatar

    24.05.2007. (20:26)    -   -   -   -  

  • avangarda

    čekam novi post... fališ mi!

    avatar

    31.05.2007. (12:02)    -   -   -   -  

  • trill

    Bože mili....draga BW u totalnom sam šoku. Nisam znala za ovo i ne znam što bi rekla. Jade sam rado čitala i baš mi je bila jako, jako draga. Znala sam koje probleme ima, ali sam se nadala da će biti sve kako treba. Jako mi je žao...
    Tebi zahvaljujem na ovom postu. Obavjetila si nas koji smo ju rado čitali, a njoj posvetila lijepe riječi i molitvu, kojoj se pridružujem.

    avatar

    31.05.2007. (19:10)    -   -   -   -  

  • pegicaa

    Hvala Ti da si došla kod mene...ako nađem tu tvoju mail adresu bom sretna, jer Želim neke ljepe stvari podjeliti i s Tobom....Želim Ti lep večer draga moja Brenky-:)

    avatar

    01.06.2007. (20:00)    -   -   -   -  

  • builderica

    Čitala sam neki dan komentare od Jade na moje postove...ne mogu vjerovati da je više nema...
    Krasno je ovo što si napisala draga BW ...Pusu ti šaljem i pozdrav najveći draga prijateljice.

    avatar

    02.06.2007. (08:19)    -   -   -   -  

  • beyonce knowles and me

    coool blog svrati i komentirajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj..........

    avatar

    05.06.2007. (13:22)    -   -   -   -  

učitavam...