Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • Juliere

    zadnja ti je dobra, ono o popizdija... a pogledaj registracije. ti nas sve motas, bija si ti negdje u Monte Carlu, jel?

    avatar

    14.04.2007. (19:30)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ej brode, pa ti si provalija najčuvaniju tajnu Kraljevskih dvora! princ je u tajnoj vezi sa Naomi ´razbijačicom osobnih pomoćnica´ ;0) Kraljica će popizdit kad čuje! zato se i skrivaju u Le Meridiena, da ne odapne stara kad čuje da joj unuk bari Crnu Panteru ;0) nego prijatelju, ti si meni skroz sumnjiv znaš - uvik na pravom mjestu u pravo vrime. a koga si ti u ´Lava´ barija? ;D

    avatar

    14.04.2007. (19:34)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Jesi, jesi, popizdija si i to ne malo. Dva posta zaredom vruče hlaćice. Ostatak komentara ću zadržat za sebe.

    avatar

    14.04.2007. (19:41)    -   -   -   -  

  • riprendere

    ajde' nije ti ni loše... ali mogao si koju i o ovom bentleyu... :D

    avatar

    14.04.2007. (19:57)    -   -   -   -  

  • ledena

    Ajme što te ova crna lijepo gleda....brrrrr...a ono da je princ Harry - ne znam, meni su svi britanci tu negdje, pjegavi, žuti i rdeči nakon sunca...cccc, nisam baš nešto tolerantna

    avatar

    14.04.2007. (20:05)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Juli: Pst, ne baš u Monte Carlu ali negdi blizu ;-) Jule, kad dođeš doma, idemo na ovo isto misto na caffu
    @Modesty: Je, skroz sam sumnjiv priznajem, i sam sebi sam sumnjiv ;-))
    @Čiovka: A nisam ja kriv šta je naglo zatoplilo...
    @el guapo: Da, ali na žalost toliko sam bio skoncetriran na Naomi da mi je Bentlley ovdje bio sporedna stvar ;-)

    avatar

    14.04.2007. (20:05)    -   -   -   -  

  • Vinci

    opet se družiš s jet-setom u Le Meridian-a, ha? ;)

    avatar

    14.04.2007. (20:42)    -   -   -   -  

  • Wanda

    ajme kako te je naomi prostrilila pogledom... i ja sam se ukenjala od straja!:-))) viš ti, i meni je upalo u oko isto što i @čiovki... dva posta zaredom sa vrućim hlačicama... nekoga dobro pere proliće, vidin ja!:-D

    avatar

    14.04.2007. (21:47)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Lupila ti slava u glavu, pa samo obilaziš oko vrućih...

    avatar

    14.04.2007. (22:20)    -   -   -   -  

  • Burnd-Mixd

    Ono prvo ne izgleda ko princ harry,al ona ženska bi mogla biti Naomi..pa di si ti to bio ?
    ajd pozzz..

    avatar

    15.04.2007. (00:25)    -   -   -   -  

  • looking for light....

    a lipo lipo tebi :) zanimljiv blog posjeduješ. I aj ti meni reci sad....kolikima si do sad platio piće? :)))

    avatar

    15.04.2007. (09:00)    -   -   -   -  

  • Online zarada 25$ do100$ mjesecno i URL Submit

    Besplatno Prijavi Stranicu ili Blog na preko 24 Internet Trazilice i Registriraj se Besplatno za Affiliate Bannere i PopUp-ove koji generiraju preko $7 na svakih 1000 posjeta. (isplata cekom minimum $25) + Lista Visokoplacenih Honorarnih Webdesign Poslova
    http://ptichko1.blog.hr

    avatar

    15.04.2007. (13:06)    -   -   -   -  

  • incommon

    hahahahha xD
    najs najs, a znas ja sam ti zapravo reinkarnacija Frojda, (da,da) pa .. ono mozes me slikat LoL

    avatar

    15.04.2007. (15:54)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    A da si skroz popizdija, nisi ... ali ne fali ti još puno. Lipo sad kad je čisto i teplo more, zakacaj se, i drži zrak barenko pet minuti, i tako još dva puta za redon, možda te prođe. I naravno, potpisujen @wandu :-P

    avatar

    15.04.2007. (16:12)    -   -   -   -  

  • Elyca

    ahaha...slažem se sa zadnjom rečenicom!
    a ja mislila da se on po planinama vere po ovako lipom vrimenu...a ne ...to će kad padne kiša!

    avatar

    15.04.2007. (17:13)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........popizdija,uvatija te pubertet..........je Naomi je...........

    avatar

    15.04.2007. (20:02)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    P.S. Je, biće ona Naomi, ka ća san i ja bija Miroslav, ZNA SE koji :-)

    avatar

    15.04.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • dvd lužani

    lijepi pozdravi za vas i čitamo se

    avatar

    15.04.2007. (22:16)    -   -   -   -  

  • zizifus -zbrčkane škrabotine jednog grma

    Ja sam jednom išla prijateljici na pir u Sarajevo. autobus raspad ,a vozač Robert De Niro .Znam da zvuči nevjerovatno ,ali moj brat se odmah složio da je to on.I danas znamo jedno drugo podsjetiti kako nas je Robert vozio.Moram priznati da je i vožnja bila na nivou američkih policijskih filmova

    avatar

    16.04.2007. (06:41)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Moram priznat da su ti ideje...originalne!!! Baš si me nasmijao za dobro jutro. Svi se mi susrećemo sa zvijezdama, čak i u našim malim životima. Evo na primjer, moj tetak je Omar Shariff !!!! ;-)

    avatar

    16.04.2007. (08:45)    -   -   -   -  

  • slovenka

    A lipo je u Lava, mora se priznati.I kad god dođem puknu me uspomene iz mladosti.Koliko sam se puta niz onaj tobogan spustila, ej!
    A što se broda-paparazza tiče, pa mogu ti reći da bi ove fotke bez problema moga Sun-u prodat.I platili bi ti dobro, sigurno.

    avatar

    16.04.2007. (10:25)    -   -   -   -  

  • dario

    odličan blog posjeti naš i ostavi komentar

    avatar

    01.05.2007. (09:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...