Komentari

zasvematurante.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • diablo

    Okey blog.Posjeti i ti moj blog i ostavi komentar.Please

    avatar

    12.04.2007. (21:34)    -   -   -   -  

  • Ana

    ej,jesi li primila mail?hocu li onda to stavit kao komentar.poprilicno je opsirno,neznam hoce li sve stati?

    avatar

    12.04.2007. (22:30)    -   -   -   -  

  • netkodobrevolje

    a nisam dobila mail... aj probaj staviti u komentar pa to ja mogu i prebacit kao post, možda će i nekom drugom trebati... tnx

    avatar

    13.04.2007. (12:04)    -   -   -   -  

  • curica

    e hvala ti puno,puno,najviše.blog ti je fenomenalan,ima sve kaj meni treba.ajd ak bi mi mogla još neš o povijesti siromaštva,to mi je još nekak nedopunjeno.hvala ti!pozz

    avatar

    13.04.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • Ana

    evo stavila sam neka vremena iz engleskog,dosta je opsirno,pa se snadjite..otprilike jedno vrijeme u komentaru,po naslovu.

    avatar

    13.04.2007. (15:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...