Komentari

zasvematurante.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Ana

    ej poslala sam ti nesto materijala iz engleskog,nadam se da si primila.da znam jeli bilo uspjesno...sutra cu ti poslat ostatak..

    avatar

    11.04.2007. (22:30)    -   -   -   -  

  • netkodobrevolje

    što se tiče bankarstva, javi dal si uspjela naći sve po mojim uputama i dal ti je šta koristilo. pozz

    avatar

    11.04.2007. (23:07)    -   -   -   -  

  • netkodobrevolje

    nisam dobila mail, pogledat ću još sutra... provjeri dal si točno upisala adresu jer ljudi obično znaju dodati j u moje ime kad mi šalju mail, tak da sam ja ANAMARIA

    avatar

    11.04.2007. (23:11)    -   -   -   -  

  • Ivana

    stvarno si me ugodno iznenadila, puno ti hvala za ovo, već ću se ja snaći u svemu tome

    avatar

    13.04.2007. (00:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...