Komentari

seljancicalolita.blog.hr

Dodaj komentar (38)

Marketing


  • Alenitsu

    Ma bit će bez brige, ali na u mojoj priči ;) Inače, post ti nije ni približno bezobrazno dug kao moj, a i ne kužim što se desilo, pa ne mogu komentirat, ali čini mi se da znaš što radiš ili ipak ;)

    avatar

    10.04.2007. (22:32)    -   -   -   -  

  • puklo me!

    joooooj šta si ti ljuta :)))

    avatar

    10.04.2007. (23:23)    -   -   -   -  

  • puklo me!

    Ma sve bu ok... belivaj mi :)

    avatar

    10.04.2007. (23:23)    -   -   -   -  

  • puklo me!

    pozz

    avatar

    10.04.2007. (23:24)    -   -   -   -  

  • ...Katarinka...

    DA TI NIJE PALO NAPAMET BIT TUŽNA RADI ONIH LATENTNIH DALMATINSKIH(kad bi bila pristojna prema njima rekla bi homoseksualaca al ionako nema smisla bit pristojna ...) PEDERČINA... PUSA

    avatar

    11.04.2007. (01:38)    -   -   -   -  

  • jedan običan-neobičan život

    hm zanimljiv post,,,ima svega u njemu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nadam se da će te taj BIJES proć...................pozzzz

    avatar

    11.04.2007. (08:49)    -   -   -   -  

  • *_uLICARkA_S_kmANA_*

    oj...

    avatar

    11.04.2007. (09:34)    -   -   -   -  

  • *_uLICARkA_S_kmANA_*

    iman novi post pa svrati....

    avatar

    11.04.2007. (09:34)    -   -   -   -  

  • *_uLICARkA_S_kmANA_*

    ki$$$$$$

    avatar

    11.04.2007. (09:34)    -   -   -   -  

  • DJ Da Force

    Eh, ljutit ti je post.
    Bit će bolje, vidjet ćeš!
    Uživaj dok si mlada!
    ;-)))))

    avatar

    11.04.2007. (10:32)    -   -   -   -  

  • sTudEntIC@, kao takva

    ajde dobro je srećo nekad i biti bjesan...........nakon bijesa neke se stvari u glavi jednostavno poslože..............znaš ljubica,postoji droga za silovanje,pa ako si gledala vatrene dečke lijepo ti u Roka jednom upotrijebi malo tabletica i sličnih stvarčica,pa iskoristi tog Mr. Zgodnog......................ali ipak nemoj,nek se on druži s gospođicom Šakić, vjeruj mi,počet će mu teško padati (ne mislim u seksualnom smislu),pa će si neke stvari okrenuti u glavi.........................uglavnom da ne napišem post od komentara, uživaj mi srećo!

    avatar

    11.04.2007. (10:34)    -   -   -   -  

  • Beštijica

    Sve ćemo preživit, na sve smo friže i spremne...ko je najveći krumpir sa mnom a?

    avatar

    11.04.2007. (11:45)    -   -   -   -  

  • dark angel

    blog je dobro mjesto za izbacit sve frustracije
    i onda mi to moramo citat....
    salim se,ne propustam ni jedan tvoj post :)
    steta kaj nije ispalo kako si htjela sa studentom,ali nikad ne znas kaj jos moze bit
    a i ima jos hrpa decki
    a ti jos imas decka ili?
    ja sam sa svojim danas prekinula,eh da konacno
    ali necu sad o meni pocet,s tim samo Brook gnjavim :)
    uzivaj koliko god moze (bar imas praznike za razliku od nekih,prst prema meni)
    pusa

    avatar

    11.04.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • zarsipozvaomene

    SLAVA ISUSU KRALJU HRVATSKE

    avatar

    11.04.2007. (13:23)    -   -   -   -  

  • Hard Boiled

    pozdrav! zakon mi je tvoj blog...

    avatar

    11.04.2007. (13:24)    -   -   -   -  

  • WhatWasThat

    ak se osjecas nedojebano...evo ja cu te sexat, al moras mi guze dat...

    tak da nam vise ne bus frustrirana.... :D

    avatar

    11.04.2007. (15:35)    -   -   -   -  

  • Socijalni Slučaj

    looooooooool

    avatar

    11.04.2007. (16:22)    -   -   -   -  

  • ...anTOniJA...!!!

    ...a jebemuu...pa ko tebe ljuti...ufff...debil jedan...treba ga tuč..il silovat..ma bolje ovo drugo..tak da...to ti je moj savjet...heh...
    ...ma ugl. nemoj se bedirat...sve bu bilo ok...
    ...kiSssAcchH...

    avatar

    11.04.2007. (20:40)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    vrišti se i meni i to opako
    :))

    avatar

    12.04.2007. (00:42)    -   -   -   -  

  • Divan -skitnje

    Carice, CAR si!

    avatar

    12.04.2007. (00:44)    -   -   -   -  

  • looloo

    ma imas mi neverovatno dobar ukus u odabiru lyrics-a..
    dugo ih nisam cula i sad sam ih se pozeljela..
    pozeljela sam se tuznjikavih pravih pjesama:)

    avatar

    12.04.2007. (04:00)    -   -   -   -  

  • Euro

    pozdravljam caricu i njene krasne sise...hehe

    avatar

    12.04.2007. (04:24)    -   -   -   -  

  • Stanislava : Velemajstor

    bok bok bok bok

    avatar

    12.04.2007. (14:30)    -   -   -   -  

  • chester

    Oooiiiii!!

    Me sowy :(

    Don't biti tužna-
    u svijetu ima oko pola milijarde slobodnih "manijaka".

    Oke, ako ti imaš bezobrazno duge postove,
    onda su romani Dostojevskog prema mojima
    jako kratke pričice :)))

    U idućem postu imaš posvetu.

    Nemoj me zezat!!! :)))
    Gina (treba iz Livin' on a prayer)?
    Dani (to ti je cura iz Dani California,
    a ona ti je treba i iz By The Way
    i "the teenage bride with the baby inside" u Californication)?
    Patti (Patti Smith)?
    Aaaaarrrrggghhhh!!!
    Nemrem se nikak sjetit drugih imena :(

    Pozdrafčeeek!!!

    avatar

    12.04.2007. (15:07)    -   -   -   -  

  • ~•madame b.•~

    ooooooooooooooo....nemrem bilivit...toliko emocija toliko ljutnje toliko...kao što ova il ovaj gore navodi...aaaaaaarrrggghhhhhhh !!!!...
    Ajdeee...pa chill...jebes sve muško...hehe...bit ce boljeeeee....dada!
    Milsim da si ga treala iskorist ...if ju no vot aj min...bwahahaha
    e pa čuj draga...imam novi post pa et navrati stop by...
    Hnjeeeeeee....ništ..pa čujemo se...hehe
    laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav ya...
    Muuuaaahhhh

    avatar

    12.04.2007. (18:55)    -   -   -   -  

učitavam...