Komentari

doroti.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Lorna Doone

    Odmah lupaj po medu i limunadi, možda te zaobiđe! Drži se...

    avatar

    13.04.2007. (20:22)    -   -   -   -  

  • Suncokretic

    Mislim da od prošli put još nisi zaboravila recepte protiv prehlade.....a što se cvijeća tiče, mislim (kao cvjećar) da ti ta odluka nije dobra :(((( Treba saditi cvijeće. I kupovati, naravno....lol...
    pozzzz!

    avatar

    13.04.2007. (22:33)    -   -   -   -  

  • sandra

    Žabac, odi u biljnu ljekarnu i kupi si čaj od TURICE (mislim da je drugi naziv i Petrovo cvijeće) i daj se riješi već jemput te grlobolje!

    avatar

    14.04.2007. (21:09)    -   -   -   -  

  • Magrit

    Ja nemam savjeta za prehladu, odavno me nije uhvatila .... Ali evo držim ti fige, da oboje što prije i dobro ozdravite. I ovamo je suncano, idu ljudi u bermudama i kratkih rukava, a ja isto nesto ne mogu, ipak duva i u hladovini je hladno. No kad sam na suncu, kao da je sred ljeta.... eh, klimatske promjene....

    avatar

    15.04.2007. (17:36)    -   -   -   -  

  • gocet

    I moj bebač je pokupio temperaturu a po tome kako trlja uši čini mi se da su i one upaljene! Ja sam mrtvva umorna a posla preko glave! Dosta kukanja sutra je novi dan! Pozdrav i brzo ozdravi!

    avatar

    15.04.2007. (22:44)    -   -   -   -  

  • yarnart.blogger.ba

    nikako da ozdravis...bas mi je zao. konac je prelijep, i sadi cvijece, uvijek se moze neko naci da ga zalijeva kad nisi kuci....

    avatar

    16.04.2007. (00:14)    -   -   -   -  

  • India26

    Konacno uhvatih vremena da svratim do tebe! Prekrasna mi je kapica iz prethodnog posta! Bas mi je zao sto su vas bolestine napale! Evo, i kod nas prekjucer temperatura, a vec jucer kao rukom odnesena. A kad je vrijeme takvo cudnovato...

    avatar

    17.04.2007. (09:55)    -   -   -   -  

  • Jana

    Krasan konac, a fićo je zakon!

    avatar

    18.04.2007. (09:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...