Komentari

sabbys015.blog.hr

Dodaj komentar (35)

Marketing


  • kumin cimer

    hehe..
    prvo me zeznula razmazen0deriste, puno je slicnosti (koja je vjerojatnost??).. al mi je "kuma" objasnila da niti je haljina "snježno bijela", niti postoji kuma z njemačke...

    avatar

    13.04.2007. (11:03)    -   -   -   -  

  • my-myself-I

    kaj je ovo nek mi neko objasni!!!! ko je ovo gore i zakaj me spominje????????????????????
    btw. vi ste iz slovenije ili???
    cool ti je blog ;)

    avatar

    14.04.2007. (11:50)    -   -   -   -  

  • tinchy

    ey......

    avatar

    14.04.2007. (12:37)    -   -   -   -  

  • tinchy

    nači super ti je bilo u Zg.....
    a tvoje sister si je je kaj kupila???

    avatar

    14.04.2007. (12:37)    -   -   -   -  

  • tinchy

    sopekico si vidla? de je bila?
    mogla si jo zaslikati, poslati na exkluziv i dobila bi money...

    avatar

    14.04.2007. (12:38)    -   -   -   -  

  • tinchy

    a sad gibam......
    svrati još koji put.......
    bye,bye

    avatar

    14.04.2007. (12:39)    -   -   -   -  

  • I am crazy bitch

    eyy SabjinčiKa

    avatar

    14.04.2007. (13:15)    -   -   -   -  

  • I am crazy bitch

    kak ti Nevčica?

    avatar

    14.04.2007. (13:16)    -   -   -   -  

  • I am crazy bitch

    hihi

    avatar

    14.04.2007. (13:16)    -   -   -   -  

  • I am crazy bitch

    za firMu....bila sam v Zg-u al sam si se kupila v Vž-u....
    haljinu & nekve cipele...užas žiwi.....

    avatar

    14.04.2007. (13:17)    -   -   -   -  

  • I am crazy bitch

    heheh....znaš kak glupo zgledam????užaSSSSssssSSSsss

    avatar

    14.04.2007. (13:17)    -   -   -   -  

  • I am crazy bitch

    o.k.
    ajde vIdjaMo se..
    poosačyyyy

    avatar

    14.04.2007. (13:18)    -   -   -   -  

  • cili

    Ovo je istina... Nas kako zakon! Probaj! Posveti malo svoga vremena ovom testu, svidjet ce ti se Vrlo interesantno Dalai Lama predlozio je da isprobas ovaj test na sebi i provjeris da li vrijedi. Samo 4 pitanja i odgovora iznenadit ce te! Upozorenje Budi posten, nemoj varati pri davanju odgovora! Um je kao padobran, najbolje funkcionira kada je otvoren! Ovo je zabava, no svejedno posveti se odgovaranju pazljivo! Ne varaj! Zazeli zelju Prije nego sto zapocnes testiranje! Upozorenje! Odgovaraj na pitanja sam, bez tudjih uplitanja. Ima samo 4 pitanja i ako ih pregledas prije zavrsetka testiranja, rezultati nece biti vjerodostojni. Testiranje neka bude bez zurbe, i zavrsi svaki odgovor u potpunosti prije nego prelazis na iduce pitanje. Ne vracaj se unazad. Uzmi olovku i papir da bi zabiljezio svoje odgovore. Trebat ce ti do kraja testiranja. Ovo je jedan posteni upitnik koji ce ti reci mnogo istine o tebi. Na svako pitanje daj jedan odgovor . Prva stvar koja ti padne na pamet obicno je tvoj najbolji odgovor. Zapamti – nitko ne treba ovo vidjeti osim tebe. (1) Poredaj slijedecih 5 zivotinja po redu tvojih prioriteta: Krava, Tigar, Ovca, Konj, Prase (2) Napisi po jednu rijec koja opisuje slijedece: Pas, Macka, Stakor, Kava, More (3) Sjeti se nekoga tko te poznaje i vazan ti je, a mozes ga povezati sa jednom od slijedecih boja. Ne ponavljaj dvaput svoj odgovor. Svakoj boji pridodaj samo jednu osobu. Zuta, Narandjasta, Crvena, Bijela, Zelena. (4) Zakljucno, napisi svoj omiljeni broj i omiljeni dan u tjednu. Zavrseno? Molim te budi siguran da su tvoji odgovori ono STO TI STVARNO ZELIS. Pogledaj tumacenje odgovora koje slijedi, Ali prvo prije nego sto nastavis, PONOVI svoju zelju. ODGOVORI: (1) Ovako se opisuju prioriteti u zivotu: Krava oznacava KARIJERU Tigar oznacava PONOS Ovca oznacava LJUBAV Konj oznacava OBITELJ Prase oznacava NOVAC (2) Tvoj opis psa izrazava tvoju osobnost. Tvoj opis macke izrazava osobnost tvog partnera. Tvoj opis stakora izrazava osobnost tvog neprijatelja. Tvoj opis kave je nacin kako dozivljavas sex. Tvoj opis mora izrazava tvoj cijeli zivot. (3) Zuto: Netko koga nikada neces zaboraviti Narandjasto: Netko koga smatras svojim istinskim prijateljem Crveno: Netko koga zaista volis Bijelo: Tvoja srodna dusa Zeleno: Netko koga ces pamtiti ostatak svoga zivota (4) Ovu poruku posalji onom broju osoba koji je tvoj omiljeni broj, i tvoja ce zelja postati stvarnost na dan u tjednu koji si zapisao. Evo sto je Dalai Lama rekao o tisucljecu – traje tek par sekundi ! pogledati, procitati i razmisliti! Ne brisi ovu poruku, mantra ce proizaci iz tvojih ruku u slijedecih 96 sati. Dozivjet ces vrlo ugodno iznenadjenje. Ovo je istina, cak i ako nisi praznovjeran. Molim te ucino ovo, ocaravajuce je! POSALJI OVAJ E- MAIL MANTRA NAJMANJE PET OSOBA I TVOJ ZIVOT CE SE POBOLJSATI. Ako ovaj E-mail posaljes: 0 - 4 osoba: Tvoj zivot ce se poboljsati lagano. 5 - 9 osoba: Tvoj zivot ce se poboljsati po tvom ukusu. 9 - 14 osoba: Dozivjet ces najmanje 5 iznenadjenja u slijedeca tri tjedna. 15 ili vise osoba: Tvoj zivot ce se poboljsati iz temelja i sve tvoje zelje postat ce stvarnost.

    avatar

    15.04.2007. (18:58)    -   -   -   -  

  • Nebu mene niko jebal...

    ej srčeko ....ewo kaj boš mela mojo novo adresico........

    woljan te....pozzz

    avatar

    16.04.2007. (20:21)    -   -   -   -  

  • cili

    ewo to je ve nova adresa .....malo sam se zajeb...prije........

    nej srditi mamo štefico...pozzzzek

    avatar

    16.04.2007. (20:37)    -   -   -   -  

  • my-myself-I

    mi imamo krizmu 13.5.!!!!
    pozzz

    avatar

    16.04.2007. (21:22)    -   -   -   -  

  • I am crazy bitch

    # evo ti jedna igra! samo nemoj varat! čitaj sve red po redu i slijedi upute. ak ćeš čitat prek reda upropastit ćeš igru i kad češ trebat napisat imena neka to budu imena osoba koje poznaš. i sve što pišeš piši bez razmišljanja. igra ima misteriozan kraj.
    >>>
    >>>
    >>>
    puno sreče i nemoj varati nego slijedi upute!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    uzmi olovku i papir
    >>>
    >>>
    1.napiši brojeve 1-11 u kolonu (po redu)
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    ne čitaj u naprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    2.pored 1 i 2 napiši 2 najdraža broja
    >>>
    >>>
    >>>
    ne čitaj unaprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    3.pored brojeva 3 i 7 napiši 2 osobe suprotnog spola
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    na čitaj u naprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    4.napiši imena osoba (prijatelja ili rodbine npr.) pored brojeva 4,5 i 6.
    >>>
    >>>
    ne čitaj unaprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    5.napiši naslove pjesama pored brojeva 8,9,10 i 11
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    ne čitaj unaprijed!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    6.na kraju zaželi jednu želju!
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    I EVO ODGOVORA!
    >>>
    1.moraš ispričati o ovoj igri onolikom broju ljudi koj si stavio/la pod broj 2 u igri
    2.osoba pod br.3 je osoba koju voliš
    3.osoba pod br.7 je osoba koja ti se sviđa al to nebi funkcioniralo
    4.jako se brineš za osobu pod br.4
    5.osoba pod br.5 te stvarno poznaje
    6. osoba pod br.6 je tvoja sretna zvijezda
    7.pjesma pod br.8 odgovara osobi pod br.3
    8.pjesma pod br.9 odgovara osobi pod br.7
    9.pjesma pod br.10 govori o tvom duhu
    10.pjesma pod br.11 govori o tome kako se ti osječaš u životu
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    pošalji ovo na adresu 10 osoba u roku od sat vremena nakon čitanja, ako to učiniš ispunit će ti se želja,ako ne - bit će suprotno
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    čudno ali funkcionira....
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    ...nadam se da će ti se ispuniti...

    avatar

    19.04.2007. (19:06)    -   -   -   -  

  • u svakom zlu ima nečeg dobrog...:)

    SJEĆANJA

    Upravo kada sam, jutros, osjetila miris ruskoga čaja u zraku...misli su odlutale u dane moga djetinjstva...

    Često sam, kao malena, boravila u kući na brijegu, kod moga nonota...dragog, tihog, toplog čovjeka...nonota najboljeg na svijetu. Neizmjerno sam ga voljela... U toj kući vladalo je "carstvo" mirisa...

    Nono se budio s kokoškama...rano, rano...skuhao bi ruski čaj i njegov me miris uvijek budio. Miris kako je on govorio "te russo"...ruskog čaja i limuna...govorili smo fiumanski.

    Ja bih se tada pomalo, pomalo izvukla iz toploga kreveta i bosonoga odlazila u kuhinju te s njime popila čaj...onda bih se ponovno vratila u krevet. Cijela je kuća mirisala. Tako sam i ušla u svijet MIRISA. Teško ih je riječima uhvatiti, toliko su neizbrisivo povezani sa sjećanjima.

    "Miris je moćan ČAROBNJAK koji nas nosi tisućama milja i kroz sve godine koje smo proživjeli."...rekla je Helen Keller. I to je apsolutna istina.

    Jer kada god osjetim neki miris u zraku ponesu me osjećaji, uspomene...poželim zaplesati u ritmu MIRISAAA...On nas može oraspoložiti, smiriti, rastužiti, učiniti poželjnima...može nas uznemiriti, upozoriti...

    TAJ ČAROBNI SVIJET MIRISA!!!

    ... miris novorođenog djeteta, miris jorgovana, miris ljetne noći...mora, ljubavi, glazbe...miris patchoulya, lavande, ylang-ylanga...miris zore, miris kave, miris daljine...šume u jesen, snijega...ljetne oluje, ranog proljeća...miris tišine, miris jastuka, kose...svi mirisi ovoga svijeta..."mirisnih plodova duše"...miris zalaska sunca...

    Svi mi imamo mirisne otiske jednako jasne i jedinstvene kao otisci prstiju, a ostavljamo ih posvuda...i tu, i tu. i tu...

    Evo i ja ostavljam svoj otisak:):):)

    avatar

    20.04.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  • u svakom zlu ima nečeg dobrog...:)

    komentariši!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    20.04.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  • u svakom zlu ima nečeg dobrog...:)

    SLOBODA

    ...VOLJETI LJUDE ZNAČI DAVATI IM SLOBODU DA BUDU ONO ŠTO ŽELE BITI I GDJE ŽELE BITI.

    LJUBAV JE DOPUSTITI LJUDIMA DA BUDU U VAŠEM ŽIVOTU JER SU SAMI TO IZABRALI...:):):)

    avatar

    20.04.2007. (11:54)    -   -   -   -  

  • u svakom zlu ima nečeg dobrog...:)

    SMIJEŠAK, MOLIM!

    OPERACIJA "KONJSKI REP". Kako i sami znate, danas ima bezbroj načina da, preko noći, postanete dugokosa plavuša od kratkokose, ili ti pak crnka...a sve zahvaljujući raznoraznim umetcima za kosu, konjskim repovima, ekstenzijama, pletenicama itd. Poklonila sa si dva "konjska repa", kada već ne mogu cijelog konja.Ha! I tako, kosa mi za čas postane duga, kao da me čarobnim štapićem dotaknula dobra vila. Dobra? Vrlo simpičantno(=simpatično), mogu vam reći.

    I tako sam se jednom "namontirala" i krenula na spoj s prijateljem, mašući svojim dovnim, dugim konjskim repom. Puna samopouzdanja. Lijepo smo se družili, pričali smijali ...i sve je bilo ko u priči. Odjednom, krenuo je rukom prema meni, mome licu, mojoj glavi (UŽAS!), jer je ugledao neki "bubicu" u mojoj kosi ili me možda želio pomilovati...i odjednom, u šali, povukao me za rep (kao da smo u osnovnoj)...i ostao mu je u ruci. GLE, iznenađenja! Šokirano(hoho) me pogledao, jer je bio "uvjeren" da je to prava kosa, pravi rep...a ja sam ostala suuuper šokirana, jer je moja TAJNA bila otkrivena.

    Zamislite SLIKU, on u ruci drži rep nalik nekoj čupavoj životinjici (npr.jazavcu), a ja, ja ne znam da li da plačem ili da se smijem. Htjela sam propasti u zemlju, pokupiti svoju KOSU i nestati u nepoznatom pravcu. Rekla sam: "Pa ti nisi normalan! Iščupao si mi svu kosu, a toliko sam je dugo puštala!!!" Tajac. Činilo mi se da svi gledaju u nas. A onda smo prasnuli u smijeh...ćelaca pjevačica...i danas me tako zove!

    Vratio mi je rep i ja sam ga "neprimjetno" ugurala u torbu, kao da se mene uopće ne tiče, i nastavili smo s čavrljanjem. Ali, vjeruj te mi, SILNO sam željela otići što prije doma i vidati RANE.

    Uostalom, zar nije sasvim normalno čupati i iščupati nekome kosu na javnome mjestu?! Ali ne meni... Još jedna sličica za moj životni album.:):):)

    avatar

    20.04.2007. (11:54)    -   -   -   -  

  • u svakom zlu ima nečeg dobrog...:)

    TI

    "...Koliko ćeš TI puta nestati iz mog svijeta, a potom se opet pojaviti?

    Opraštanje će nam stvarati nelagodnost i nesigurna ću JA biti, a potom opet luda za TOBOM.

    Sigurna sam, nisam li JA već odavno tako jako sigurna, ali gubim hrabrost.

    Čega si TI sve vrijedan?

    Vrijedno me izluđuješ svojim postojanjem.

    Koliko ću TI još stihova napisati, koliko ću TI puta trebati reči da sam uplašena od TEBE?!!!

    Koliko ću TI puta reći - VOLIM TE -!

    avatar

    20.04.2007. (11:55)    -   -   -   -  

  • u svakom zlu ima nečeg dobrog...:)

    PROROK

    Svatko na svom životnom putu nađe neku knjižicu, nekog autora koji mu se svidi i zavoli ga, te ga tako uvijek nosi u srcu...uz se, u ruksaku...poput mene...a to je za mene K.Gibran i njegov Prorok/ i ostala njegova djela/. Moja je knjižica već tako "istrošena" da već i listovi ne odoljevaju...ali misli uvijek ostaju.Danas želim njega citirati...

    "Govori nam o Prijateljstvu.I on odvrati govoreći:

    Vaš je prijatelj zadovoljenje vaših potreba.

    On je vaše polje koje zasijavate s ljubavlju, a žanjete sa zahvalnošću.

    On je vaša trpeza i vaše ognjište.

    Jer, dolazite k njemu gladni, i ištete od njega spokoja.

    Kada vaš prijatelj iznosi svoje mišljenje, ne bojite se reći "ne", niti se suzdržavate od "da". I kada on šuti, vaše srce ne prestaje osluškivati njegovo srce; Jer bez riječi, u prijateljstvu, sve se misli, sve čežnje, sva iščekivanja rađaju i dijele s radošći koja se ne izvikuje.

    Kada se opraštete s prijateljem, ne žalostite se; Jer, što najviše volite u njemu, može biti razgovjetnije kad je odsutan, kao što je planina planinaru razgovjetnija iz doline.

    I neka u prijateljstvu ne bude druge svrhe osim produbljivanja duha.

    Jer, ljubav koja traži išta drugo do očitovanja vlastite tajne nije ljubav nego bačena mreža: hvata samo što je beskorisno.

    I neka vaše najbolje bude za prijatelja.

    I ako mora upoznati vašu oseku, neka upozna i vašu plimu.

    Jer, što vam je prijatelj da biste ga tražili da s vama ubija vrijeme?

    Potražite ga uvijek da oživite vrijeme.

    Jer, njegovo je da vama ispuni potrebu, a ne prazninu.

    I neka u slatkoći prijateljstva bude smijeha, i diobe radosti.

    JER, U SVJEŽINI SITNICA SRCE NALAZI SVOJE JUTRO I OKREPLJUJE SE." k.g.:):):)

    avatar

    20.04.2007. (11:56)    -   -   -   -  

  • cili

    I`m F.U.C.K - friend u can keep ..... Fuck forever and promise me that we'll fuck till eternity!

    avatar

    22.04.2007. (16:53)    -   -   -   -  

  • cili

    pozzzzzzz....nej srditi mamo štefico.........boj dobra inače te rečem nevčici......

    avatar

    22.04.2007. (16:54)    -   -   -   -  

učitavam...